شناسه خبر: ۷۵۹۳
لینک کوتاه کپی شد

علت جدایی جنیفر لوپز و بن افلک | چرا جنیفر و بن افلک جدا شدند؟

افشای دلیل عجیب جدا شدن جنیفر لوپز و بن افلک !

دلیل جدایی جنیفر لوپز و بن افلک که حواشی زیادی را در فضای مجازی به دنبال داشت مشخص شد.

جنیفر+لوپز

پر بازدید

ترینی‌ها :

 خبرهایی از جدایی جنیفر لوپز و بن افلک که دو سال پیش برای دومین بار با هم وارد رابطه شده و ازدواج کرده اند، در فضای مجازی منتشر شد. خبرها حاکیست که بن افلک به خانه جدیدش نقل مکان کرده و دیگر با جنیفر زندگی نمی کند و آن دو به زودی طلاق خود را رسمی می کنند. حالا خبرهای تازه ای از دلیل جدایی این زوج معروف منتشر شده است.

بازیگران هالیوودی که خون سلطنتی در رگ هایشان دارند!

علت جدایی جنیفر لوپز و بن افلک چه بود؟

به گفته منابع نزدیک به جنیفر لوپز و بن افلک، مشکلات جدی در رابطه آن‌ها وجود داشته است. یکی از این مشکلات، راه‌اندازی برند نوشیدنی‌های الکلی توسط جنیفر لوپز بوده است.

 همانطور که گفتیم جنیفر لوپز و بن افلک، زوج مشهور هالیوودی، در آستانه طلاق قرار دارند. این زوج در حال حاضر منتظر زمان مناسب برای انتشار یک بیانیه مشترک هستند که در آن از عشق و تلاش برای حفظ رابطه خود سخن گفته خواهد شد.

اما دلایل واقعی این جدایی تلخ چیست؟ به گفته منابع نزدیک به این زوج، مشکلات جدی در رابطه آن‌ها وجود داشته است. یکی از این مشکلات، راه‌اندازی برند نوشیدنی‌های الکلی توسط جنیفر لوپز بوده است. بن افلک که سابقه مبارزه با اعتیاد به الکل دارد، مخالف شدید این پروژه بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد