شناسه خبر: ۷۵۱۷
لینک کوتاه کپی شد

موضوع اخراجی ها ۴

داستان فیلم «اخراجی ها 4» چیه؟ | بازیگران فیلم «اخراجی ها 4»

فیلم اخراجی ها4 توسط مسوعد ده نمکی ساخته می شود و موضوع متفاوت تری نسبت به قسمت ها گذشته دارد

اخراجی+ها

پر بازدید

ترینی‌ها :

کارگردان ۵۴ ساله سینما می خواهد «اخراجی ها۴» را بسازد. ده نمکی در که در سال های اخیر بیشتر در تلویزیون فعالیت داشت با ساخت چند سریال نتوانست آنقدرها بازخورد مثبت از مخاطبانش داشته باشد. با این حال در کارنامه فیلمسازی ده نمکی فیلم های پرمخاطب در سینما هم دیده می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سه‌گانه «اخراجی‌ها» ساخته مسعود ده‌نمکی جزو پرفروش‌ترین فیلم‌ها در دوران خود بود و در این میان «اخراجی های ۲» به یکی از ۱۰ فیلم پرفروش تاریخ سینمای ایران تبدیل شد.

 مسعود ده نمکی که پیش از این ۳ قسمت از «اخراجی‌ها» را ساخته، پس از ۱۴ سال برای ساخت «اخراجی ها ۴» درخواست پروانه ساخت کرده است.

موضوع «اخراجی ها 4»

«اخراجی ها ۴» روایت بر گرفته از فیلم سینمایی «اخراجی ها»، داستانی مستقل از سری های پیشین این مجموعه دارد و قرار است داستان یکی از شخصیت های فرعی که در قسمت های گذشته معرفی شده را روایت کند.

 اکبر عبدی، امین حیایی، کامبیز دیرباز، محمدرضا شریفی نیا، کاظم مادرشاهی، منوچهر آذر، فخرالدین صدیق شریف، علی اوسیوند، ارژنگ امیرفضلی، نگار فروزنده، نیوشا ضیغمی، شهره لرستانی، جواد هاشمی، قاسم زارع، عبدالرضا اکبری، مریلا زارعی، سپند امیرسلیمانی، سیروس کهوری نژاد و… از جمله بازیگرانی هستند که در ۳ قسمت «اخراجی‌ها» ایفای نقش کرده‌اند و در اسپین آف «اخراجی ها» تنها برخی از این بازیگران حضور دارند و برخی دیگر از بازیگران هم قرار است به این مجموعه اضافه شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد