شناسه خبر: ۷۴۹۲
لینک کوتاه کپی شد

عباس جمشیدی فر در فیلم صدام | آزاده صمدی در فیلم صدام | رضا عطاران در فیلم صدام

رضا عطاران بدل «صدام» شد | گریم باور نکردنی رضا عطاران در نقش صدام

رضا عطاران در فیلم «صدام» نقش بدل صدام را بازی می کند و آزاده صمدی و عباس جمشیدی فر از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

صدام

پر بازدید

ترینی‌ها :

فیلم سینمایی «صدام » به کارگردانی پدرام پورامیری در حال فیلمبرداری است و  قرار است بازیگرانی مانند رضا عطاران، آزاده صمدی و عباس جمشیدی فر در این فیلم ایفای نقش کنند.رضا عطاران در فیلم «صدام»، نقش مردی را بازی خواهد کرد که به دلیل شباهت به صدام از او می‌خواهند تا نقش بدل او را ایفا کند.

صدام

رضا عطاران

مجتبی رشوند تهیه‌کننده این اثر که این روز‌ها فیلم سینمایی «یادگار جنوب» را به کارگردانی پدرام پورامیری روی پرده سینما دارد در خصوص همکاری مجدد با این کارگردان به خبرنگار گروه فرهنگ و هنر برنا گفت: این فیلم دومین همکاری من با پدرام پورامینی است که در ژانر کمدی ساخته می‌شود. پریناز ایزدیار، رضا عطاران، عباس جمشیدی‌فر و آزادی صمدی در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند.

فیلم «صدام» در چهل و سومین جشنواره فیلم فجر

مجتبی رشوند درباره ساخت این اثر برای ارسال به چهل و سومین دوره جشنواره فجر عنوان کرد: این روزها در حال فیلمبرداری هستیم‌. اگر فیلم ما برای فضای فجر مناسب باشد و تا آن زمان آماده پخش شود حتما آن را برای جشنواره فجر می‌فرستیم. 

پورامیری در پایان درخصوص تصویری که از «رضا عطاران» با گریمی متفاوت و شبیه به «صدام» منتشر شد؛ بیان کرد: آن خبر کمی برایمان دردسرساز شد چون آن گریم براساس حدسیات دیگران و با استفاده از هوش مصنوعی درست شده بود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد