شناسه خبر: ۷۴۷۳
لینک کوتاه کپی شد

دانلود انیمیشن من نفرت انگیز ۴ | قسمت جدید من نفرت انگیز ۴ | موضوع داستان انیمیشن من نفرت انگیز ۴

انیمیشن پرطرفدار « من نفرت انگیز 4 » منتشر شد! + لینک دانلود

جدید ترین قسمت انیمیشن من نفرت انگیز به نام «من نفرت انگیز 4 » با موضوعی جدید و جذاب منتشر شد. در ادامه داستان فصل جدیدش را بخوانید.

من نفرت انگیز

پر بازدید

ترینی‌ها :

انیمیشن من نفرت انگیز در تمام قسمت های خود جزو محبوب ترین ها بوده و به تازگی فصل جدید آن «من نفرت انگیز 4» نیز منتشر شده است و مانند قسمت های قبل پر بازدید و جزو پر فروش ترین ها بوده است.

 

من نفرت انگیز

دانلود انیمیشن من نفرت انگیز ۴

درباره انیمیشن

انیمیشن من نفرت انگیز ۴ (Despicable Me 4)  محصول کشور آمریکا و در ژانر انیمیشن ، خانوادگی می‌باشد و به کارگردانی کریس رناد در سال 2024 ساخته شده است. در انیمیشن من نفرت انگیز ۴ بازیگرانی چون کریستین ویگ ، پیِر کافین، استیو کرل، و... به ایفای نقش پرداخته اند.

ساخت چهارمین فیلم من نفرت‌انگیز در سپتامبر ۲۰۱۷ آغاز شد و رسماً در فوریه ۲۰۲۲ تأیید شد و رنو، دلاژ و وایت به ترتیب به عنوان کارگردان، کمک‌کارگردان و نویسنده فعالیت کردند. تولید تا ژوئن ۲۰۲۲ در حال انجام بود. اکثر صداپیشگان اصلی در ژانویه ۲۰۲۴ معرفی شدند و هافمن و داوریو به ترتیب به عنوان تهیه‌کننده و نویسنده مشترک معرفی شدند. هیتورا پریرا و فارل ویلیامز از قسمت‌های قبلی بازگشتند تا موسیقی فیلم را بسازند و آهنگ‌ها و تم‌های اصلی را بنویسند.

«درون بیرون ۲» پرفروش ترین انیمیشن تاریخ سینما!

من نفرت‌انگیز ۴ برای اولین بار در جاز در مرکز لینکولن در شهر نیویورک در ۹ ژوئن ۲۰۲۴ به نمایش درآمد و در ۳ ژوئیه در ایالات متحده اکران شد. این فیلم نقدهای متفاوتی از منتقدان دریافت کرد و بیش از ۷۵۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته است و به سومین فیلم پر فروش 2024 تبدیل شده است.

داستان انیمیشن

در انیمیشن من نفرت انگیز ۴ : پس از فرار از زندان، ماکسیم لو مال و همسرش والنتینا به دنبال انتقام از گرو و خانواده‌اش، از جمله پسر نوزادش، گرو جونیور، می‌روند و آنها را برای محافظت از خود به مکان دیگری منتقل می‌کنند، جایی که با همسایه‌های جدیدشان، پرسکات‌ها، و دخترشان پاپی ملاقات می‌کنند. در عملی برای تصفیه‌کردن اختلافات، گرو و مینیون‌هایش با پاپی متحد می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد