شناسه خبر: ۷۳۴۳
لینک کوتاه کپی شد

سریال Squid Game | فصل دوم اسکوید گیم | فصل جدید بازی مرکب

تاریخ پخش فصل دوم سریال بازی مرکب اعلام شد !

زمان پخش فصل دوم سریال بازی مرکب اعلام شد، فصل جدید سریال squid game بزودی از شبکه نتفلیکس پخش شده است و از پایان این اثر در قالب فصل سوم خبر داده است.

1277755_463
ترینی‌ها :

سریال بازی مرکب با نمایش فصل اول خود در چند سال پیش، دنیای تلویزیون را متحول و زمینه آشنایی میلیون‌ها نفر با آثار کشور کره جنوبی و شبکه Netflix را فراهم کرد. پس از آن که سریال بازی مرکب در بین موفق‌ترین تولیدات تلویزیون قرار گرفت، ساخت فصل دوم سریال بازی مرکب تایید شد.

حال سریال اسکویید گیم آماده است که با شخصیت‌های قدیمی و جدید خود باری دیگر مخاطبان را شگفت‌زده کند.

در میانه المپیک تابستانی ۲۰۲۴ پاریس، شبکه نتفلیکس با انتشار یک تریلر تاریخ نمایش فصل جدید سریال بازی مرکب را مشخص کرده است.

با استناد به این تریلر، فصل دوم سریال Squid Game در تاریخ ۶ دی ۱۴۰۳ (۲۶ دسامبر ۲۰۲۴) پخش خواهد شد. شبکه Netflix تنها به این خبر اکتفا نکرده و در ادامه از نمایش فصل سوم سریال اسکویید گیم به عنوان آخرین بخش آن در سال ۲۰۲۵ خبر داده است. تریلر منتشر شده در راستای اعلام تاریخ پخش فصل دوم سریال بازی مرکب را در زیر مشاهده می‌کنید:

نتفلیکس تایید کرده که هوانگ دونگ هیوک باری دیگر کارگردانی سریال Squid Game را در اختیار خواهد داشت. در فصل دوم این اثر شاهد بازگشت تعدادی از بازیگران از جمله لی جونگ جه (در نقش سونگ گی هون)، لی بیونگ هون (در نقش فرانت من)، وی ها جون (در نقش هوانگ جون هو) و گونگ یو (در نقش مسئول انتخاب شرکت‌کنندگان) هستیم. از بین بازیگران جدید سریال بازی مرکب می‌توان ایم سی وان، کانگ ها نول، پارک سونگ هون، یانگ دونگ گون، پارک گیو یونگ و جو یو ری را نام برد.

در کنار سریال اسکویید گیم، شبکه نتفلیکس نسخه واقعی آن را تحت عنوان Squid Game: The Challenge ساخته است. این اثر که فصل اول آن مدتی پیش پخش شد، با موفقیت و استقبال مخاطبان همراه بود. به همین دلیل شبکه مذکور تولید فصل دوم آن را در موازات فصل‌های دوم و سوم بازی مرکب تایید کرده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد