شناسه خبر: ۷۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد

زندگی نامه اردشیر رستمی | همسر اردشیر رستمی

بیوگرافی اردشیر رستمی؛ از اعتیاد تا بزرگ شدن در کنار بهزاد فراهانی

اردشیر رستمی که با بازی در نقش شهریار به شهرت رسید، سرگذشت جالبی داشته است. شاید کمتر کسی بداند که او در کنار خانواده بهزاد فراهانی بزرگ شد.

اردشیر

پر بازدید

ترینی‌ها :

اردشیر رستمی بازیگر ، معمار، کاریکاتوریست، طراح و شاعر ایرانی است. قبل از اینکه پا به عرصه بازیگری بگذارد، کاریکاتورهایش در مجلات مختلف چاپ می شد. آثار کاریکاتور، تصویرگری و نقاشی او در کتاب‌های دیگ دودزده، تیله‌ها، شب هزار و دوم، شهروند خط صفر، اناری‌ها، آفتاب مهتاب: قصه‌های پریان از سرزمین کره، گؤی اوزو داش ساخلاماز، به شیوهٔ همهٔ مادران‌ام، یاغیشلی نغمه، تلنگر، اردشیرنامه: طرح‌ها و نوشته‌ها و کشکول تحت ویندوز چاپ شده است.

نسبت اردشیر رستمی و بهزاد فراهانی

اردشیر رستمی در کنار فرزندان بهزاد فراهانی بزرگ شد و رشد یافت برای همین او را به عنوان فرزند خوانده بهزاد فراهانی می‌دانند. فراهانی و همسرش اردشیر را همچون فرزندان خود مراقبت کرده و به عنوان عضوی از خانواده به او نگاه می‌کردند. آقای بازیگر تا سن 27 - 28 سالگی با خانواده بهزاد فراهانی زندگی کرده و بعد هم ازدواج کرد.

اعتیاد اردشیر رستمی 

یکی دیگر از موارد وایرال شده در مورد آقای بازیگر بعد از مصاحبه او با علی ضیاء در برنامه باضیا اشاره‌اش به اعتیاد در سال‌های قبل بود زمانی که او در یک خانه مجردی به همراه چند تن از دوستانش زندگی می‌کرد و کم کم در دام اعتیاد گرفتار شده بود. اردشیر در توصیف ان دوران سخت گفت:

یه عده دوست بودیم و کنار هم خونه مجردی داشتیم و هر کس که میومد خیلی مواد می‌آورد و وقتی بقیه مواد می‌موند ما می‌کشیدیم.

دوستام رفتن آمریکا و اروپا و زندگی عوض شد و منم همه موادها رو مصرف کردم و یه وقت دیدم دیگه نیست و گفتم که برم از سر کوچمون بخرم، من هیچ وقت نخریده بودم گفتم که برام جنس بیار با خودم فکر کردم من دیگه معتاد شدم و دارم پول میدم بابت نئشگی و به خودم اومدم و فهمیدم که معتادم و خودم نمی‌دونم.

معتادا خودشون نمی‌فهمن که معتادن و باور ندارند و مشکل همین جاست. من فهمیدم که معتاد شدم و دارم پول میدم بابت معتادیم و دیگه اونجا صبر نکردم که جنس رو بگیرم و رفتم خونه و از سال 78 تا الان مصرف نکردم.

اردشیر رستمی

بیماری اردشیر رستمی ؟!

یکی از شایعات منتشر شده درباره این بازیگر در فضای مجازی سرطان اردشیر رستمی یا بیماری اردشیر رستمی بود که شایعه‌ای بیش نبود.

ازدواج و همسر اردشیر رستمی

اواسط دهه 70 بود که اردشیر رستمی با همسرش شهلا پیرجانی به صورت اتفاقی دیدار کرد و همین دیدار به ازدواج آنها ختم شد. آقای بازیگر در برنامه باضیا ماجرای آشنای خود را با همسرش توضیح داد.

شروع بازیگری اردشیر رستمی

اردشیر رستمی ورود به دنیای بازیگری را با نقش شهریار کلید زد و جالب است که در همین اولین کار خود به شهرت رسید به طوری که پس از گذشت سال‌ها و حضور او در چندین فیلم و سریال دیگر همچنان مخاطب او را با کاراکتر شهریار به یاد می‌آورد.

فیلم‌های اردشیر رستمی

بعد از حضور موفق او در سریال شهریار کارگردانان موفقی از او برای حضور در فیلم و سریال‌هایشان دعوت به عمل آوردند؛ در ادامه به فیلم‌هایی که اردشیر رستمی در آنها بازی کرده اشاره می‌کنیم.

 مجموعه تلویزیونی «شهریار» 

اولین مجموعه تلویزیونی که اردشیر رستمی در آن حضور موفق داشت شهریار به کارگردانی کمال تبریزی بود. این سریال در سال 1384 ساخته و با استقبال قابل توجهی روبرو شد.

فیلم «نارنجی پوش»

کارگردانی که بعد از کمال تبریزی به اردشیر رستمی اعتماد کرد زنده یاد داریوش مهرجویی بود که برای فیلم نارنجی پوش خود از آقای بازیگر دعوت کرد. اردشیر رستمی در این فیلم کنار بازیگرانی همچون لیلل حاتمی، طناز طباطبایی، حامد بهداد و میترا حجار به ایفای نقش پرداخت. اردشیر رستمی در این فیلم نقش شریف را برعهده داشت.

بیوگرافی رعنا آزادی ور؛ از فیلم سینمایی مارمولک تا سریال زخم کاری!                 

فیلم سینمایی «لانتوری»

اردشیر یکی از بازیگران فیلم لانتوری رضا درمیشیان بود و او این بار نقش جامعه‌شناس را بازی می کرد. بازیگرانی همچون نوید مجمدزاده و مریک پالیزبان جزو دیگر بازیگران این فیلم سینمایی پرطرفدار بودند.

سریال خانگی«دفتر یادداشت»

اردشیر رستمی به تازگی در نمایش خانگی نیز بازیگری خود را به نمایش گذاشته است. او در مجموعه دفتر یادداشت کیارش اسدی نقش تیام را بازی می‌کرد و با بازیگرانی همچون رضا عطاران، میناساداتی، زهرا داوود نژاد، حسن معجونی و سوگل خلیق همراه بود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد