شناسه خبر: ۷۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد

چشمان زیبا بازیگران ایرانی | زیبایی چشم بازیگران زن ایرانی

کدام بازیگران زن ایرانی زیباترین چشم ها را دارند؟ + عکس

خانم های ایرانی همیشه از نظر زیبایی چشم زبانزد بوده و هستند در ادامه چند بازیگر خانم که چشم های زیبایی دارند را معرفی می کنیم

بازیگران+زن

پر بازدید

ترینی‌ها :

چشم از دیرباز یکی از نمادهای جذابیت صورت افراد محسوب می‌شد، به طوری‌که در خیلی از اشعار جهانی از آن به عنوان سمبل زیبایی بصری یاد می‌شود. امروزه بازیگران خانم زیادی در سراسر جهان هستند که زیباترین چشم را دارند.

البته معیار زیبایی چشم در بین افراد متفاوت است. به طوری‌که این زیبایی علاوه بر رنگ، به عوامل زیاد دیگری نیز بستگی دارد. معمولا این چشم‌ها ظرافت و انحنای جذابی دارند که نمی‌توان زیبایی خیره‌کننده آن را انکار کرد. در ادامه قصد داریم 7 بازیگر ایرانی خانم که چشم‌های زیبا دارند را به شما معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

الناز شاکردوست

الناز-شاکردوست

این هنرپیشه که از سال ۱۳۸۰ تا کنون مشغول به کار بوده، زیبایی چشم بسیار خیره‌کننده‌ای دارد، به طوری‌ که یکی از ویژگی‌های برجسته او محسوب می‌شود.

ترلان پروانه

ترلان پروانه

بازیگرانی که باهم ازدواج پایدار و موفق داشتن + عکس                    

این بازیگر جوان به خاطر داشتن حالت چشم‌های زیبا، در بین مردم ایران بسیار شهرت دارد، علاوه بر آن در مجله‌ای خارجی به عنوان یکی از زیباترین زنان در جهان شناخته شده است.

مهتاب کرامتی

چهره جذاب مهتاب کرامتی.

این هنرپیشه متولد سال ۱۳۴۹ است که یکی از زیباترین‌چشم‌‌ها را داشته و علاوه بر بازیگری در زمینه طراحی لباس و دکوراسیون نیز فعالیت دارد.

سارا رسول‌زاده

چشمان خمار و زیبای سارا رسول‌زاده.

این بازیگر که متولد سال ۱۳۶۸ بوده در سینما و تلویزیون ایران مشغول به کار است. یکی از دلایل شهرت سارا رسول‌زاده چشمان زیبا و خمار او است.

نیکی کریمی

چشمان سبز نیکی کریمی.

نیکی کریمی یکی از بازیگران قدیمی در سینمای ایران بوده که متولد سال ۱۳۵۰ است. زیباترین‌چشم در دنیا به عوامل مختلفی وابسته است که این هنرپیشه به دلیل درشتی و ظرافت در انحنا چشم خود، چشمان زیبایی دارد.

 

فقیهه سلطانی

زیبایی خاص چشمان فقیهه سلطانی.

زیبایی چشم بدون آرایش به ندرت در افراد وجود دارد، فقیهه سلطانی یکی از این دسته افراد نادر است. این بازیگر سینما در ایران به دلیل زیبایی خاص چشمان خود، مورد توجه مخاطبان بسیاری قرار گرفته است.

افسانه پاکرو

افسانه پاکرو با چشمان درشت و جذاب.

این بازیگر علاوه بر بازیگری در حرفه نقاشی نیز فعالیت دارد. چشمان زیبا، درشت و رنگی این بازیگر یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد او محسوب می‌شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد