شناسه خبر: ۷۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد

بازیگران محبوب ترکی مرد | بازیگران مرد ترکی معروف

10 تا از جذاب ترین بازیگران مرد ترکیه که همه دخترا عاشقشونن! + عکس

بازیگران مرد محبوب ترکی که به واسطه نقش هایی که بازی کردند و جذابیت ظاهری آن ها مورد توجه قرار گرفتند را با هم میبینیم

بازیگر ترکی مرد

پر بازدید

ترینی‌ها :

بازیگران مرد ترکیه ای همچون بازیگران زن این کشور در سال های اخیر به واسطه ی محبوبیت یافتن سریال های ترکیه ای در دنیا، از شهرت جهانی زیادی برخوردار شده و طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا پیدا کرده اند.در ادامه محبوب ترین بازیگران ترکیه را با هم میبینیم

کیوانچ تاتلیتوغ - Kıvanç Tatlıtuğ

کیوانچ تاتلیتوغ

 

کیوانچ تاتلیتوغ متولد سال ۱۹۸۳ در شهر آدانای ترکیه است. او یکی از پردرآمدترین بازیگران مرد ترکیه است و جوایز متعددی برای نقش آفرینی های خود دریافت کرده است.

تاتلیتوغ در س ۲۰۰۲ دو عنوان «بهترین مدل ترکیه» و «بهترین مدل دنیا» را در دو مسابقه ی زیبایی مجزا دریافت کرد. او با نقش هایش در برخی از سریال های موفق ترکیه ای از جمله «منکشه و هلیل» (Menekse ile Halil)، «عشق ممنوع» (Ask-i-Memnu)، «کوزی گونی» (Kuzey Guney) و «جسور و زیبا» (Cesur ve Guzel) به شهرت جهانی رسید.

9 تا از بهترین سریال های ترکی که بر اساس واقعیت ساخته شدند!

جان یامان - Can Yaman

جان یامان

جان یامان متولد سال ۱۹۸۹ در استانبول است. او برادر زاده ی مربی مشهور فوتبال ترکیه، فواد یامان است.

یامان طرفداران زیادی در ترکیه و دنیا دارد و جوایز مختلفی برای نقش آفرینی های خود دریافت کرده است.

بوراک اوزچیویت - Burak Özçivit

بوراک اوزچیویت

بوراک اوزچیویت متولد سال ۱۹۸۴ در استانبول است و یکی از پردرآمدترین بازیگران مرد ترکیه محسوب می شود.

او را یکی از خوش چهره ترین مردان دنیا می دانند. اوزچیویت در سال ۲۰۰۳ به عنوان «مدل برتر ترکیه» انتخاب شد و در سال ۲۰۰۵ جایگاه دوم را میان بهترین مدل های دنیا کسب کرد.

او در سال ۲۰۱۹ نقش عثمان، بنیانگذار امپراتوری عثمانی را در سریال «قیام عثمان» (Kuruluş: Osman) را ایفا کرد که برایش شهرتی جهانی به همراه داشت.

یوسف چیم - Yusuf Çim

یوسف چیم

 

یوسف چیم متولد سال ۱۹۹۱ در استانبول است و علاوه بر بازیگر، مدل، خواننده و مجری تلویزیون نیز هست.

 

او در سال ۲۰۱۱ به عنوان «بهترین مدل ترکیه» انتخاب شد و با برندهای بزرگ ترکیه ای و بین المللی همکاری تبلیغاتی داشته است، از جمله برندهای منگو، پولو و مارک اند اسپنسر.

برکر گوون -Berker Güven

برکر گوون

 

برکر گوون متولد سال ۱۹۹۴ در شهر ازمیر ِ ترکیه است.

او فعالیت بازیگری خود را از سال ۲۰۱۷ با بازی در فیلم «پدرم» (Babam) آغاز کرد و بعداً با نقشش در سریال «استانبول ظالم» (Zalim Istanbul) به شهرت رسید. او جوایز مختلفی نیز برای نقش آفرینی های خود دریافت کرده است.

فورکان پالالی - Furkan Palalı

فورکان پالالی متولد سال ۱۹۸۶ در شهر قونیه ی ترکیه است.

او پیش از بازیگری، در رشته ی بسکتبال فعالیت داشت و سال ها برای تیم های ترکیه در لیگ اصلی بسکتبال این کشور بازی کرده بود تا اینکه بستکبال را کنار گذاشت تا تمرکز خود را روی تحصیلاتش بگذارد.

پالالی در سال ۲۰۱۱ به عنوان «بهترین مدل ترکیه» انتخاب شد و با برندهای بزرگ ترکیه ای و بین المللی همکاری تبلیغاتی داشتهاست.

محمد اوزان دولونای - Mehmet Ozan Dolunay

محمد اوزان دولونای متولد سال ۱۹۹۰ در شهر آنکارای ترکیه است.

او در زمان تحصیل در رشته ی مهندسی مکانیک در دانشگاه کوچ ِ ترکیه، شرکت در کلاس های بازیگری را شروع کرد و در همان زمان بود که اولین تجربه ی بازیگری خود را با حضور در سریال «دروغگوهای کوچک شیرین» (Tatli Kucuk Yalancilar) به دست آورد.

دولونای با بازی در سریال «استانبول ظالم» به شهرت رسید و جوایز متعددی برای نقش آفرینی های خود دریافت کرده است.

انگین آکیورک – Engin Akyürek

انگین آکیورک - Engin Akyürek

  • تاریخ تولد: ۱۲ اکتبر ۱۹۸۱
  • محل تولد: آنکارا، ترکیه

انگین آکیورک یکی از بهترین بازیگران ترکیه ای است که فعالیتش تنها به بازیگری ختم نمی‌شود. او در زمینه نویسندگی و فیلمنامه‌نویسی هم خوش درخشیده است. این بازیگر ۴۱ساله کار خود را از سال ۲۰۰۴ شروع کرد. جالب است بدانید او برای شروع کار بازیگری هیچ دوره و کلاسی نگذرانده است؛ اما همیشه علاقه‌ای شدید به عرصه سریال و نویسندگی داشت. او به‌واسطه برنامه استعدادیابی ستاره‌های ترکیه، در زمینه بازیگری خود را اثبات کرد.

انگین آکیورک اولین نقش اصلی خود را در سریال «اگر یک ابر بودم» بازی کرد و محبوبیت او به‌خاطر عملکردش در این سریال، اوج گرفت. او تا به حال سریال‌های موفق زیادی بازی کرده که می‌توان میان آنها به سریال «فاطما گل»، «عشق پول سیاه» و «دختر سفیر» اشاره کرد. انگین آکیورک با بازی در سریال «عشق پول سیاه» موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر در جشنواره بین‌المللی سئول و نامزدی جایزه امی شد.

 

بوراک دنیز – Burak Deniz

بوراک دنیز - Burak Deniz

  • تاریخ تولد: ۱۷ فوریه ۱۹۹۱
  • محل تولد: استانبول، ترکیه

یکی از بهترین بازیگران مرد ترکیه ای که در دل افراد زیادی جا باز کرده است، بوراک دنیز است. او در ازمیت بزرگ شده و تحصیلات خود را در رشته تاریخ هنر به اتمام رساند. او از سنین کم و از دبیرستان در ورک شاپهای بازیگری شرکت می‌کرد تا اینکه توسط دوروک ارتن کشف شد و توانست به کمک او وارد عرصه بازیگری شود.

اولین کار او، بازی در سریال «خاطرات کالج» بود. بوراک دنیز در سریال محبوب جزر و مد هم بازی کرده و شروع محبوبیت او از همین سریال بود. او در نهایت با سریال «عشق حرف حالیش نمیشه» در کنار هانده ارچل به اوج شهرت رسید.

 

باریش آردوچ – Barış Arduç

باریش آردوچ - Barış Arduç

 
  • تاریخ تولد: ۹ اکتبر ۱۹۸۷
  • محل تولد: مونسترلینگن، سوئیس

باریش آردوچ، یکی از بهترین بازیگران ترکیه ای است که دارای دو ملیت آلبانی و ترکی است. او در ۸ سالگی به ترکیه بازگشت و ۴ سال بعد در استانبول مستقر شد. او در سال ۲۰۱۱ کار خود را شروع کرد و نقش‌های مختلفی در چند سریال گرفت. او حدود سه سال بعد در یکی از بهترین فیلم های ترکی یعنی «فقط تو» به ایفای نقش پرداخت.

او با بازی در سریال «عشق اجاره‌ای» به اوج شهرت خود رسید. باریش آردوچ کارهای خوب دیگری همچون کلاغ در کارنامه کاری خود دارد که او را در زمره بهترین بازیگران مرد ترکیه ای می‌نشانند. این بازیگر در سال ۲۰۲۰ با گوپسه اوزای، بازیگر و فیلمنامه‌نویس ترک ازدواج کرد و در حال حاضر دارای یک فرزند هستند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد