شناسه خبر: ۷۲۳۰
لینک کوتاه کپی شد

شکایت بیژن بنفشه خواه از مسعود شریعت نیا

کاسه صبر بیژن بنفشه خواه لبریز شد | شکایت بیژن بنفشه خواه از تهیه کننده «بگو بخند»

بازیگر معروف و پرطرفدار سینما و تلویزیون از نگرفتن دست مزدش به مدت طولانی خبر داد و گفت از تهیه کننده شکایت می کند.

بیژن

پر بازدید

ترینی‌ها :

بیژن بنفشه‌خواه که بیش از یکسال است تهیه‌کننده فصل اول «بگو بخند» با وی تسویه‌حساب نکرده گفت: من به شکایت‌کردن از مسعود شریعت نیا تهیه‌کننده این برنامه فکر می‌کنم و احتمالاً با برخی از عوامل وکیل بگیریم و این کار را انجام دهیم.

وی افزود: من در همان زمان گفتم الان مسعود شریعت نیا که تهیه‌کننده فصل اول «بگوبخند» بود به ما نیاز دارد و هم اکنون که سر پروژه هستیم دستمزد ما را پرداخت نمی‌کند زمانی که کار به اتمام برسد دست ما به جایی بند نیست.

ezgif-بنفشه خواه

داور فصل اول «بگوبخند» ادامه داد: زمانی که نوبت پرداخت قسط من شد وقتی از وی پرسیدم کی پرداخت می‌کنید گفت فردا صبح!

بنفشه‌خواه بیان کرد: زمان آفیش ما، در این پروژه از ساعت ۱۴ تا ۲ بامداد؛ سه یا چهار روز سرکار می‌رفتم و به من یا می‌گفت فردا صبح یا فردا بعدازظهر پرداخت می‌کنم.

وی اظهار کرد: آنجا بود که من برای اولین‌بار و آخرین بار کار را برای یک روز تعطیل کردم و تلفنم را نیز خاموش کردم، به شریعت نیا اخطار دادم و گفتم اگر فردا پیامک واریز حقوق برای من آمد من ساعت ۱۴ به محل کار می‌آیم و در خدمت شما هستم و اگر واریز نشد نمی‌آیم.

این بازیگر تلویزیون گفت: زمانی که من این کار را انجام دادم یک قسط از قرارداد خود را دریافت کردم که اگر این کار را نکرده بودم، هم‌اکنون طلبم از او بیشتر بود؛ تاکنون دو سوم قرارداد من از یک سال و چند ماه قبل همچنان پرداخت نشده است.

وی افزود: من چند بار به شریعت نیا، خشرو مدیر شبکه نسیم زنگ زدم و به معاونت سیما نیز پیام دادم و همچنین حراست صداوسیما را نیز در جریان گذاشتم.

توجیه عجیب تهیه‌کننده «بگو بخند» برای پرداخت نکردن دستمزد بنفشه‌خواه

داور «بگوبخند» ادامه داد: تهیه‌کننده به من می‌گوید تو یک روز کار را تعطیل کرده‌ای، به من ضرر زده‌ای و به همین دلیل نمی‌توانم دستمزدها را پرداخت کنم.

 

بیژن بنفشه‌خواه اظهار کرد: من حتی با کسانی که در «بگوبخند» استندآپ و نمایش کمدی اجرا کردند نیز صحبت کردم و همچنان تهیه کننده پول آنها را که مثلاً ۵ میلیون تومان است را هم پرداخت نکرده‌ است.

وی بیان کرد: من به تهیه‌کننده گفتم شما مقداری از دستمزد من را کم کنید و آن را پرداخت کنید که این کار را هم انجام نداد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد