شناسه خبر: ۷۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد

بازیگران قصه های تا به تا

بازیگران زی زی گولو بعد از 30 سال؛ چقدر تغییر کردن یادش بخیر! + عکس

قصه های تا به تا یکی از دلنشین ترین سریال های دهه هفتاد بود ، جمعه هامون فقط به عشق دیدن زی زی گولو میگذشت.

زیزیگولو

پر بازدید

ترینی‌ها :

شخصیت اصلی سریال قصه های تا به تا ، عروسکی شیرین و دلنشین به نام زی زی گولو بود که از یک سیاره ناشناخته به زمین آمده و مهمترین توانایی او این است که با خواندن وِرد «زی‌زی گولو آسی پاسی دراکوتا تابه‌تا»، کارهای خارق‌العاده انجام می‌ دهد و میتوانست آرزو ها را برآورده کند.

لیلی رشیدی / مادر خانمی

 

1RrJwxGqMQ6E

لیلی رشیدی در تاریخ ۳۱ تیر ۱۳۵۲ در تهران متولد شد. او به واسطه حضور پدر در عرصه هنر و بازیگری از همان دوران کودکی وارد تلویزیون شد، اما فعالیت اصلی وی در سن ۱۸ سالگی با فیلم دلشدگان به کارگردانی مرحوم علی حاتمی آغاز شد.

 

امیرحسین صدیق / آقای پدر

امیر حسین صدیق

امیرحسین صدیق متولد ۸ آبان ۱۳۵۱ در نیشابور است. او فعالیت در عرصه بازیگری را از سال ۱۳۷۰ با تئاتر آغاز کرده و با نمایش «پیروزی در شیکاگو» به کارگردانی مرحوم داوود رشیدی بر روی صحنه تئاتر رفت. در سال ۱۳۷۱ با نقش آفرینی در فیلم سینمایی «قافله» ساخته مجید جوانمرد برای اولین بار مقابل دوربین رفت و پس از آن با ایفای نقش آقای پدر در سریال «قصه‌های تابه تا» به شهرت و محبوبیت رسید.

 

مانی نوری / امیر آقا جمالی

مانی

مانی نوری متولد ۱۰ آبان ۱۳۶۸ در تهران است. بازیگری را از ۶ سالگی با «قصه‌های تابه تا» شروع کرد. او امروز به عنوان بازیگر، کارگردان و نویسنده در عرصه سینما و تلویزیون فعال است.

 

رضا فیاضی / جمال آقا جمالی

فیاض بخش

رضا فیاضی، در سال 1332 شمسی، در پانزدهم تیر ماه به دنیا آمد.او در محله ای به نام عامری، در اهواز متولد شد.رضا فیاضی، دو برادر و شش خواهر دارد. 

بازیگر نقش کودکی اوشین بعد از ۳۷ سال! + عکس شوهرش                  

مریم سعادت / اعظم خانم

مرضیه برومند

مریم سعادت ، بازیگر و عروسک گردان مشهور ایرانی متولد 24 شهریورماه سال 1337 اهل تهران است .مریم سعادت فارغ التحصیل رشته تئاتر عروسکی از دانشکده هنرهای دراماتیک است .

 

آزاده پور مختار / صداپیشه زی زی گولو

آزاده پور مختارپورمختار

بانو پورمختار متولد سال ۱۳۳۳ در شهر تهران، از سال ۱۳۵۳ تا کنون علاوه بر بازیگری، کار عروسک گردانی و گوینده عروسکی را به عهده داشته است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد