شناسه خبر: ۷۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد

ساعت پخش سریال ارمغان تاریکی | تکرار سریال ارمغان تاریکی

زمان پخش مجدد سریال «ارمغان تاریکی» از شبکه آی فیلم

سریال ارمغان تاریکی داستانی عاشقانه و جذاب است که به فعالیت‌های سازمان مجاهدین خلق در دهه شصت می‌پردازد.

سریال ارمغان تاریکی

پر بازدید

ترینی‌ها :

مجموعه پرطرفدار ارمغان تاریکی به کارگردانی جلیل سامان به‌زودی از شبکه آی فیلم روی آنتن می‌رود. برای اطلاع از ساعت پخش سریال ارمغان تاریکی با ما همراه شوید.

 سریال ارمغان تاریکی را از یکشنبه 7 مرداد ماه 1403 از شبکه آی فیلم تماشا کنید

ساعت پخش سریال ارمغان تاریکی

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه آی فیلم، زمان پخش سریال ارمغان تاریکی هر شب ساعت 21:00 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، در ساعات 05:00 بامداد و 13:00 روز بعد که زمان پخش تکرار سریال ارمغان تاریکی از شبکه آی فیلم است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

(ویدیو) تغییر چهره بازیگران سریال جومونگ پس از 17 سال!                 

داستان سریال ارمغان تاریکی

ارمغان تاریکی که در 22 قسمت به تهیه کنندگی سیداحمد کاشانچی ساخته شده، درباره چند دانشجو است که در سال‌های آغاز دهه ۶۰ در تهران زندگی می‌کنند. هر کدام از این دانشجوها در مواجه با حوادث و رویدادهای سیاسی و اجتماعی آن زمان از جمله جنگ تحمیلی، بحران‌های سیاسی و حضور گروهک‌های سیاسی در جامعه، سرنوشتی متفاوت را تجربه می‌کنند.

بازیگران سریال ارمغان تاریکی

در سریال محبوب ارمغان تاریکی آرش مجیدی، امیر آقایی، لیلا زارع، سودابه بیضایی، مجید مشیری، مجید سعیدی، حمیدرضا هدایتی، شهین تسلیمی، سعیده عرب، امیر غفارمنش، فریبرز گرم‌رودی، آزاده ریاضی، مریم خدارحمی، علی ابوالحسنی، مریم سرمدی، ترلان پروانه، رضا اصغری، غزل ذوالفقاری، فرشته آلوسی، ساقی زینتی، آرمان ضیایی، فرید کلهر، حشمت آرمیده و فرحناز منافی ظاهر نقش‌آفرینی کردند.

آیا این خبر مفید بود؟

  • دلارا ارسالی در

    سریال بسیار خوب و عالیست، مخصوصا بازیگرانش خوب نقششونو بازی کردند!

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد