شناسه خبر: ۶۸۲۵
لینک کوتاه کپی شد

بهترین سریال های عاشقانه ۲۰۲۴ | پرطرفدارترین سریال های عاشقانه ۲۰۲۴

معرفی 6 سریال پرطرفدار عاشقانه 2024 تاکنون! + عکس

6 تا از بهترین سریال های عاشقانه خارجی سال 2024 را در این مطلب معرفی میکنیم

سریال عاشقانه

پر بازدید

ترینی‌ها :

سال ۲۰۲۴ تا همین جا، شاهد پخش سریال‌های عاشقانه‌ی جذاب و متنوعی بوده است که یکی از یکی بهتر و پر طرفدار تر شده اند. این سریال ها از اقتباس‌های ادبی تا بازخوانی‌های تاریخی را شامل می‌شوند. در این میان، برخی از عناوین به دلیل داستان‌های گیرا، شخصیت‌های دوست‌داشتنی و فضاسازی‌های دلنشین، بیشتر از بقیه مورد توجه قرار گرفته‌اند.

در این لیست، به ۶ مورد از بهترین سریال‌های عاشقانه‌ی سال ۲۰۲۴ تاکنون می‌پردازیم

۱. روزی روزگاری (One Day): اقتباسی جدید از رمان پرفروش دیوید نیکولز که داستان عشقی پیچیده و تکان‌دهنده‌ی اما و دکس را در طول چندین دهه به تصویر می‌کشد.

1_11zon

۲. بریجرتون (Bridgerton): فصل سوم این سریال محبوب از نتفلیکس، بر روی رابطه‌ی پنه‌لوپه و کالین تمرکز دارد و لحظات عاشقانه‌ی به‌یادماندنی و شخصیت‌های جذاب را به نمایش می‌گذارد.

بهترین سریال‌ های کمدی‌-عاشقانه کره‌ ای بر اساس امتیاز IMDb

۳. ملکه اشک‌ها (Queen Of Tears): درام کره‌ای که با بازی کیم سو-هیون و کیم جی-وون، روایتگر داستانی غم‌انگیز و احساسی درباره‌ی زوجی است که برای نجات زندگی مشترکشان تلاش می‌کنند.

3

۴. بانوی من جین (My Lady Jane): برداشتی تازه از داستان بانو جین گری، با تلفیقی از عناصر فانتزی و عاشقانه که در دنیایی پر از تنش و درگیری سیاسی روایت می‌شود.

4

۵. ماکستون هال: دنیای میان ما (Maxton Hall: The World Between Us): سریال آلمانی که رابطه‌ی دو شخصیت متضاد را در فضایی رمانتیک و سرگرم‌کننده به تصویر می‌کشد.

5_11zon

۶. مری و جورج (Mary & George): مینی‌سریالی تاریخی با بازی نیکلاس گالیتزین و جولین مور که به رابطه‌ی پیچیده‌ی مادر و پسر و توطئه‌های سیاسی در دربار پادشاه جیمز اول می‌پردازد.

اینها فقط چند نمونه از سریال‌های عاشقانه‌ی جذاب سال ۲۰۲۴ بودند. با توجه به تنوع عناوین موجود، به نظر می‌رسد که طرفداران این ژانر در ادامه‌ی سال نیز می‌توانند منتظر آثار سرگرم‌کننده و تماشایی باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد