شناسه خبر: ۶۶۵۳
لینک کوتاه کپی شد

زندگی پاشا رستمی | فیلم های پاشا رستمی

حامد «لحظه گرگ و میش» دیگه کجا بازی کرد؟ | بیوگرافی پاشا رستمی + تصاویر

در ادامه با بیوگرافی کامل پاشا رستمی بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون و نقش حامد در سریال لحظه گرگ و میش آشنا شوید.

پاشا رستمی

پر بازدید

ترینی‌ها :

پاشا رستمی را حالا همه ما با نام حامد سریال لحظه گرگ و میش به یاد داریم و شاید کمتر کسی بدانید دیگر در چه فیلم و سریال هایی بازی کرده است. پاشا رستمی بازیگر جوان سینما و تئاتر که مدتی به کانادا مهاجرت کرد و دوباره برای ادامه فعالیت هنری خود به ایران بازگشت. در ادامه در مورد پاشا رستمی بیشتر بخوانید.

مختصری در مورد پاشا رستمی

پاشا رستمی متولد 27 تیر 1363 در تهران ، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است. فارغ التحصیل لیسانس مهندسی کشاورزی می باشد ، فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و با حضور در کارهای تصویری چهره اش دیده شد و عاشق سفر خارجی است.

پاشا رستمی

شروع فعالیت هنری

بصورت جدی فعالیت خود را در بازیگری ، حین تحصیل در دانشگاه با حضور در کارگاه های آزاد بازیگری شروع کرد و از همانجا وارد عرصه تئاتر شد.

اولین سریال

پاشا رستمی برای اولین بار در سال 1386 در سن 23 سالگی با سریال «اغما» وارد قاب تلویزیون شد . پس از آن در مجموعه «همه بچه ها من» مرضیه برومند حضور پیدا کرد .

پاشا رستمی

در سال 1399 دوران پرکاری را تجربه کرد، ابتدا در فیلم تلویزیونی «اشک انار» برای شکه چهار و سپس در سریال «طبقه سوم» تجربه متفاوتی را به دست آورد.

بیوگرافی مهتاب اکبری؛ رو مُخ ترین بازیگر «لحظه گرگ و میش»

وضعیت ازدواج و همسر پاشا رستمی

از وضعیت ازدواج و همسر پاشا رستمی اطلاعات دقیقی در دست نیست.

پاشا رستمی در اغما

سریال تلویزیونی اغما، مجموعه تلویزیونی ۳۰ قسمتی به کارگردانی سیروس مقدم، نویسندگی علیرضا افخمی و داریوش مختاری (بر اساس طرحی از داریوش مختاری) و تهیه‌کنندگی رضا جودی که از شبکه اول سیما در ماه رمضان ۱۳۸۶ پخش شد.

امین تارخ، حامد کمیلی، لعیا زنگنه، اسماعیل خلج، ناصر ممدوح، ایرج نوذری، عبدالرضا اکبری، نفیسه روشن، شیرین بینا، شیوا خنیاگر و ... از بازیگران این سریال بودند. پاشا رستمی در این سریال نقش خواستگار دختر دکتر پژوهان را بازی کرده است.

 

شروع فعالیت و زندگی در کانادا

پاشا رستمی بازیگری را از تئاتر آغاز کرد و چند سالی از زندگی اش را در کانادا سپری کرد و با بازگشت به ایران دوباره فعالیت جدی در دنیای بازیگری را آغاز کرد و اولین بار در سال 1387 وقتی 24 ساله بود با بازی در سریال همه بچه های من به کارگردانی مرضیه برومند و مسعود فروتن جلوی دوربین رفت.

پاشا رستمی

حضور در فیلم تلویزیون و سینما

در سال 89 دوران پرکاری را تجربه کرد ، ابتدا در فیلم تلویزیونی اشک انار برای شبکه چهار حضور داشت سپس با سریال آب پریا مرضیه برومند تجربه متفاوتی در تلویزیون بدست آورد.

 

علاقه به زبان

از نوجوانی به زبان انگلیسی علاقه داشت و حالا مدت هاست بعنوان معلم زبان تدریس می کند ، او چند سالی است بصورت حرفه ای در تئاتر های مختلف نیز حضور دارد.

پاشا رستمی

سریال لحظه گرگ و میش

پاشا رستمی بازیگر نقش حامد در سریال لحظه گرگ و میش است که در نقش دکتر جوانی که خارج از ایران زندگی میکند و برای مدت کوتاهی به مناسبت مراسم ازدواجش به ایران می آید اما شرایط به نحوی رقم میخورد که مجبور میشود چند ماهی را در ایران بماند.

پاشا رستمی

فیلم های پاشا رستمی

  • سریال برف بی صدا می بارد (1399)
  • سریال لحظه گرگ و میش (1397)
  • سریال گمشدگان (1396)
  • سریال اشک انار (1392)
  • سریال آب پریا (1389)
  • فیلم طبقه سوم (1388)
  • سریال همه بچه های من (1387)
  • سریال اغما (1387)

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان