شناسه خبر: ۶۵۲۳
لینک کوتاه کپی شد

فیلم های انگیزشی | فیلم هایی درباره موفقیت

می‌خوای رئیس خودت باشی؟ این 5 فیلم بهت کمک میکنه!

دیدن این فیلم های سینمایی را به تمام کسانی که هنوز خوراک‌ های کلیدی موفق بودن را نمی‌ دانند توصیه می‌ کنیم.

فیلم های انگیزشی

پر بازدید

ترینی‌ها :

فیلم های سینمایی وجود دارد که آن ها را فیلم های موفقیت نامید. این فیلم های سینمایی حتی برای موفق ترین کارآفرینان هم تاثیرگذار خواهد بود و شما را به سوی موفقیت های بیشتر سوق می دهد. همراه ما باشید تا با 5 تا از بهترین فیلم های سینمایی الهام بخش که به شما انگیزه باور نکردنی می دهند آشنا شوید.

1. فیلم در جست‌وجوی خوشبختی The Pursuit of Happyness  (2006)

فیلم های انگیزشی

فیلم در جست‌وجوی خوشبختی The Pursuit of Happyness  زندگی کریس گاردنر، کارآفرین مطرح و موفق آمریکایی را روی پرده سینما می‌برد که روزی کارتون خواب بوده است. گابریل موچینو این فیلم را از روی کتابی ساخته است که کریس گاردنر با دست‌های خودش نوشته. داستان از زمانی شروع می‌شود که شدت فقر سبب آواره شدن خانواده گاردنر می‌شود، اما همسر او تاب نمی‌آورد و کریس را با فرزندشان رها می‌کند. از این لحظه مسیر پر فرازونشیب گاردنر شروع می‌شود. اما، او باور دارد که در این دنیا محکوم به فقیر و آواره بودن نیست. نقش آقای کریس گاردنر را ویل اسمیت بازی کرده است و موفق به دریافت جایزه اسکار نیز شده.

فیلم الهام‌بخش در جست‌وجوی خوشبختی را به تمام افرادی که انگیزه‌ای برای برخاستن از خاکستر می‌خواهند توصیه می‌کنیم.

2. فیلم گلن‌گری گلن راس Glengarry Glen Ross  (1992)

فیلم انگیزشی

اگر می‌خواهید فیلمی الهام‌بخش ببینید که در آن بازیگران درجه یکی مثل آل پاچینو نقش‌آفرینی کرده‌اند، بهتر است به سراغ فیلم گلن‌گری گلن راس Glengarry Glen Ross  بروید. این فیلم توسط کارگردان مطرح سینما، دیوید ممت از روی یک نمایشنامه با همین نام ساخته شده است. داستان فیلم گلن‌گری گلن راس درباره به چالش کشیده شدن فروشندگان املاک است که اگر تبدیل به یک فروشنده برتر نشوند، به زودی از رده خارج خواهند شد. ما در فیلم گلن‌گری گلن راس، پیش از هر چیز می‌آموزیم که چگونه یک کارفرمای خوب باشیم. یاد می‌گیریم که وجود داشتن حس تفاهم و همدلی در یک مجموعه، تا چه حد می‌تواند برای همه افراد موفقیت به همراه داشته باشد. درواقع، این فیلم تکنیک بازاریابی AIDA (توجه، علاقه، تصمیم، اقدام) را به تصویر می‌کشد و تاثیر مثبت آن را نشان می‌دهد.

فیلم گلن‌گری گلن راس را به تمام کسانی که می‌خواهند بین کارگران شوق و نشاط ایجاد کنند توصیه می‌کنیم.

3. فیلم جوی Joy  (2015)

فیلم انگیزشی

اگر می‌خواهید بدانید که جنیفر لارنس قرار است چگونه امپراطوری خود را بنا کند حتما فیلم جوی Joy را ببینید. فیلم جوی که موفق به دریافت جایزه گلدن گلوب شد، با ژانر زندگی‌نامه‌ای، درام و موزیکال، فیلمی الهام بخش برای تمامی کارآفرینان است. جنیفر لارنس در نقش جوی، می‌خواهد نشان دهد که استفاده درست و موثر از تکنیک‌های بازاریابی می‌تواند به رشد یک برند کمک کند. جوی در تلاش است تا ثروت خانوادگی 4 نسل پیشش را تبدیل به یک کسب‌وکار جذاب کند. درباره فیلم جوی و شخصیت جنیفر لارنس در این فیلم باید گفت که اگر به چیزی واقعا اعتقاد داشته باشید، به آن دسترسی پیدا خواهید کرد.

فیلم جوی را به تمام زنانی که جنسیتشان را مانعی برای موفق شدن می‌دانند و از وارد مسیرهای جدید می‌ترسند توصیه می‌کنیم.

4. فیلم شبکه اجتماعی The Social Network (2010)

فیلم انگیزشی

فیلم شبکه اجتماعی The Social Network تنها یک فیلم الهام‌بخش ساده برای کارآفرینان نیست. این فیلمی بسیار جذاب، ساخته کارگردان مطرح، دیوید فینچر است که راه رسیدن به اهداف را به شکلی هنرمندانه نشان می‌دهد. این فیلم، تاریخچه ساخته شدن پلتفرم موفق فیس بوک را با زندگی شخصی مارک زاکربرگ به یکدیگر می‌آمیزد و نتیجه فیلمی منحصربه فرد برای کسانی می‌شود که می‌خواهند خودشان رئیس خودشان باشند. در فیلم شبکه اجتماعی ما تنها با موفقیت‌های یک کارآفرین روبه‌رو نمی‌شویم. ما لحظات تاریکی را می‌بینیم که قرار است ما را سر دوراهی و تشویش قرار دهند. بعلاوه، به ما نشان می‌دهد که قرار نیست یک شبه ثروتمند، مشهور و موفق شویم.

دیدن فیلم شبکه اجتماعی را به تمام افرادی که نمی‌دانند با دشمنان و رقیبان خود چکار کنند و بلیط قطار تندرو برای رسیدن به موفقیت‌های می‌خواهند توصیه می‌کنیم.

5. فیلم اتاق سهام Boiler Room (2000)

فیلم انگیزشی

اگر می‌خواهید تبدیل به یک تریدر، تاجر یا کارآفرین درجه یک شوید باید چه روحیاتی داشته باشید؟ فیلم اتاق سهام، اتاق بخار یا Boiler Room به این سوال پاسخ می‌دهد. اگر بن افلک را بشناسید و راهکارهای او را جدی بدانید، در فیلم اتاق سهام با یک سخنرانی جنجالی از او روبه‌رو خواهید شد. سخنرانی‌ای که تبدیل به یک موتور برای حرکت شما روبه جلو می‌شود. حالا که این روزها بازار بورس به شدت سر زبان‌ها افتاده و سرمایه‌گذاری در آن ممکن است شما را تبدیل به آدمی ثروتمند کند، فیلم اتاق سهام می‌تواند برای شما به شدت الهام‌بخش باشد. داستان فیلم اتاق سهام روی دوش پسری به نام ست دیوس است که به تازگی وارد دنیای سهام‌ها شده، درست مثل مایی که قرار است به تازگی شروع کنیم یا مسیر موفقیت را بپیماییم.

دیدن فیلم اتاق سهام را به تمام کسانی که هنوز خوراک‌های کلیدی موفق بودن را نمی‌دانند توصیه می‌کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد