شناسه خبر: ۶۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد

سریال های ۱۴۰۳ نمایش خانگی | جدیدترین سریال های نمایش خانگی ۱۴۰۳ | نمایش های خانگی در حال انتظار

جدیدترین سریال‌ های نمایش خانگی | ستاره هایی که با سریال های جدید می آیند!

در ادامه به معرفی جدیدترین سریال‌ هایی که به زودی از شبکه نمایش خانگی پخش خواهند شد، می‌ پردازیم.

سووشون

پر بازدید

ترینی‌ها :

 شبکه نمایش خانگی بزودی میزبان تعدادی سریال جدید خواهد بود که در حال حاضر آخرین مراحل تصویربرداری و یا مراحل پس تولید خود را پشت سر می‌گذارند، سریال‌هایی که همگی از حضور تعدادی ستاره بهره برده ‌اند.

در این گزارش به سریال‌هایی پرداخته شده که اخبار تولیدشان و بازیگرانشان رسانه‌ای شده‌اند از همین رو برخی سریال‌ها از جمله «قصه هزار و یک شب» به کارگردانی مصطفی کیایی، «وحشی» ساخته هومن سیدی، «برتا» به کارگردانی امیر حسین ترابی اشاره نشده و اسامی بازیگران ‌آنها نزد ما به امانت مانده است.

ستاره های سینما و سریال های در حال انتظار آنها:

سریال بلیط یک طرفه:

یکی دیگر از سریال‌هایی که در انتظار پخش از شبکه نمایش خانگی است، ‌ «بلیط یک‌طرفه» به کارگردانی پوریا حیدری است؛ سریالی پلیسی- معمایی که ماجراهای آن در ترکیه اتفاق می‌افتد. علی شادمان، حامد کمیلی، مهرداد صدیقیان، امین شعرباف و چند بازیگر از کشورهای ترکیه، لبنان و آمریکا از جمله ارکان پتک کایا و کیدا رمضان در آن بازی کرده‌اند. نکته جالب این که پیش از این قرار بود پیمان معادی هم در این سریال بازی داشته باشد، اما به خاطر هم‌زمانی با «افعی تهران» از بازی در این سریال انصراف داد.

ستاره های سینما

سریال تاسیان:

سریال تاریخی که در دهه 50 شمسی روایت میشود.تینا پاکروان، کارگردان نام‌آشنا، پس از موفقیت چشمگیر سریال ایرانی «خاتون» در شبکه نمایش خانگی، با سریالی جدید به نام تاسیان به این عرصه بازگشته است. او در این سریال بار دیگر به سراغ داستانی عاشقانه در بستر تاریخ معاصر رفته و تماشاگر را به سفری در دل دهه ۵۰ شمسی می‌برد.تاسیان که در ژانر ملودرام و اجتماعی ساخته شده، پیش از این با نام برای آخرین‌بار شناخته شد. برای خواندن ادامه این مقاله و آشنایی با زمان پخش، خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران سریال تاسیان، تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

ستاره های سینما

سریال سووشون:

ساخت سووشون بر اساس رمان سووشون از سیمین دانشور سال ۱۴۰۱ در باغ عفیف آباد شیراز و به کارگردانی نرگس آبیار شروع شد. بعد از گذشت یک سال حالا تولید «سووشون» به پایان رسیده و آماده انتشار است، اما زمان پخش سریال هم چندین بار جابه جا شد. آخرین آن اسفند ماه گذشته بود که اعلام شد سووشون در نوروز به شبکه نمایش خانگی می‌آید که این اتفاق نیفتاد و هنوز هم زمان پخش آن مشخص نیست. به هر حال اولین تجربه نرگس آبیار در سریال‌سازی با بازی بهنوش طباطبایی، میلاد کی‌مرام، هوتن شکیبا، سام درخشانی، ترلان پروانه و آزاده صمدی سه فصل ده قسمتی دارد و در سال‌های پایانی جنگ جهانی دوم می‌گذرد و فضای اجتماعی سال‌های ۱۳۲۰ تا ۱۳۲۵ ایران را ترسیم می‌کند.

ستاره های سینما

سریال پوکر:

سریال «پوکر» به کارگردانی رضا دادویی در مرحله فیلمبرداری است و هنوز زمان دقیق انتشار آن مشخص نشده است. حضور شهاب حسینی و امین حیایی برای اولین‌بار کنار هم و حضور نیکی کریمی‌ در این سریال خبر از مجموعه ای پرستاره می‌دهد. زمان پایان فیلمبرداری مشخص نیست، اما پلتفرم پخش‌کننده آن اعلام شده است.

ستاره های سینما

 سریال زخم کاری 4:

فیلمبرداری فصل سوم سریال محبوب “زخم کاری” به پایان رسیده و به‌زودی شاهد پخش آن از فیلیمو در تابستان سال ۱۴۰۳ خواهیم بود. در این فصل، داستان‌های جدیدی روایت خواهد شد و تماشاگران با چهره‌های تازه‌ای در کنار دیگر بازیگران زخم کاری همراه می‌شوند.خبرهای خوش دیگری نیز برای طرفداران این سریال وجود دارد. قرار است فصل چهارم سریال پربیننده نمایش خانگی زخم کاری پس از سریال “قطب شمال” با زیرعنوان جدید از فیلیمو پخش شود. هم‌اکنون گروه تولید مشغول فیلمبرداری فصل چهارم هستند تا بلافاصله پس از فصل سوم روی آنتن برود.

ستاره های سینما

سریال شغال:

شغال یک سریال معمایی جنایی به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی علی طلوعی است. از داستان سریال تا به حال چیزی منتشر نشده، اما با توجه به تولیدات دیگر شرکت سازنده و پلتفرم پخش‌کننده می‌توان حدس زد با مجموعه‌ای پر از حادثه روبه‌رو خواهیم بود. علی طلوعی و نبراس پیکچرز پیش از سریال‌های مانکن و ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده، جادوگر ساخته مسعود اطیابی، برنامه سینما ۲۵ با اجرای فریدون جیرانی و فیلم‌های کشتارگاه و بخارست را تولید کرده است که این آخری در واقع برای اولین بار در تاریخ سینمای ایران با استفاده از روش نوین تأمین مالی جمعی (کراد فاندینگ) و با مجوز و تأیید فرابورس عرضه شد و مردم می‌توانستند با سرمایه‌گذاری در بورس برای این فیلم در سود آن شریک باشند. با ورود یک سریال معمایی دیگر به شبکه نمایش خانگی و با توجه به سریال‌هایی مثل سرگیجه، خونسرد، زخم کاری و قطب شمال به نظر می‌رسد این ژانر پرمخاطب‌ترین گونه سریال در سال‌های اخیر است که در شبکه نمایش خاگی نمونه‌های بسیاری از این دست سریال‌ها را می‌توان سراغ گرفت.

ستاره های سینما

سریال بی عاطفه:

اوایل اسفند سال گذشته، خبر تولید سریال بی‌عاطفه به کاگردانی کمال تبریزی منتشر شد. تبریزی بعد از ناکامی‌هایی که در سریال سرزمین کهن و پخش نیمه‌کاره‌اش از تلویزیون داشت، ‌ این سریال را بعد از تقریبا ده سال، با نام سرزمین مادری به تلویبیون سپرد. اما این تنها ناکامی‌ تبریزی نبود. برنامه گفت‌وگو محور طناز او هم نوروز ۱۴۰۲ در یکی از پتلفرم‌ها پخش شد و بعد از شش قسمت از پخشش به دلیل حواشی پیش‌آمده به خصوص در مصاحبه مازیار لرستانی، ‌ متوقف و از روی پلتفرم هم حذف شد. او حالا سریال بی‌عاطفه را با براساس فیلمنامه ای از امیرعباس پیام و به تهیه‌کنندگی محمدصادق میرکریمی‌ در دست تولید دارد. در این سریال رضا کیانیان، مریلا زارعی، بهاره افشاری، بهاره کیان افشار و حامد بهداد بازی می‌کنند.

ستاره های سینما

در روزهای آینده، ‌سریال‌ های نمایش خانگی جدیدی در راه هستند. بعضی از این سریال های نمایش خانگی آماده اند و بعضی همچنان در مرحله تولید قرار دارند. این سریال های نمایش خانگی از کارگردانان شناخته شده ای مثل کمال تبریزی و حسن فتحی و همینطور کارگردانان تازه کار هستند و باید دید چه تعداد مخاطب را جذب خواهند کرد. در ادامه سریال هایی را ببینید که در روزهای آینده منتظرشان هستیم.

ازازیل، حسن فتحی

ازازیل

حسن فتحی که این روزها فیلم مست عشق را روی پرده دارد، در حال ساخت سریالی است با نام «ازازیل» که قرار است از شبکه نمایش خانگی نمایش داده شود. این سریال را پیش از این ابولحسن داوودی شروع کرد، ولی بعد از مدتی کارگردانی آن به حمیدرضا قربانی سپرده شد و بعضی بازیگران هم عوض شدند. اما کارگردان سریال باز هم تغییر کرد و این بار حسن فتحی با سابقه ساخت سریال‌های پرطرفداری مثل شهرزاد و جیران، برای این کار انتخاب شد. هرچند شرط شروع کار را رضایت کارگردان‌های قبلی اعلام کرد. در این سریال که گفته شده سریالی پلیسی است و ماجراهایش در زمان حال می‌گذرد، ‌ پریناز ایزدیار، پیمان معادی، مریلا زارعی و بابک حمیدیان بازی می‌کنند. زمان پایان تولید و انتشار ازازیل هنوز مشخص نشده است.

افتضاح ترین سریال هایی که تا حالا از «نمایش خانگی» دیدیم!

مادرخوانده، امیر پورکیان

مادرخوانده

امیر پورکیان چند سال پیش سریال «ممنوعه» را برای شبکه نمایش خانگی تولید کرد که پخشش به دلیل ممیزی نیمه‌کاره ماند. او چند وقتی است مشغول ساخت سریال «مادرخوانده» است. آناهیتا درگاهی بازیگر نقش اصلی این سریال است و بهاره کیان‌افشار، پژمان بازغی، شهاب مظفری، علی استادی، حسین مهری، مجید نوروزی، آیدا ماهیانی دیگر بازیگرانی هستند که در «مادر خوانده» بازی کرده‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد