شناسه خبر: ۶۲۵۶
لینک کوتاه کپی شد

قسمت ۳ جوکر ۲ | دانلود جوکر ۲ قسمت سوم | تماشای جوکر ۲ قسمت ۳

قسمت سوم جوکر 2 منتشر شد + دانلود

قسمت جدید جوکر 2 منتشر شده است. این برنامه که به میزبانی احسان علیخانی برگزار می شود. در ادامه قسمت سوم جوکر 2 را ببینید.

جوکر 2

پر بازدید

ترینی‌ها :

سریال جوکر 2 مدتی است که در فیلیمو پخش خود را آغاز کرده است. سریال جوکر 2 هر چهارشنبه ساعت 8 صبح از فیلیمو پخش می شود. شما می توانید برای تماشا و دانلود سریال جوکر 2 به لینک زیر مراجعه کنید.

برای تمشای آنلاین قسمت سوم جوکر 2 بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماشای آنلاین قسمت 3 جوکر 2

برای دانلود فصل اول سریال جوکر ۲ قسمت ۳ روی لینک زیر کلیک کنید

«« دانلود قسمت ۳ فصل ۱ سریال جوکر ۲ »»

داستان سریال جوکر ۲

«جوکر۲؛ طبقه بیست و یک» با تغییرات جذابی شروع شده. میزبان این سری برنامه جوکر، کسی نیست جز احسان علیخانی که پشت میزی پر از امکانات جدید نشسته و شرکت‌کننده‌ها رو در دکور بزرگ تر و مدرن تر این سری از جوکر زیر نظر داره.

دکور جوکر ٢ کلی جاهای مخفی داره که البته برای احسان علیخانی چندان مخفی نیست و خودش با استفاده از اون‌ها بازیگرها رو درگیر چالش‌هایی می‌کنه که نخندیدن براشون خیلی سخت میشه و در ٦ ساعت بازی، زیاد فرصتی برای نفس راحت کشیدن ندارن. البته چیزی که قرار نیست هیچکس یادش بره اینه که بقیه رو بخندون اما خودت نخند.

  • ژانر (موضوع) : کمدی
  • زبان : فارسی
  • سال انتشار : 1403
  • محصول کشور : ایران

بازیگران : مجید مظفری، سید جواد رضویان، بهرنگ علوی، محمدرضا علیمردانی، امیرحسین رستمی، نیما شعبان‌نژاد، نصرالله رادش و هادی کاظمی

درباره سریال جوکر ۲

سریال جوکر 2 به کارگردانی احسان علیخانی در سال 1403 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر ریلیتی شو و کمدی می‌باشد. .

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان