شناسه خبر: ۶۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد

سریال عاشقانه کره ای ۲۰۲۳

4 تا از پرطرفدارترین سریال های کره ای عاشقانه در یک سال اخیر

سریال های کره ای به دلیل داستان های جذابی که دارند مخاطب را همیشه جذب می کنند. در ادامه پرطرفدارترین سریال های کره ای عاشقانه سال 2023 را برای شما قرار داده ایم.

سریال های کره ای عاشقانه

پر بازدید

ترینی‌ها :

سریال‌های کره‌ ای از کیفیت ساخت بالا، خطوط داستانی جذاب و درگیر کردن احساسات ما برخوردار هستند. سریال‌ های کره‌ ای در سال 2023، بیش از پیش توانستند اثر انگشت خود را بر سریال‌ هایشان ثبت کنند. از این رو چند تا از بهترین سریال های کره ای که در سال 2023 ساخته شده‌اند را به شما معرفی خواهد کرد.

1. معرفی سریال کره‌ای «پادشاه زمین» (king the land) 2023

سریال کره‌ای «پادشاه زمین» (king the land) از آگوست سال 2023 در 16 قسمت پخش شد و مخاطبان را مجذوب خود کرد. در سریال کره‌ای «پادشاه زمین»، بازیگرانی همچون، لی جونهو، ایم یون آه در نقش اصلی و بازیگرانی چون آن سه-ها و کیم جه وون در نقش مکمل ظاهر شده‌اند. داستان سریال کره‌ای «پادشاه زمین» درباره‌ی پسری (گو وون) است که خانواده‌اش صاحب یک هتل بزرگ هستند.

سریال کره ای عاشقانه

گو وون با بازی لی جونهو، در این میان مجبور به جنگ بر سر ارث و میراث می‌شود. او که یکی از شخصیت‌های اصلی این کیدرامای زیبا است، شخصیتی باهوش و جذاب دارد، اما در برقراری ارتباط و قرار گذاشتن، چندان ماهر نیست. از طرفی دیگر، چئون سا رنگ با بازی ایم یون آه، دختری است که در این هتل استخدام می‌شود. او همواره در حال رشد و پیشرفت کردن است. در این میان داستان عاشقانه‌ای بین گو وون و چئون سا رنگ به‌وجود می‌آید که جذابیت این سریال را چندین برابر کرده است.

سریال کره ای عاشقانه

2. معرفی سریال کره‌ای «در نوزدهمین زندگیم می‌بینمت» (See You in My 19th Life) 2023

سریال کره‌ای در «نوزدهمین زندگیم می‌بینمت» (See You in My 19th Life) از ماه ژوئن سال 2023 در 12 قسمت پخش شد و داستان متفاوتش، دل بسیاری از مخاطبان را به دست آورد. در سریال کره‌ای «در نوزدهیمن زندگیم می‌بینمت»، بازیگرانی همچون شین هه سان، پارک سو ئی و کیم شی آ در نقش اصلی و بازیگرانی چون ریو هه جون، لی چه مین و کیم یو می در نقش‌های مکمل ظاهر شده‌اند.

سریال کره ای عاشقانه

داستان سریال «در نوزدهمین زندگین می‌بینمت» مربوط به دختری با نام بان جی اوم با بازی شین هه سان است که 18 بار زندگی کرده و هر بار که دوباره زندگی را شروع می‌کند، سرنوشت گذشته خود را به یاد می‌آورد. او از این خاطرات و از اینکه دوباره متولد شده است، خوشحال نیست. اما در هجدهمین زندگی‌اش، زمانی که 12 ساله بود و یون جو وون نام داشت، با پسری با نام مون سئو ها آشنا می‌شود، اما باز هم می‌میرد. حالا در نوزدهیمن زندگی‌اش که با نام بان جی یوم ظاهر شده، مون سئو ها را می‌شناسد، اما مون سئوها او را به یاد نمی‌آورد. این داستان عاشقانه و جذاب از این نقطه شروع می‌شود.

سریال کره ای عاشقانه

3. معرفی سریال کره‌ای «عاشق اینم ازت متنفر باشم» (Love to Hate You) 2023

سریال کره‌ای «عاشق اینم ازت متنفر باشم» (Love to Hate You) از ماه فوریه سال 2023 از نتفلیکس به پخش گذاشته شد و با نشان دادن یک قدرت زنانه، خط داستانی مهم و جذابی را به‌وجود آورده که کمتر کسی می‌تواند از آن رویگردان باشد. در سریال «عاشق اینم ازت متنفر باشم»، بازیگرانی چون کیم اوک بین و ته‌او یو در نقش اصلی و بازیگری چون کیم سونگ ریونگ در نقش مکمل ظاهر می‌شوند.

سریال کره ای عاشقانه

داستان سریال «عاشق اینم ازت متنفر باشم» مربوط به خانم وکیلی به نام یو می ران با بازی کیم اوک بین است که به تازگی وارد عرصه وکالت شده است، اما یک ویژگی شخصیتی جذاب دارد و آن هم این است که به خود اجازه نمی‌دهد که جلوی مردان کم بیاورد. از طرفی دیگر نام گنگ هو با بازی یو تئو، بازیگری است که نمی‌تواند به زنان اعتماد داشته باشد. هنگام رویارویی این شخصیت بدبین در سریال «عاشق اینم ازت متنفر باشم» لحظات دراماتیکی خلق می‌کند که در نهایت به عشق این دو منجر خواهد شد.

سریال کره ای عاشقانه

4. معرفی سریال کره‌ای «بورا! دبورا» (Bo-ra! Deborah) 2023

سریال کره‌ای «بورا! دبورا» (Bo-ra! Deborah) از ماه آوریل سال 2023 در 14 قسمت پخش شد و قلب بسیاری از افراد که منتظر یک کیدرامای خاص بودند را تسخیر کرد. در سریال «بورا! دبورا»، بازیگرانی چون یو این نا در نقش اصلی و یون هیون مین، پارک سوجین در نقش مکمل ظاهر شده‌اند. داستان سریال «بورا! دبورا» درباره دختری نویسنده با نام یئون بو را با بازی یو این نا است که در دنیای کتاب‌ها او را به نام مستعار دبورا می‌شناسند.

سریال کره ای عاشقانه

او در کتاب‌هایش به همه درس عاشقی می‌آموزد و یک مربی سرسخت برای دوست یابی است اما تنها زمانی که نام دبورا روی او است. اما، وقتی در جلد زندگیش با نام یئون بورا وارد عرصه جامعه می‌شود از آن دختر شوخ طبع دیگر هیچ خبری نیست. در این میان او با لی سو هیوک که در انتشارات مسئولیت برنامه‌ریزی دارد روبه‌رو می‌شود. لی سو هیوک مردی غیر قابل پیشبینی است و سخنوری‌های دبورا در مورد عشق را قبول ندارد. درگیری میان دبورا و لی سو هیوک، درگیری بسیار خاصی با محوریت عشق است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان