شناسه خبر: ۶۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد

تیزر سریال داریوش | معرفی سریال داریوش

سریال داریوش چه زمانی پخش می شود؟ | تیزر سریال داریوش با آهنگ داریوش اقبالی

تیزر «سریال داریوش» منتشر شده است و پخش صدای داریوش خواننده لس آنجلسی، واکنش های زیادی را به همراه داشت.

فیلم داریوش

پر بازدید

ترینی‌ها :

با پایان یافتن افعی تهران، از سریال داریوش به کارگردانی هادی حجازی فر رونمایی شد. با تیزر جذابی که از سریال داریوش منتشر شده است مخاطبان انتظار دارند که یک فیلم بسیار قوی جایگزین افعی تهران شده باشد. در ادامه می توانید تیزر سریال داریوش را ببینید که صدای خواننده لس آنجلسی داریوش اقبالی هم بر روی آن قرار گرفته است.

تیزر سریال داریوش

در تیزر این سریال از آهنگ «یاور همیشه مومن» داریوش استفاده شده است، همانطور که در سریال قبلی آهنگ «پوست شیر» اِبی در قسمت پایانی سریال پخش شده بود. برخی کاربران در این باره نوشتند این دو خواننده لس‌آنجلسی در حوزه نمایش خانگی رقیب یکدیگر شدند.

زمان پخش سریال داریوش

«داریوش» ساخته هادی حجازی‌فر و تهیه‌کنندگی نوید محمودی سریال جدید و اختصاصی فیلم‌نت است که از چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸ صبح پخش می‌شود. این اولین کارگردانی سریال در شبکه نمایش خانگی توسط هادی حجازی‌فر است.

 

معرفی سریال داریوش

بلافاصله بعد از پایان سریال «افعی تهران» به کارگردانی سامان مقدم، از پوستر سریال «داریوش» به کارگردانی هادی حجازی‌فر، رونمایی شد تا مخاطبان از همین حالا منتظر تماشای یک اثر قدرتمند به جای «افعی تهران» باشند. امروز جمعه 25 خرداد از اولین تیزر رسمی این سریال رونمایی شد. براساس این تیزر خود هادی حجازی‌فر در نقش داریوش ظاهر شده و سحر دولتشاهی، ژیلا شاهی، مهرداد صدیقیان، عباس جمشیدی‌فر، رامین راستاد، محسن قصابیان، امیر نوروزی و رایان سرلک هم دیگر بازیگران آن هستند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد