شناسه خبر: ۶۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد

سریال شکست خورده نمایش خانگی | بدترین سریال نمایش خانگی

افتضاح ترین سریال هایی که تا حالا از «نمایش خانگی» دیدیم!

نمایش خانگی سریال های زیادی منتشر کرده است اما برخی سریال ها با شروع خوبی که داشتند، روند بدی را طی کردند و در لیست شکست خورده ها قرار گرفتند.

سریال های نمایش خانگی

پر بازدید

ترینی‌ها :

سریال های نمایش خانگی این روزها سرگرمی اصلی مردم ایران شده است. برخی از این سریال های نمایش خانگی چنان موفقیتی کسب کردند که تا مدت ها ذهن مخاطب را درگیر خود می کنند و برخی هم با روند داستانی که طی میگیرند و فیلمنامه ضعیف جزو بدترین سریال ها می شوند. در ادامه لیستی از سریال های نمایش خانگی که شکست خوردند را می توانید ببینید.

1- سریال گناه فرشته

نمایش خانگی

 حامد تهرانی در شب تولد دخترش، واقعیتی را در مورد مظنون اصلی پرونده مرگ مادرش می‌فهمد که زندگی اش را دچار چالشی اساسی می‌کند. سریال گناه فرشته به کارگردانی حامد عنقا در سال 1402 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد.

2- سریال دل

نمایش خانگی

سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی و به تهیه کنندگی جواد فرحانی محصول سال‌ ۱۳۹۸ در نمایش خانگی است. قصه سریال دل در زمان حال اتفاق می‌افتد و سریالی عاشقانه است. داستان سریال از این قرار است که بین دو نفر جدایی می‌افتد و…

چه سریالی جایگزین افعی تهران میشه؟ + جزئیات

3- سریال گیسو

نمایش خانگی

گیسو سریالی درام، جنایی، عاشقانه به نویسندگی علیرضا کاظمی‌پور و سعید جلالی، کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی هومن کبیری محصول سال ۱۳۹۹ کشور ایران است. رضا در مخمصه‌ای افتاده که برای بیرون آمدن از آن به کمک سهیل و پیمان نیاز دارد. اما نقشه آن‌ها آن‌طور که باید پیش نمی‌رود و اتفاقاتی رخ می‌دهد که کنترل اوضاع را از دست همه خارج می‌کند و ...

4- سریال جزیره

نمایش خانگی

 «جزیره»، سریالی در ژانر درام-اجتماعی و خانوادگی به کارگردانی «سیروس مقدم»، نویسندگی «علی طالب آبادی» و تهیه کنندگی «منوچهر محمدی» و «امیرحسین حیدری» دومین ساخته سیروس مقدم برای شبکه نمایش خانگی است. جزیره مکان نیست، بهانه کشمکش بین آدم هایی ست که سرنوشت خود را در آن جستجو می کنند و دست مایه ست برای تلاش کسانی که تصمیم دارند از زندگی سهم بیشتری داشته باشند؛ آنها برای رسیدن به جزیره دست به هرکاری می زنند. سریال جزیره به کارگردانی سیروس مقدم در سال 1400 ساخته شده است.

5- سریال عقرب عاشق

نمایش خانگی

عقرب عاشق سریالی درام، عاشقانه و علمی تخیلی به نویسندگی حامد افضلی و امین محمودی یکتا و تهیه کنندگی رضا محقق و کارگردانی حسین سهیلی زاده محصول سال ۱۴۰۲ کشور ایران است. سریال عقرب عاشق علاوه بر روایت یک درام عاشقانه‌ جذاب و تماشایی، جلوه های ویژه بصری منحصر به فردی را نیز به تصویر می کشد.

زمان پخش سریال «زخم کاری 3» مشخص شد + جزئیات

6- سریال نوبت لیلی

نمایش خانگی

نوبت لیلی سریالی درام، فانتزی، رازآلود و عاشقانه به نویسندگی مهدی شیرزاد و سروش چیت ساز و روح الله حجازی و کارگردانی و تهیه کنندگی روح الله حجازی محصول سال ۱۴۰۱ کشور ایران است. نوبت لیلی اولین سریال روح الله حجازی است که داستانی رازآلود و عاشقانه را در بستری خیال‌انگیز روایت می‌کند.

7- سریال رقص روی شیشه

نمایش خانگی

رقص روی شیشه سریالی درام با هنرپیشگی بهرام رادان، مهتاب کرامتی، امیر آقایی، میترا حجار، حامد کمیلی، مهرداد صدیقیان، هدی زین‌العابدین، مهوش صبرکن، بیتا فرهی، اکبر زنجان‌پور، ستاره اسکندری، ترلان پروانه، علیرضا زمانی نسب، سحر قریشی، همایون ارشادی، نگار فروزنده و جواد یحیوی به نویسندگی طلا معتضدی و کارگردانی مهدی گلستانه و تهیه‌کنندگی پیمان جعفری محصول سال ۱۳۹۷ کشور ایران است.

8- سریال خواب زده

نمایش خانگی

 در خلاصه‌ی داستان این قسمت آمده است: «شب خواستگاری هما ست. شادان برای ابراز عشق به او پیش قدم شده ستاره بدحال مراسم را ترک می‌کند»

9- سریال قهوه ترک

نمایش خانگی

 قهوه ترک سریال جدید ایرانی محصول نمایش خانگی است. سریال قهوه ترک رایگان و کامل به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه کنندگی محمد شایسته با ژانر درام، اجتماعی است.

هدیه تهرانی بعد سال ها به نمایش خانگی باز می گردد!

10- سریال سرگیجه

نمایش خانگی

سرگیجه، سریالی درام و رازآلود به نویسندگی محمد منعم و همایون حجازی، به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی مهدی بدرلو محصول سال ۱۴۰۱ کشور ایران است. سریال سرگیجه با ترکیب جذابی از بازیگران، به صورت اختصاصی از نماوا پخش می شود.

11- سریال میدان سرخ

نمایش خانگی

 داستان زنی تنهاست به نام شیدا که ناخواسته وارد بازی دهشتناکی می شود که توسط همسر او و یک تروریست خارجی شکل گرفته است. او برای نجات جان دخترش در معرض انتخاب میان عشق، انتقام و قدرت قرار می گیرد و با سه قاچاقچی مطرح و قدرتمند به نام های پاپ، مبینی و مکین مدتی همراه می شود، غافل از آنکه پایان این بازی، خون بار خواهد بود. سریال میدان سرخ Red Square محصول کشور ایران و در ژانر اکشن ، درام می‌باشد و به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان در سال 1400 ساخته شده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان