شناسه خبر: ۵۹۹۴
لینک کوتاه کپی شد

سریال کره ای عاشقانه و فانتزی

8 سریال کره ای عاشقانه و فانتزی که مدتی از دنیای واقعی فراریت میده!

از مشهوترین ژانرهای سریال کره ای که علاقمندان زیادی را همیشه جذب می کند، در آمیختن ژانر عاشقانه با دنیای فانتزی است. در ادامه بهترین سریال ها از این دست را معرفی کرده ایم.

سریال کره ای فانتری

پر بازدید

ترینی‌ها :

سریال های عاشقانه کره ای با تم فانتزی، از مشهورترین ژانرهایی است که افراد زیادی را از سراسر جهان جذب کرده است. اگر شما هم دلتان می خواهد مدتی از دنیای واقعی فاصله بگیرید، دنیای خیالی را تجربه کنید این سریال های عاشقانه کره ای را توصیه می کنیم. در اینجا فهرستی از بهترین سریال‌ های عاشقان کره‌ ای را معرفی کرده‌ ایم که یک جنب جذاب فانتزی هم در آن‌ ها وجود دارد.

۱. مقدر شده با تو

سریال عاشقانه کره ای

این سریال دربارۀ ارتباط عجیبی است که بین لی هونگجو و جانگ شینیو شکل می‌گیرد؛ هونگجو یک کارمند دولتی است که توسط همکارانش نادیده گرفته می‌شود و شینیو یک وکیل شایسته با روحیه‌ای سرد است که مشاور حقوقی شهرداری می‌شود. شینیو تحت تأثیر نفرینی قرار گرفته که قرن‌ها خانواده‌اش را آزار داده است. در نهایت دست سرنوشت این دو نفر را در کنار هم قرار می‌دهد و زندگی آن‌ها را به شکل خاصی به هم گره می‌زند.

۲. در نوزدهمین زندگی‌ام می‌بینمت

سریال عاشقانه کره ای

این سریال داستان عاشقانه زنی را دنبال می‌کند که هزار سال است در بدن‌های مختلف زندگی کرده و همۀ زندگی‌های قبلی‌اش را به یاد دارد؛ بعد از پایان تلخ هیجدهمین زندگی، او در نوزدهمین زندگی‌اش تصمیم می‌گیرد دوباره به سراغ عشق زندگی هیجدهمش برود!

۳. کیمیای روح

سریال عاشقانه کره ای

«کیمیای روح» در کشوری بزرگ می‌گذرد که هیچ نشانی از آن در هیچ کتاب تاریخ یا نقشه‌ای وجود ندارد. این درام عاشقانه و فانتزی درباره جادوگران جوانی است که به دنبال غلبه بر سرنوشت خود هستند.

۴. گابلین

سریال عاشقانه کره ای

این سریال داستان ارتباطی است بین یک جن یا گابلین که برای پایان دادن به زندگی جاودانه‌اش به یک همسر انسان نیاز دارد و یک فرشتۀ مرگ که نمی‌تواند گذشتۀ خود را به یاد بیاورد. در این میان بالاخره سر و کلۀ دختری پیدا می‌شود که ظاهرا همان همسر مورد انتظار جن است.

۵. هتل دل لونا

سریال عاشقانه کره ای

هتل دل لونا یک هتل در مرکز شهر سئول است. این هتل از بیرون قدیمی و رنگ و رو رفته به نظر می‌رسد، اما در واقع مکانی شیک برای ارواح سرگردان است. آن‌ها تنها کسانی هستند که این مکان را شگفت‌انگیز می‌بینند.

۶. دبلیو

سریال عاشقانه کره ای

یک دکتر از دنیای واقعی وارد یک وبتون موفق به اسم «W» می‌شود و با شخصیت اصلی این وبتون روبرو می‌شود؛ این مواجهه منجر به اتفاقات مختلفی می‌شود.

۷. پادشاه: حکمران ابدی

سریال عاشقانه کره ای

این درام عاشقانۀ فانتزی داستان همکاری و ارتباط بین لی گون، امپراتور کره و جونگ ته ائول کارآگاهی از جمهوری کره است؛ دو نفر در دو دنیای موازی که هر دو همزمان در سرزمین کره قرار دارند.

۸. تو فوق‌العاده‌ ای

سریال عاشقانه کره ای

داستان دختری را روایت می‌کند که موضوع عجیبی را دربارۀ هویت خودش متوجه می‌شود. او می‌فهمد که در واقع شخصیتی فرعی در یک مانگای عاشقانه به نام «راز» است. از اینجا به بعد او سعی می‌کند داستان مانگا را برای رسیدن به هدف عاشقانۀ خودش تغییر بدهد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان