شناسه خبر: ۵۹۷۶
لینک کوتاه کپی شد

سریال های خرداد ۲۰۲۴ | سریال های تیر ۲۰۲۴

6 سریال‌ 2024 که در خرداد و تیر منتشر میشن؛ از خرس تا خاندان اژدها!

در اینجا شش سریال درجه‌ یک را معرفی خواهیم کرد که فصل تازه آن‌ ها در طی یک ماه آینده به قاب تلویزیون‌ خواهند آمد.

سریال 2024

پر بازدید

ترینی‌ها :

سریال های 2024 یکی پس از دیگری منتشر می شوند. امسال در حوزه فیلم و سریال رقابت زیادی بوده و آثار خوبی تاکنون منتشر شده است، اما 6 تا از بهترین سریال های 2024 که شاید خیلی از ماها منتظرش بودیم خرداد و تیر منتشر می شوند. در ادامه اسامی این سریال های 2024 و زمان انتشار را قرار دادیم.

1. خرس

سریال خرس

سریال «خرس» (The Bear) ترکیبی از درام و کمدی با محوریت آشپزی است که در شیکاگو جریان دارد. در این سریال، جرمی آلن وایت نقش سرآشپز مشهوری به نام کارمی را بازی می‌کند که پس از مرگ برادرش، مدیریت ساندویچ‌فروشی ایتالیایی او را بر عهده می‌گیرد. فصل سوم این سریال پرطرفدار پنجشنبه ۲۷ ژوئن منتشر می‌شود.

2. پسران

سریال پسران

سریال «پسران» (The Boys) با اقتباس از یک کمیک بوک بزرگسالانه و با نگاهی طنزآمیز به ژانر ابرقهرمانان ساخته شده است. این سریال گروهی از افراد معمولی را به تصویر می‌کشد که وظیفه کنترل ابرقهرمانان فاسد را بر عهده دارند. فصل چهارم این سریال که پر از صحنه‌های اکشن و شوخی‌های بزرگسالانه است، پنجشنبه ۱۳ ژوئن منتشر می‌شود.

3. خاندان اژدها

سریال خاندان اژدها

سریال «خاندان اژدها» (House of the Dragon) اولین اسپین‌آف از سریال محبوب «بازی تاج و تخت» است. این سریال پیش‌درآمدی بر وقایع آن مجموعه بوده و به دوران حکومت خاندان تارگرین و رویدادهای منجر به جنگ داخلی موسوم به «رقص اژدهایان» می‌پردازد. فصل دوم این مجموعه فانتزی و دراماتیک یکشنبه ۱۶ ژوئن پخش می‌شود.

4. شهردار کینگزتاون

سریال شهردار

در سریال «شهردار کینگزتاون» (Mayor of Kingstown)، جرمی رنر در نقش مایک مک‌لاسکی، رهبر یک شهر کوچک است که اقتصاد آن وابستگی شدیدی به زندان محلی دارد. پخش فصل سوم این سریال مهیج و جنایی از یکشنبه ۲ ژوئن آغاز می‌شود.

5. یتیم سیاه؛ پژواک‌ها

سریال 2024

سریال «یتیم سیاه» (Orphan Black) با بازی تاتیانا مازلانی که نقش چندین کلون انسان (انسان‌های شبیه‌سازی شده) را ایفا می‌کند، یک گزینه عالی برای هواداران ژانر تخیلی بوده است. او در این سریال باید از راز خود و خطری که جان او و دیگر کلون‌ها را تهدید می‌کند پرده بردارد. حالا اسپین‌آف این سریال با عنوان «Orphan Black: Echoes» با بازی کریستن ریتر قرار است پنجشنبه ۲۳ ژوئن منتشر شود. با تماشای سریال اصلی می‌توانید آمادگی لازم برای دیدن اسپین‌آف را پیدا کنید.

6. دندان شیرین

سریال دندان شیرین

سریال «دندان شیرین» (Sweet Tooth) با الهام از یک کمیک بوک، دنیایی را پس از یک بیماری فراگیر به تصویر می‌کشد که در آن کودکان دورگه انسان و حیوان به دنیا می‌آیند. پخش فصل سوم و پایانی این سریال مهیج و آخرالزمانی با بازی کریستین کانوری در نقش کودکی با شاخ گوزن، از پنجشنبه ۶ ژوئن آغاز می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد