شناسه خبر: ۵۷۰۵
لینک کوتاه کپی شد

مریلا زارعی در جنگل آسفالت | سحر دولتشاهی در افعی تهران | نازنین بیاتی در قطب شمال

7 زنی که این روزا به خونه ایرانی ها رفت و آمد دارند + تصاویر

شبکه نمایش خانگی این روزها روی دوش این 7 بازیگر زن ایرانی می چرخد و تمام ایران توجه شان به این نقش ها جلب شده است.

بازیگر زن

پر بازدید

ترینی‌ها :

بازیگران زن ایرانی که در ادامه می بینید این روزها در نمایش خانگی غوغا به پا کردند. این بازیگران زن ایرانی با ایفای نقش حرفه ای خود توجه کل ایران را به خود جلب کردند. در ادامه می توانید ببینید که این بازیگران زن ایرانی چه کسانی هستند و دلیل شهرت این روزهایشان چیست.

سحر دولتشاهی

افعی تهران

بازیگر زن

مژگان مشتاق همان کسی است که آرمان بیانی برای روشن شدن تکلیف خود با زندگی به او نیاز داشت. خانم دکتر سریال افعی تهران بخشی از زوایای تاریک آرمان را در جلسات تراپی روشن کرد و مخاطب توانست بیشتر و دقیق تر با گره های ذهنی این شخصیت آشنا شود. سحر دولت شاهی با کوله بازی از نقشهای موفق این بار نیز خالق یک کاراکتر خاص و دوست داشتنی شد.

آزاده صمدی

افعی تهران و جنگل آسفالت

بازیگر زن

آن زن مهربان در افعی تهران کجا و این زن خشن در جنگل آسفالت کجا؟! آزاده صمدی با تسلطی تحسین برانگیز خالق دو کاراکتر با دو ویژگی کاملا متضاد از هم شده این تفاوت نه تنها در ظاهر شخصیت ها که در شیوه حرف زدن راه رفتن کنش و واکنش و موارد دیگر مشهود است. الهه مادری است مهربان که به رغم جدایی از آرمان اصول انسانی را فراموش نکرده.

عاطفه در جنگل آسفالت اما زنی است که پس از جدایی از همسر اول جوانکی به اسم امیر را اسیر خود کرده و چه قدر صمدی در برانگیختن حس خشم و تنفر مخاطب موفق بوده.

دیبا زاهدی

جنگل آسفالت

بازیگر زن

غزال جزو کاراکترهای فرعی اما تاثیر گذار جنگل آسفالت است که آرام آرام اهمیت حضور او در داستان مشخص میشود. او عاشق پاشا نوید محمدزاده است اما پالس مثبت نمی گیرد؛ پس چاره را در خراب کردن چهره پاشا پیش مادر هنگامه میبیند غزال گذشته ای تلخ داشته و از دست خواهرش سیمین ریما رامین فر دلخور است. دیبا زاهدی مصافی دقیق با شخصیت داشته و بیراه نیست اگر جنگل آسفالت را موفق ترین عملکرد او در شبکه خانگی بدانیم آرامش ظاهری به همراه واکنشهای کنترل شده در موارد تنش زا از جمله امتیازهای بازی اوست.

فرشته حسینی

جنگل آسفالت

بازیگر زن

از هر طرف که رفتم جز وحشتم نیفزود. این بیت را میتوان وصف حال هنگامه در سریال جنگل آسفالت دانست. دختری از طبقه پایین جامعه که سودای فوتبالیست شدن داشت و در ذهن خود آینده ای شیرین با امیر (علیرضا) جعفری ساخته بود. دزدیده شدن دلارها و نقشه شوم رقیب آزاده صمدی به همراه حکم اعدام برادر رویای هنگامه را بر باد داد. حالا به قدری خسته و افسرده حال است که به پیشنهاد مرد متمول نوید محمدزاده جواب رد میدهد. این مقدمه را گفتیم تا به این نقطه برسیم که فرشته حسینی در برگردان عواطف مختلف و گاه متضاد هنگامه چه کار سختی پیش رو داشته. او به خوبی از پس ماموریت برآمده و جنگل آسفالت تبدیل به یکی از فیلم نقاط عطف کارنامه اش شده است.

هدی زین العابدین

در انتهای شب

بازیگر زن

پس از رهایم کن و آن شخصیت جلوه گر و محبوب سریال پرسش این بود که انتخاب بعدی هدی زین العابدین چه خواهد بود؟ قسمت اول در انتهای شب نهیب زد که نوار موفقیت او پاره شدنی نیست این بازیگر نقش زنی دغدغه مند را بر عهده دارد که برای رونق زندگی مشترک سختی ها به جان خریده همسر پارسا پیروزفر اما کم آورده و چراغ رابطه رو به خاموشی است. زین العابدین در خلق همسری آینده نگر و مادری مهربان عملکردی درخشان دارد. او حتی مرز فروپاشی زندگی پس از خوشبختی ظاهری را آن چنان درست نشان داده که چاره ای جز باور انتحار شخصیت باقی نمیماند و لحظه پایان با آن خویشتن داری به منظور حفظ حرمت یک عشق ترک برداشته را چه زیبا در بازی اش نمایان ساخت.

نازنین بیاتی

قطب شمال

بازیگر زن

آرشام فرزاد فرزین با چهره ای جدید میخواهد انتقام نارفیق را بگیرد. در این راه همسری نمایشی نیاز دارد تا همه چیز عادی جلوه کند او با صحرا دختری از طبقه فرودست جامعه عهد میبندد این شخصیت تازه ترین تلاش نازنین بیاتی برای فرار از نقشهای تکراری است که هم موقعیت خاص کاراکتر و هم گریم متنوع بازیگر را به هدف مورد نظر رسانده بیاتی شمایل یک بانوی فقیر اما موقر را درست و اصولی ترسیم کرده به شیوه حرف زدن توام با آرامش صحرا و رفتارهای ظریف او دقت کنید. مثلا جایی که با امساک و حیاء به آرشام محبت میکند و در عین حال طبع زنانه اش هشدار میدهد که نباید غرور خود را خدشه دار کند. جمع این ویژگیها بازی نازنین بیاتی در فیلم «قطب شمال را دلپذیر کرده است.

مریلا زارعی

افعی تهران و جنگل آسفالت

بازیگر زن

بانو در سریال «جنگل آسفالت گرفتار بیماری روحی است و از مشکلات جسمی نیز رنج میبرد معتاد هم هست و رفتار و گفتار و نگاه سردش خبر از آشوب درونی میدهد. مریلا زارعی تسلطی حیرت انگیز بر همه جزئیات دارد و احوالات شخصیت را آن طور که باید به باور مخاطب می نشاند.

مرضیه در افعی تهران قربانی کودک آزاری بوده و برای انتقام اقدام به قتل متجاوزین کودکان کرده سکانس ورودی شخصیت به سریال را مرور کنیم؛ زنی با چهره ای سرد و نگاهی ترسناک بی آن که لب باز کند مخاطب پی به مختصات او می برد. زارعی کاراکتر را استادانه ترسیم کرده و در فرازهای مختلف سریال ما را به چالش میکشد که آیا باید برای مرضیه ترحم کنیم یا از او خشمگین باشیم

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان