شناسه خبر: ۵۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد

بدترین آرایش های مت گالا | عجیب ترین آرایش سلبریتی ها

عجیب ترین میکاپ سلبریتی ها روی فرش قرمز مت گالا + تصاویر

مدت زیادی تا برگزاری مت گالا 2024 باقی نمانده و به همین بهانه عجیب ترین میکاپ سلبریتی ها را روی فرش قرمز برای شما قرار دادیم.

میکاپ سلبریتی

پر بازدید

ترینی‌ها :

مراسم مت گالا 2024 به زودی برگزار می شود و عکس هایی از میکاپ سلبریتی ها و لباس آن ها در سال های گذشته بازنشر شده است. عجیب ترین میکاپ سلبریتی ها که در تمام این سال ها در مت گالا داشتند را جمع آوری کردیم. در ادامه می توانید ماندگارترین میکاپ سلبریتی ها در مت گالا را ببینید.

مراسم مت گالا هر سال در اولین دوشنبه‌ی ماه مه میلادی برگزار می‌ شود و مهمانان آن معمولا بازیگران، خوانندگان، ثروتمندان، سلبریتی‌ها و سیاست‌مداران هستند. برای شرکت در مراسم نام این افراد باید توسط شخص آنا وینتور انتخاب و تایید شود.

میکاپ سلبریتی

 

میکاپ سلبریتی

 شرکت‌کنندگان پس از دریافت دعوت‌نامه یا خرید بلیط رویداد مت گالا می‌توانند با پوشیدن لباس‌های مناسب تم و موضوع تعیین شده، در این رویداد حضور پیدا کنند. لازم به ذکر است که مهمانان این مراسم به سراغ خرید لباس مجلسی زنانه یا مردانه نمی‌روند و استایل آن‌ها توسط طراحان و استایلیست‌های بزرگ و شناخته شده‌ی جهان انتخاب می‌شود.

همانطور که گفته شد این مراسم در موزه‌ی متروپولیتن شهر نیویورک برگزار می‌شود و یکی از مهم‌ترین منابع مالی موسسه‌ی طراحی لباس واقع در موزه به شمار می‌آید. 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان