شناسه خبر: ۴۸۲۰
لینک کوتاه کپی شد

پرطرفدارترین سریال خارجی ۲۰۲۴ | بهترین سریال های ۲۰۲۴

پربیننده ترین سریال های خارجی 2024 تا الان + تصاویر

لیستی از پربیننده ترین سریال های 2024 منتشر شده است که تا الان بالاترین بازدید را داشتند. در ادامه می توانید ببینید.

پربیننده ترین سریال های 2024

پر بازدید

ترینی‌ها :

پربیننده ترین سریال 2024 بر اساس نظر مردم انتخاب شدند. سریال شوگان در صدر فهرست پربیننده ترین سریال های 2024 قرار دارد. در ادامه می توانید اسامی و داستان پربیننده ترین سریال های 2024 را ببینید.

1- سریال شوگان 2024

سریال ۲۰۲۴

داستان سریال شوگان

وقتی یک کشتی اروپایی مرموز درحالیکه به حال خود رها شده در یک روستای ساحلی پیدا می شود، ارباب یوشی توراناگا به رازهایی پی می برد که می تواند توازن قدرت را برهم زند و دشمنانش را نابود کند.

سریال شوگان به کارگردانی فردریک ای او توئه و جاناتان فان تولکن در سال 2024 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر ماجراجویی و درام می‌باشد. در این سریال آنا ساوای، هیرویوکی سانادا، کاسمو جارویس، تادانابو آسانو، تامی بَستو، تاکه هیرو هیرا، نستر کاربونل و هیرو کاناگاوا به هنرمندی پرداخته‌اند.

2- سریال مردگان متحرک 2024

سریال ۲۰۲۴

داستان سریال مردگان متحرک: گردهمایی

«مردگان متحرک: گردهمایی»، داستان عاشقانه ریک و میشون است که دستخوش تغییری از جنس جهان اطرافشان می شود. آیا آن ها در مقابل زندگان قرار خواهند گرفت یا خواهند فهمید که خودشان هم مرده متحرک اند؟

سریال مردگان متحرک: گردهمایی به کارگردانی گریگوری نیکوترو در سال 2024 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر درام و وحشت می‌باشد. در این سریال دانای گوریرا، لزلی-ان برنت، اندرو لینکولن و پولیانا مکینتاش به هنرمندی پرداخته‌اند.

3- سریال پسری که جهان را قورت داد 2024

سریال ۲۰۲۴

داستان سریال پسری که جهان را قورت داد

در دهه 1980 در استرالیا، وقتی یک رئیس دارودسته مواد مخدر خانواده ای را از هم می پاشاند، پسر باهوش خانواده به همراه برادرش قدم به مسیری سراسر عشق، رستگاری و انتقام می گذارد.

سریال پسری که جهان را قورت داد به کارگردانی بهارات نالوری در سال 2024 ساخته شده است. این سریال محصول کشور استرالیا و در ژانر جنایی و درام می‌باشد. در این سریال لی تایگر هیلی، کریستوفر جیمز بیکر، فیبی تونکین، فلیکس کامرون و آنتونی لاپالیا به هنرمندی پرداخته‌اند.

4- سریال بازی مرگ

سریال ۲۰۲۴

داستان سریال بازی مرگ

مردی که پس از شکست های پی در پی به خودکشی فکر می کند، با جلوه «مرگ» رودررو می شود و برای به دست آوردن فرصت زیستن مجبور می شود با تجربه سیزده زندگی دیگر بارها و بارها مرگ را تجربه کند.

سریال بازی مرگ به کارگردانی بیونگ هون ها در سال 2023 ساخته شده است. این سریال محصول کشور کره جنوبی و در ژانر درام و فانتزی می‌باشد. در این سریال سئو این گوک، پارک سو دام، سونگ هون، کیم جائه ووک، چوی سیوون، جانگ سونگ جو و لی جائه ووک به هنرمندی پرداخته‌اند.

5- سریال نجیب زادگان 2024

سریال ۲۰۲۴

داستان سریال نجیب زادگان

ادی هالستد عمارت بزرگ خانوادگی را به ارث می برد؛ اما خبر ندارد این عمارت منزلگاه یک مافیای بزرگ مواد مخدر است که به هیچ وجه قصد تخلیه آن را ندارد.

سریال نجیب زادگان به کارگردانی گای ریچی در سال 2024 ساخته شده است. این سریال محصول کشور انگلیس و آمریکا و در ژانر اکشن و کمدی می‌باشد. در این سریال تئو جیمز، کایا اسکودلاریو، دنیل اینگز، جولی ریچاردسون، وینی جونز و جیانکارلو اسپوزیتو به هنرمندی پرداخته‌اند.

6- سریال اربابان آسمان 2024

سریال ۲۰۲۴

داستان سریال اربابان آسمان

در جریان جنگ جهانی دوم، هشت کیلومتر بالاتر از زمین و پشت خطوط دشمن، ده مرد درون هواپیمای بمب افکنی که به «قلعه پرنده» معروف است با جنگنده های قدرتمند آلمانی مبارزه می کنند.

سریال اربابان آسمان به کارگردانی کری جوجی فوکوناگا و آنا بودن و رایان فلک در سال 2024 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این سریال آستین باتلر، کلوم ترنر، آنتونی بویل، بری کیوگن، بن رادکیلف، الیوت وارن و دیوید شیلدز به هنرمندی پرداخته‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد