شناسه خبر: ۴۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد

تیتراژ سریال دفتر یادداشت | بازیگران سریال دفتر یادداشت

مراحل ساخت تیتراژ خلاقانه سریال دفتر یادداشت + ویدیو

این ویدیو به شما نشان می دهد که تیتراژ سریال دفتر یادداشت قطعا خلاقانه ترین تیتراژ فیلم های ایرانی است.

سریال دفتر یادداشت

پر بازدید

ترینی‌ها :

سریال دفتر یادداشت با بازی درخشان رضا عطاران، در ژانر کمدی و طنز به پایان رسید. سریال دفتر یادداشت یکی از سریال های ایرانی بود که بسیار خوش درخشید و البته تمام المان های یک فیلم حرفه ای را رعایت کرد. حالا پس از پایان سریال دفتر یادداشت، کلیپی از تیتراژ حرفه ای این سریال منتشر شده که نشان می دهد حتی در ساخت تیتراژ هم از خلاقیت منحصر بفردی استفاده شده است.

تیتراژ سریال دفتر یادداشت

تمامی اجزا و جزئیات تیتراژ سریال «دفتر یادداشت» با متریال‌ واقعی و با دست ساخته شده و در مقابل دوربین قرار گرفته است. بر این اساس هر آنچه که در این اثر مشاهده می‌شود، حاصل پشت هم قرار گرفتن بیش از ۱۸۰۰ فریم عکس است که به روش استاپ موشن تولید شده است.

عقیل حسینیان و سوگل ثناگو تیتراژ سریال «دفتریادداشت» به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده و تهیه‌کنندگی حسین اکبری را طراحی کرده‌اند. نخستین قسمت از سریال «دفتر یادداشت» به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده، نویسندگی مسعود خاکباز و تهیه‌کنندگی حسین اکبری از جمعه، ۲۶ آبان ماه منتشر شد.

سریال دفتر یادداشت

در خلاصه داستان این سریال آمده است: ایرج و حمید، رفقای قدیمی از دوران کودکی سرشان برای پیگیری پرونده‌های جنایی درد می‌کند، پای آنها ناخواسته به پرونده قتل‌های زنجیره‌ای باز می‌شود. پرونده‌ای که با ورود آنها آبستن حوادث خطرناک‌تری می‌شود اما ماجرا پیچیده‌تر از این حرف‌هاست. در این بین ایرج به دلیل مشکل مغزی منحصر به فردش مرتبا همه‌ چیز و همه‌کس را از خاطر می‌برد و ... .

سریال «دفتر یادداشت» در ژانر جنایی‌ فانتزی است و بازیگرانی همچون رضا عطاران، حسن معجونی، آزیتا حاجیان، داریوش کاردان، مینا ساداتی، کاظم سیاحی، سوگل خلیق، زهرا داوودنژاد، بیژن بنفشه‌خواه، الهام پاوه نژاد، اردشیر رستمی، پاشا رستمی، فریبا متخصص، مریم سعادت و شمسی فضل الهی در آن ایفای نقش می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد