شناسه خبر: ۴۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد

سلبریتی با ضریب هوشی بالا | ضریب هوشی سلبریتی ها | بالاترین ضریب هوشی در بین سلبریتی ها

8 سلبریتی که ضریب هوشی در حد انیشتین دارند + تصاویر

ضریب هوشی سلبریتی ها چیزی است که شاید کمتر به آن پرداخته شود اما در ادامه به معرفی 8 سلبریتی با ضریب هوشی بالا می پردازیم.

سلبریتی با ضریب هوشی بالا

پر بازدید

ترینی‌ها :

چند سلبریتی با ضریب هوشی بالا می شناسید ؟ ضریب هوشی سلبریتی ها همیشه نادیده گرفته می شود زیرا استعدادشان همیشه مورد توجه است. اما باید بدانید که سلبریتی با ضریب هوشی سلبریتی ها گاهی آنقدر زیاد است که دانستنش شما را شگفت زده می کند. همراه ما باشید تا از ضریب هوشی سلبریتی های مشهور دنیا آگاه شوید.

بسیاری از کارشناسان بر این باورند که ضریب هوشی ۸۵ تا ۱۱۵ نشان‌دهنده هوش “متوسط” است. افراد به‌اصطلاح “باهوش” ضریب هوشی بین ۱۱۵ تا ۱۲۵ و “بسیار باهوش” بین ۱۲۶ تا ۱۴۳ دارند. اگر IQ شما بالای ۱۴۰ باشد، یک “نابغه” در نظر گرفته می‌شوید. از آلبرت اینشتین هرگز تست آی کیو گرفته نشده بود اما ضریب هوشی او را ۱۶۰ تخمین می زنند. با این حال کسانی وجود دارند بهره هوشی شان از اینشتین بیشتر است.

1. روآن اتکینسون – ضریب هوشی 178

روآن اتکینسون

تنها 0.1 درصد از مردم دارای ضریب هوشی به اندازه روآن یا مستربین خودمان هستند. این بازیگر در 2 دانشگاه معتبر در انگلستان تحصیل کرد: دانشگاه نیوکاسل و دانشگاه آکسفورد و مدرک مهندسی برق گرفت. او بعداً تصمیم گرفت زندگی خود را وقف بازیگری کند. علاوه بر این، اتکینسون همچنین به ماشین ها علاقه زیادی دارد و یک مجموعه خودروهای لوکس چشمگیر دارد.

2. لیدی گاگا – ضریب هوشی 166

لیدی گاگا

گاگا در مدرسه هنر Tisch دانشگاه نیویورک در رشته موسیقی و تئاتر تحصیل کرد. او همچنین در پروژه هنرهای مشارکتی 21، یک هنرستان تئاتر موزیکال، پذیرفته شد. این خواننده مشهور به یاد می‌آورد که سال‌های دبیرستانش چالش‌برانگیز بوده است. لیدی گاگا در این مورد گفته: احساس تنهایی می‌کردم و دائما دچار سوءتفاهم میشدم.

3. سیندی کرافورد – ضریب هوشی 154

سلبریتی با ضریب هوشی بالا

سیندی کرافورد هم جزو 8 سلبریتی با ضریب هوشی بالا می باشد. این سلبریتی معروف، در حین تحصیل در رشته مهندسی شیمی در دانشگاه نورث وسترن به عنوان یک مدل شناخته شد. او اولین قرارداد مدلینگ خود را در سال 1984 امضا کرد و از پول آن برای تکمیل بورس تحصیلی خود استفاده کرد. اما بعداً مدرسه را رها کرد و روی حرفه مدلینگ تمرکز کرد.

4. اشتون کوچر – ضریب هوشی 160

سلبریتی با ضریب هوشی بالا

اشتون در رشته مهندسی بیوشیمی در دانشگاه آیووا تحصیل کرد و قبل از رها کردن تحصیل برای دنبال کردن مدلینگ و بازیگری تمام وقت در این رشته مشغول به تحسل بود. کوچر علیرغم عدم تکمیل مدرک خود، یک کارآفرین موفق فناوری است. او حتی در Skype و Airbnb سرمایه گذاری کرد و شرکت سرمایه گذاری خود را با نام A-Grade Investments تأسیس کرد.

5. مت دیمون – ضریب هوشی 160

مت دیمون

مت در دانشگاه هاروارد زبان انگلیسی خواند اما هرگز فارغ التحصیل نشد. او عاشق نمایشنامه نویسی بود و می دانست که بازیگر می شود. یک بار او به جای نمایشنامه تک‌پرده برای یک فیلم 3 پرده نوشت و فکر کرد کلاس را رها می‌کند. با این حال معلمش او را تشویق کرد و به او نمره الف داد.

6. کوئنتین تارانتینو – ضریب هوشی 160

سلبریتی با ضریب هوشی بالا

کوئنتین هیچگاه به دانشگاه نرفته است. هنگامی که در 15 سالگی مدرسه را ترک کرد، به عنوان راهنما در یک سینما شروع به کار کرد و فیلمنامه نوشت. این کارگردان به یاد می آورد: «از مدرسه متنفر بودم. حالا نمی دانم که اگر در مدرسه مانده بودم، واقعاً دانشگاه را دوست داشتم را خیر. زیرا آنقدر آگاه نبودم که بدانم، شاید دوره راهنمایی که از آن رنج می‌برم، به خاطر مدرسه بد بوده است.»

7. لیزا کودرو – ضریب هوشی 154

لیزا کودرو

لیزا از کالج واسار فارغ التحصیل شد و حرفه ای را در علوم اعصاب دنبال کرد. او قبل از اینکه وارد دنیای بازیگری شود، ۸ سال با پدرش، که متخصص پزشکی بود، کار کرد. این بازیگر حتی تحقیقات بالینی در مورد سردرد انجام داده است. جای تعجب نیست که لیزا ضریب هوشی 154 دارد، او نه تنها بامزه و با استعداد است، بلکه فوق العاده باهوش می باشد.

8. بن افلک – ضریب هوشی 154

بن افلاک

بن به مدرسه لاتین ریندج در ماساچوست رفت. سپس وارد دانشگاه ورمونت شد و چند ماه را صرف مطالعه زبان اسپانیایی کرد، اما بعد از یک ترم تحصیلی آن رشته را رها کرد. این بازیگر همچنین یکی از 6 مدرک دکترای افتخاری هنرهای زیبا را در سال 2013 از دانشگاه براون دریافت کرد. بن دارای ضریب هوشی 154 است که او در گروه نابغه ها قرار می دهد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد