(ویدیو) شغل دوم بازیگران مشهور ایرانی که باورتان نمیشود! + جزئیات

بازیگران و سلبریتی های ایرانی مشهور، علاوه بر هنر بازیگری، شغل دومی هم دارند که در ادامه به برخی از این افراد مشهور و شغل دومشون اشاره کردیم.

شناسه خبر: ۳۷۳۴
لینک کوتاه کپی شد

پر بازدید

ترینی‌ها :

بازیگران ایرانی مشهور علاوه بر حرفه بازیگری شغل دومی هم دارند و کسب درآمد می کنند. برخی از این بازیگران ایرانی شغل های جالبی را برای خود انتخاب کردند و برخی دیگر هم بر اساس رشته دانشگاهی یا تخصص خود کار می کنند. در ادامه جالب ترین شغل بازیگران ایرانی مشهور را قرار داده ایم.تعدادی از این بازیگران در ویدیو و تعدادی دیگر در متن برای شما قرار داده ایم.

ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی که پس از سریال شهرزاد کارِ جدیدی انجام نداده این روزها مشغول تاسیس یک کافه گالری با طراحی و محیطی متفاوت در باغ فردوس و اطراف موزه سینما با شراکت آرمان گرشاسبی است. آرمان گرشاسبی پسر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و خواننده گروه چارتار است.

ترانه علیدوستی

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار در حال حاضر اجرای مسابقه برنده‌ باش را روی آنتن دارد و از ابتدای فعالیتش تا به حال کارهای متفاوتی انجام داده است. او ابتدا نوازنده گروه آرین بود بعد از شروع بازیگری مدل شد و بعد از آن یک کلوپ زیبایی برای آقایان تاسیس کرد که در آن خدمات آرایشگری ، آتلیه و حتی سولاریوم را ارائه می داد. این کلوپ در در خیابان یخچال بود.

زمانی که مشغول بازی در سریال عاشقانه بود یک رستوران با نام انار تاسیس کرد. و اکنون هم حضور فعالی در خوانندگی دارد و بلیط کنسرت های او خیلی زود به فروش می رود.

بهرام رادان

بهرام رادان صاحب یک کافی شاپ است. این کافه ۲ شعبه در ۲ خیابان پاسداران و جردن دارد.

شهاب حسینی

شهاب حسینی هم یک کافه با نام کافه هنر در لواسان دارد که با همکاری برادرش آن را اداره می کند.

شهاب حسینی

 

پیمان معادی

پیمان معادی هم یک گالری ساعت در غرب تهران دارد.

مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی ۱۲ سال است که در یک مزون به کار تولید انبوه لباس مشغول است و برای یکی از برندهای معروف، لباس طراحی کرده و تولید می کند.

استایل بانمک بازیگران ایرانی در دوران سربازی؛ از علی دایی تا رضا شفیعی جم!

نیکی کریمی

نیکی کریمی کتاب ترجمه می‌کند، فیلم می‌سازد، گالری برگزار می‌کند و … اما در همه مشاغلی که او در آن فعالیت می‌کند مدیریت یک انستیتو زیبایی را هم برعهده دارد.

نیکی کریمی

رضا عطاران

رضا عطاران یک آتلیه عکاسی‌ با نام آتلیه عکس و فیلم نکیسا در خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد افتتاح کرده است .

علی مصفا و لیلا حاتمی

علی مصفا در طبقه بالای سینما جمهوری یک کافه دارد که به نام کافه مصفا و همسرش لیلا حاتمی شناخته می‌شود و این مکان به عنوان کافه حاتمی شناخته می‌شود تا مصفا.

علی مصفا درباره راه اندازی این کافه می‌گوید: این تریا در حقیقت کافی شاپ نیست. بلکه ما تصمیم گرفته‌ایم که در طبقه بالای سالن سینما جمهوری فیلم‌های مستند و زبان اصلی نمایش بدهیم و در کنار این کار، کافه تریایی هم برای پذیرایی مهمانان و علاقه مندان در نظر گرفته‌ایم. اما تاکید ما بر کار فرهنگی است . به گفته مصفا قرار است نمایش این فیلمها همراه با جلسات نقد و بررسی باشد و در هر جلسه میهمانان ویژهای حضور داشته باشند.

لیلا حاتمی

سام درخشانی

سام درخشانی یک رستوران با نام خونه دارد که در آن غذاهای خونگی سرو می کند و حتی محیط آن هم بسیار متفاوت است.

شباهت باورنکردنی سلبریتی های ایرانی به پادشاهان باستانی + تصاویر

پوریا پورسرخ

پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا فارغ‌التحصیل دکترای رشته فیزیولوژی گیاهی می باشد، او در کنار بازیگری به کار طراحی فضای سبز و ترجمه مقاله برای مجله های علمی هم مشغول است. پوریا پورسرخ سابقه خبرنگاری حرفه ای و کار در کشور امارات را نیز دارد و در رشته کیوکوشین کمربند مشکی دارد.

پوریا پورسرخ

لاله اسکندری

لاله اسکندری نه تنها به بازیگری مشغول است بلکه در دکوراسیون و کارهای پتینه و موزاییک و بحث چیدمان خانه و بخش زیبایی‌ آن نیز فعالیت دارد. کاشی کاری طرح کهکشان راه شیری در تقاطع بزرگراه حکیم و کردستان از نمونه کارهای وی میباشد. نقاشی دیواری لاله اسکندری در دو فاز در بزرگراه شهید همت، تقاطع بزرگراه شهید ستاری دیده می شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد