فیلم چرالی و کارخانه شکلات سازی | فیلم وانکا | تیموتی شالامی | جانی دپ

عاشقان چارلی و کارخانه شکلات سازی، این فیلم برای شماست! | دانلود فیلم وانکا، بهترین فیلم موزیکال 2023

فیلم «چارلی و کارخانه شکلات سازی» هنوز بعد این همه سال محبوبیتش رو حفظ کرده. حالا فیلم وانکا که به تازگی اکران شده تونسته طرفداران ویلی وانکای کارخانه شکلات سازی رو خوشحال کنه!

شناسه خبر: ۳۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد

پر بازدید

ترینی‌ها :

چارلی و کارخانه شکلات سازی عنوان فیلم مشهوری است که نقش آفرینی جانی دپ ساخته شد. این فیلم نه فقط برای کودکان بلکه برای بزرگسالان هم محبوبیت زیادی داشت. حالا شاهد اکران فیلم وانکا هستیم که پیش درآمد داستانش از روی فیلم چارلی و کارخانه شکلات سازی است. فیلم وانکا محصولی از کمپانی برادران وارنر است. تیموتی شالامی بازیگر محبوب هالیوود نقش اصلی فیلم وانکا را بر عهده دارد. در ادامه، هر آنچه را که باید قبل از تماشای این موزیکال تماشایی بدانیم توضیح دادیم.

لینک دانلود فیلم وانکا

فیلم «وانکا» درباره چیست؟

فیلم وانکا

این فیلم پیش‌درآمد داستان اصلی «چارلی و کارخانه شکلات‌سازی» است و این داستان شگفت‌انگیز را روایت می‌کند که چگونه بزرگ‌ترین مخترع، شعبده‌باز و سازنده شکلات جهان به ویلی وانکای محبوبی تبدیل شد که امروز می‌شناسیم.

ویلی وانکا یک نابغه عجیب و در عین حال خلاق است. این شخصیت اولین بار در رمان «چارلی و کارخانه شکلات‌سازی» و دنباله آن، «چارلی و آسانسور بزرگ شیشه‌ای» ظاهر شد. این شکلات‌ساز برای اطرافیانش یک معما است و مدام از ایده‌های عجیب و غریب و خارج از چارچوبش برای ساختن برند و شکلات‌های منحصربه‌فرد خود استفاده می‌کند.

این شخصیت ابتدا توسط جین وایلدر در اقتباس سینمایی سال ۱۹۷۱ و بعدا در سال ۲۰۰۵ توسط جانی دپ به تصویر کشیده شد. در حالی که بسیاری از جنبه‌های شخصیت او شناخته شده، بخش اعظم گذشته وانکا یک راز باقی مانده است. اینجاست که فیلم ۲۰۲۳ وارد می‌شود. این فیلم در نهایت به این پاسخ می‌دهد که ویلی وانکا بعد از ملاقات با اومپا لومپا چگونه شروع به کار کرد و چرا اینقدر به شکلات علاقه دارد. از لینک زیر می توانید فیلم وانکا رو دانلود کنید.

چه کسی نقش وانکا را بازی می‌کند؟

تیموتی شالامی

نقش ویلی ونکا را تیموتی شالامه بازی می‌کند. این بازیگر جوان در سال ۲۰۲۱ در نقش پل آتریدس در فیلم «تل‌ماسه: قسمت اول» (Dune: Part One)، زفیرلی در فیلم «ارتباط فرانسوی» (The French Dispatch) و کوئنتین در فیلم «به بالا نگاه نکن» (Don’t Look Up) ظاهر شد. در ابتدا، برادران وارنر به تام هالند برای نقش وانکا علاقه‌مند بود اما در نهایت این افتخار به شالامه رسید.

عوامل فیلم «وانکا»

پل کینگ با فیلمنامه‌ای که به همراه سایمن فارنابی نوشته است، کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. تهیه‌کنندگان دیوید هیمن و لوک کلی در کنار تهیه‌کنندگان اجرایی مایکل سیگل و الکساندرا دربیشایر از دیگر عوامل فیلم «وانکا» به شمار می‌روند.

آیا این فیلم به نسخه‌های قبلی درباره ویلی وانکا ارتباط دارد؟

فیلم وانکا

در حالی که «وانکا» هیچ ارتباطی با تفسیرهای جین وایلدر و جانی دپ از این شخصیت ندارد، اما به شدت تحت‌تاثیر دنیای اصلی «ویلی وانکا و کارخانه شکلات‌سازی» است. شالامه ممکن است برای نقشش از آن فیلم‌ها الهام گرفته باشد، اما این فیلم در آن دنیاها اتفاق نمی‌افتد.

آیا «وانکا» یک فیلم موزیکال است؟

فیلم وانکا

بله! «وانکا» یک فیلم موزیکال و فانتزی است. شالامه در مصاحبه‌ای با مجله تایم در مورد ضبط آهنگ‌ها صحبت کرد. حتی در تریلر «وانکا» نگاهی کوتاه به آواز خواندن شالامه داشتیم. تیموتی شالامه در مصاحبه‌اش گفته بود که هفت ترانه برجسته در این فیلم دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد