انیمیشن بچه زرنگ | معرفی کارتون بچه زرنگ | پرمخاطب ترین انیمیشن ایرانی

همه چیز درباره بچه زرنگ، پرفروش ترین انیمیشن ایرانی 1402

انیمیشن بچه زرنگ یک انیمیشن سینمایی در ژانر ماجراجویی است که این روزها پرده سینماها را از آن خود کرده و به پرمخاطب ترین انیمیشن ایرانی تبدیل شده است. همراه ما باشید تا در موردش بیشتر بدونید.

شناسه خبر: ۳۶۹۹
لینک کوتاه کپی شد

پر بازدید

ترینی‌ها :

انیمیشن بچه زرنگ سومین اثر سینمایی از گروه هنر پویا است که پس از شاهزاده روم و فیلشاه به سینماها آمد. انیمیشن بچه زرنگ با همکاری نزدیک به 250 نفر از جوانان ایرانی ساخته شد. کارگردانی انیمیشن بچه زرنگ را بهنود نکویی، هادی محمدیان و محمدجواد جنتی به عهده داشتند و نویسندگی آن توسط علی رمضان انجام شده است. ژانر کارتون بچه زرنگ ماجراجویی می‌ باشد. آهنگسازی این اثر به عهده امیر توسلی و مدیریت تولید آن توسط اسماعیل کراری بود.

خلاصه داستان انیمیشن بچه زرنگ

خلاصه کارتون بچه زرنگ به این صورت است که محسن، پسر بچه‌ای است که عاشق ابرقهرمان‌های فیلم‌ها است. او همواره سعی می‌کند با استفاده از وسایل ابرقهرمانی خود به هرکس و هرچیزی کمک کند. اما در یک اتفاق نادر، محسن با یک ببر مواجه می‌شود که از گونه‌های حیوانات منقرض شده ایران است و تصمیم می‌گیرد تا به آن حیوان کمک کند و او را به زادگاهش بازگرداند.

انیمیشن بچه زرنگ

عوامل فیلم بچه زرنگ

  • کارگردانان: بهنود نکویی، هادی محمدیان و محمدجواد جنتی
  • تهیه‌کننده: حامد جعفری
  • نویسنده: علی رمضان و هادی محمدیان
  • مدیر دوبلاژ: سعید شیخ‌زاده
  • صداپیشگان: هومن حاجی‌عبداللهی (ببری یا همون ببر مازندران!)، جواد پزشکیان، هدایت هاشمی، میرطاهر مظلومی، ژرژ پطروسی، مینا قیاسپور، مریم رادپور، تورج نصر، اردشیر منظم، مهسا عرفانی، ابراهیم شفیعی، نازنین یاری، علیرضا دیباج، متانت اسماعیلی و پویا فهیمی.
  • تدوین: حسن ایوبی
  • آهنگساز: امیر توسلی

این فیلم محصول مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مجموعه گروه هنر پویاست.

انیمیشن بچه زرنگ یکی از آثار انیمیشنی سرگرم‌کننده ایرانی است که ژانر ماجراجویی دارد. اگر به دنبال یک اثر آموزنده برای کودک خود می‌گردید، دانلود کارتون بچه زرنگ و تماشای آن به شما پیشنهاد می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد