شناسه خبر: ۳۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد

منفورترین نقش های ایرانی | نقش منفی های فیلم های ایرانی

این بازیگرا هر چی نقش مثبت بازی کنن بازم تو ذهن مردم منفورن + تصاویر

همیشه نقش های خوب نیستند که در ذهن می مانند، برخی از نقش ها چون منفور هستند در ذهن می مانند مثلا سمیرای زخم کاری!

منفورترین نقش های ایرانی

پر بازدید

ترینی‌ها :

اکثر نقش هایی که در ذهن ماندگار می شوند ویژگی خاصی دارند مانند خوب بودن، ترسناک بودن و حتی منفور بودن. همین الان فکر کنید و منفورترین نقش های ایرانی که در ذهن شما مانده رو مرور کنید. شاید آخرین کسی که یادتون بیاد سمیرای زخم کاری باشه. منفورترین نقش های ایرانی که در سال های اخیر برامون ماندگار شدند مثل بزرگ آقای سریال شهرزاد، الیاس سریال اغما و ... یک جورهایی نماد حرص در آوردن بودند. در ادامه منفورترین نقش های ایرانی رو با هم می بینیم .

مروری بر نقش های منفی بازیگران که در ذهنمان ماندگار شدند

علی نصیریان در نقش بزرگ آقا سریال شهرزاد

منفورترین نقش های ایرانی

دلیل منفور بودن این شخصیت در کنار اقتداری که به عنوان یک دیوان سالار دارد از عاطفه و ویژگیهای مثبت هم دور است. در ظاهر سعی میکند مهربان به نظر برسد اما به راحتی آدم میکشد و برای حفظ منافعش از هیچ چیز روگردان نیست. اما مسئله مهم اینجاست که حتی به خانواده خودش هم رحم نمی کند. او به حقوق دخترش حقوق برادر زاده اش و هرکسی که بخواهد تجاوز می کند. البته از دیدگاه خودش تمام کارهایی که میکند درست است.

نوع بازی علی نصیریان زمانی بازی در سریال «شهرزاد» را پذیرفت که کارنامه پرباری داشت اما چنان درست و دقیق از پس بازی در نقش بزرگ آقا برآمد که این نقش یکی از مهمترین شاه نقشهای کارنامه اش شد.

حامد کمیلی در نقش الیاس سریال اغما

منفورترین نقش های ایرانی

دلیل منفور بودن یکی از ویژگیهای مهم شیطانها در سریال ها، سادگی و پاکی آنهاست. در واقع نشان میدهند که شیطانها چهره متفاوت و عجیبی ندارند. الیاس در سریال «اغما» نمونه بارز همچین شخصیتی بود یک مرد به ظاهر مومن که کمترین شباهتی به شیطان نداشت. او همزمان در قالب دیگری هم ظاهر میشد. نقش یک پسر امروزی که با موهای بلند به سراغ دختران جوان میرفت تا آنها را وادار کند ثروت پدرشان را بدزدند در واقع جذابیت این کاراکتر بخاطر تضاد رفتاری اش بود.

نوع بازی حامد کمیلی در هر دو نقش باور پذیر ظاهر شد و توانست خودش را با این نقش ثابت کند و هنوز هم مهترین نقش کارنامه کاری اش باشد.

رویا نونهالی در نقش ناتاشا سریال خواب و بیدار

منفورترین نقش های ایرانی

دلیل منفور بودن ناتاشا زنی مرموز و قوی بود در عین حال غیر قابل پیش بینی و سرد و خشن به نظر میرسید. او از چند جنبه منفی به نظر میرسید و با توجه به ویژگیهایی که برای گذشته اش طراحی شده بود کاملا توسط مخاطبان درک میشد. اوکینه ای قدیمی از مادر و پدرخوانده اش داشت و با همدستانش بی رحمانه رفتار می کرد و در مقابل پلیس دسیسه هایی به کار می گرفت که کارشان را سخت میکرد. نکته قابل توجه اینجاست که فخیم زاده گفته این شخصیت را بر اساس پرونده ای واقعی متعلق به زنی ۵۰ ساله ساخته؛ زنی که برای قاچاق مواد مخدر به ایران آمده و در هتل محل اقامتش از او سرقت شده و...

نوع بازی شاید هنوز هم بتوانیم ناتاشا را مهمترین نقش کارنامه رویا نونهالی معرفی کنیم نونهالی به خوبی از پس ایفای زنی محکم و استوار با چهره ای سرد و اعتماد به نفس کامل برآمد.

بهاره افشاری در نقش فرشته سریال او یک فرشته بود

منفورترین نقش های ایرانی

دلیل منفور بودن این شخصیت منفی از این جهت که قرار بود شخصیت شیطان را در کالبد یک انسان به نمایش بگذارد ویژگی مثبتی نداشت. درست است که در ظاهر دختر آرام و مهربانی به نظر میرسید اما رفته رفته در خانه بهزاد نفوذ میکرد و جنبه های مختلف شیطانی اش را بروز میداد و یک جورهایی قدرت را به دست میگرفت. این اولین بار بود که یک شیطان در کالبد یک انسان نمایش داده می شد.

نوع بازی سبک نگاه کردن و خیره شدن بهاره افشاری و حتی لبخندهای شیطانی اش توانسته بود به لحاظ ظاهری هم نشانگر یک شیطان باشد. البته استفاده از نورهای قرمز برای بالا بردن بعد شیطانی او هم کمک کننده بود. بهاره افشاری با نقش فرشته به مخاطبان معرفی شد و بعد از این سریال با اینکه در آثار مختلفی بازی کرد اما کماکان فرشته مهمترین نقش کارنامه اش است.

8 بازیگر زن ایران که باید مثل سمیرای زخم کاری از آن ها ترسید!

پوریا شکیبایی در نقش کیانی در فیلم برف بی صدا می بارد

منفورترین نقش های ایرانی

دلیل منفور بودن پوریا شکیبایی در نقش کیانی برای پیش بردن نقشه اش از هرکس و هر چیزی سواستفاده میکند حالا فرقی ندارد دوستش باشد یا خواهرش چهره ای ساده و مظلوم به خودش میگیرد و طوری سرش را میاندازد پایین که در ظاهر هیچ کس متوجه نقشه هایش نمی شود. دقیقا همین مظلوم نمایی و تلاش برای خوب جلوه کردن است که باعث میشود منفور به نظر برسد.

نوع بازی پوریا شکیبایی تجربه زیادی در بازیگری ندارد. سعی میکند برای فرو رفتن در یک نقش تا حد زیادی به الگوی پدرش پایبند باشد و حتی نوع حرف زدن و نگاه کردن و تکان دادن سرش هم یک جورهایی تقلیدی است از سبک و سیاق زنده یاد خسرو شکیبایی در هر صورت او تا الان موفق شده اعصاب مخاطبانش را به هم بریزد.

رعنا آزادی ور در نقش سمیرای سریال زخم کاری

منفورترین نقش های ایرانی

دلیل منفور بودن سمیرا در زخم کاری به عنوان زنی قدرتمند و سلطه گر ظاهر میشود. او همسرش را مجبور به آدم کشی میکند و او را تحقیر میکند. او حاضر است برای هدفش دست به هرکاری بزند و حتی به روحیات پسرش هم رحم نمیکند او رفته رفته حال روحی اش تغییر میکند و نهایت به جنون میرسد.

نوع بازی بدون شک آزادی ور در زخم کاری بهترین بازی اش را به نمایش گذاشته که پیش تر او را تا این حد تأثیرگذار ندیدیم او توانست از سمیرا شخصیتی سلطه جو عصبی و خطرناک بسازد.

سیاوش طهمورث نقش قدرت سریال زیر تیغ

منفورترین نقش های ایرانی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد