شناسه خبر: ۳۲۱۷
لینک کوتاه کپی شد

طلاق بازیگران ایرانی | پرحاشیه ترین طلاق بازیگران ایرانی

13 تا از پرحاشیه ترین طلاق های بازیگران ایرانی + ویدیو

زوج های هنرمند زیادی داریم که خبر طلاقشون جنجال زیادی به پا کرد و هنوز هم به عنوان معروف ترین طلاق بازیگران ایرانی شناخته می شوند.

طلاق بازیگران ایرانی

پر بازدید

ترینی‌ها :

طلاق بازیگران ایرانی از مهم ترین خبرهایی است که همیشه باعث جنجال زیادی می شود. گاهی برخی از این طلاق بازیگران ایرانی بین زوج های هنرمند مشهوری است که باعث ناراحتی طرفداران آن ها می شود. در ادامه ویدئویی از مشهورترین طلاق بازیگران ایرانی را مشاهده می کنید.

 

طلاق های جنجالی بازیگران ایرانی

 

  • طلاق حمید گودرزی و ماندانا دانشور

حمید گودرزی در ۲۱ شهریور ۱۳۸۳ با ماندانا دانشور ازدواج کرد. خانواده همسر او ساکن آمریکا هستند. این دو پس از دوازده سال و در سال ۱۳۹۵ از هم جدا شدند و هیچ فرزندی هم ندارند.

  • رامبد جوان و سحر دولتشاهی

رامبد جوان بعد از جدایی از همسر اولش با سحر دولتشاهی بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرده بود، بعد از ۶ سال زندگی مشترک، در سال ۹۳ از دولتشاهی جدا شد.

  • آزاده صمدی و هومن سیدی

آزاده صمدی و هومن سیدی در سال ۸۵ با یکدیگر ازدواج کردند. اما بعد از هفت سال زندگی مشترک، از یکدیگر جدا شدند.

بازیگران ایرانی که با هم جاری بودند یا هستند + تصاویر

  • ابوالفضل پور عرب و آناهیتا نعمتی

ابولفضل پورعرب و آنا نعمتی هردو بازیگر سینما هستند. زمانی که این دو با هم ازدواج کردند. پورعرب بازیگر معروفی بود، ولی نعمتی تازه اول راه بازیگری بود. حاصل ازدواج آن‌ها یک دختر به اسم رایکا است.

  • ناصر هاشمی و سیما تیرانداز

ناصر هاشمی با سیما تیرانداز در سال ۷۴ با یکدیگر ازدواج کردند و این ازدواج به جدایی ختم شد.

  • سارا خوئینی‌ها و چنگیز وثوقی، یوسف مرادیان

سارا خوئینی‌ها همسر سابق چنگیز وثوقی است، زندگی مشترک وی با چنگیز وثوقی کمتر از دو سال به طول انجامید و منجر به جدایی شد. سارا خوئینی‌ها با یوسف مرادیان ازدواج کرد و این وصلت هم به جدایی انجامید.

  • سوسن تسلیمی و داریوش فرهنگ

داریوش فرهنگ در اولین ازدواج خود با سوسن تسلیمی بازیگر نام آشنا ازدواج کرد و صاحب فرزند دختری به نام توکا فرهنگ شد؛ اما وی در سال ۱۳۶۶ مجبور شد از وی جدا شود.

  • محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان

این دو بازیگر بعد از سال‌ها زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند. ملیکا و مهراوه شریفی نیا فرزندان آن‌ها هستند.

(ویدئو) بازیگران ایرانی که اختلاف سنی زیادی با همسرشان دارند!

  • نگار عابدی و هدایت هاشمی

این دو بازیگر که مسیر بازیگری‌شان را از تئاتر آغاز کرده بودند، ازدواجشان چندان در رسانه‌ها انعکاس نیافت. اما بعد از مدتی که هر دو به تلویزیون و سینما ورود کردند و مردم آن‌ها را شناختند، از هم جدا شدند.

  • بهاره رهنما و پیمان قاسمخانی

بهاره رهنما و قاسمخانی در سال ۷۳ ازدواج کردند که ثمره‌ی آن یک دختر به نام پریا است، اما در سال ۹۴ بعد از ۲۲ سال زندگی مشترک از هم جدا شدند.

  • طلاق مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی

مهدی پاکدل در سصحنه فیلمبرداری فیلم مصئب دوشیزه با بهنوش طباطبایی همسر اولش آشنا شد و خودش می گوید که عاشق خنده های او شد. این دو در ۱۱ اسفند سال ۱۳۸۹ ازدواج کردند ولی در اسفند سال ۱۳۹۴ از هم جدا شدند.

  • طلاق آزاده نامداری از فرزاد حسنی

یکی از جنجال ترین خبر های مربوط به طلاق بازیگران و افراد مشهور، مربوط  به جدایی آزاده نامداری و فرزاد حسنی بود که چند سال قبل زندگی عاشقانه ای را شروع نموده بودند. خانم نامداری بعد از جدایی از فرزاد حسنی مجددا ازدواج نموده و حالا صاحب دختری به نام گندم می باشند.

  • طلاق الناز حبیبی از همسرش

الناز حبیبی در سال 91 با مهدی صاحب زمانی ازدواج کرد ولی بخاطر شغل همسرش که در خارج از کشور بود، این رابطه پس از مدتی به جدایی ختم شد.

  • شبنم فرشادجو

در چند سال پیش او عکسی از یک مرد آلمانی در پیج و اینستاگرامش منتشر کرد و خبر از ازدواج با یک مرد آلمانی داد. اما بعدها خبری رسمی و یا عکسی مبنی بر ازدواج و همسرش از این بازیگر منتشر نشد و موضوع مسکوت ماند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد