شناسه خبر: ۳۲۰۰
لینک کوتاه کپی شد

بازیگران مرد ایرانی | استایل بازیگران مرد ایرانی

این 10 بازیگر مرد ایرانی با تیپای خفنشون تا ابد کراش میمونن! + تصاویر

در ادامه 10 تا از بازیگران مرد ایرانی رو می بینید که نه تنها محبوب و پرطرفدار هستند بلکه به عنوان خوشتیپ ترین هم شناخته می شوند.

بازیگران مرد ایرانی

پر بازدید

ترینی‌ها :

 بازیگران مرد ایرانی زیادی هستند که از نظر استایل و تیپ ظاهری بسیار منحصر به فرد عمل می کنند و طرفداران بسیار زیادی از این نظر دارند. اخیرا برخی بازیگران مرد ایرانی حتی وارد حوزه مد و استایل شده اند و با برند های مختلف همکاری میکنند. در ادامه 10 نفر از خوشتیپ ترین بازیگران مرد ایرانی را از نظر مد و استایل با هم می بینیم.

خوشتیپ ترین بازیگران مرد ایرانی

1- پارسا پیروز فر

پارسا پیروزفر

پارسا پیروزفر یکی از بهترین ها است. این بازیگر محبوب و بدون حاشیه، بیشتر به شلوار، پیراهن و جلیقه علاقه دارد. او عینکی نیست، ولی عینک طبی بر روی صورتش به خوبی می‌نشیند. پارسا پیروزفر خیلی با لباس‌های اسپرت مثل تیشرت، هودی و یا شلوار جین زیاد دیده می‌شود. با این حال به شلوار کتان هم علاقه دارد و برخی مواقع عکس‌هایی از او با شلوار کتان نیز دیده شده است.

2- شهاب حسینی

شهاب حسینی

شهاب حسینی هم می‌تواند در این لیست بگنجد. استایل این بازیگر واقعا مثال‌زدنی است. او در انتخاب پوشش، عینک، ساعت، کفش و حتی کمربند دقت زیادی دارد. کافیست عکس‌های استایل او را چندین مرتبه نگاه کنید. حتماً متوجه این قضیه می‌شوید. شهاب حسینی متولد ۱۳۵۲ در تهران است. این بازیگر مشهور ایرانی علاقه‌ زیادی به تیپ‌های رسمی و به خصوص کت و شلوار دارد. کمتر عکسی از شهاب حسینی با لباس‌های اسپرت دیده شده است.

بازیگران مرد سینمای ایران که در دهه 90 پرطرفدار ترین بودند!

3- محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار نزدیک به ۳ دهه به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازیگران مطرح سینمای ایران شناخته شده است. او معتقد است که برای انتخاب لباس، عطر، ساعت، کیف و کفش مردانه ابتدا باید اندام را در نظر بگیرید. طراحی لباس او توسط «آهو سپانلو» انجام می‌شود. این طراح لباس که یکی از افراد مشهور در صنعت مد نیز محسوب می‌شود، مدرک تحصیلی خود را در یکی از دانشگاه‌های انگلستان دریافت کرده است. محمدرضا گلزار به خوش‌ پوشی در مراسم‌های ویژه توجه زیادی دارد.

4- مهدی پاکدل

untitled

مهدی پاکدل متولد سال ۵۹ است. او چه در زمان ازدواج طولانی اش با بهنوش طباطباییی و چه بعد از طلاقشان به عکس های خاصش با استایل های متفاوت معروف بود. بعد از جدایی عکس های او خاص تر شده است و با تیپی متفاوت با موهای بلند توجه همه را جلب کرده است. از حق نگذریم او بازیگر خوشتیپ و خوش استایلی است و می تواند بهترین ها را در لباس هایش رقم بزند.

5- نوید محمدزاده

نوید محمدزاده

نوید محمدزاده با استایل‌های خاصی در جشنواره‌ها ظاهر می‌شود. گاهی هم به خاطر همین سبک لباس پوشیدن مورد انتقاد بسیاری از هنردوستان قرار می‌گیرد. شاید بهتر باشد بگوییم که او یکی از پرحاشیه‌ترین بازیگران در زمینه‌ لباس پوشیدن است. نوید محمدزاده هیچ طرح مشخصی برای پوشیدن شلوار، پیراهن، تیشرت و حتی کفش ندارد و سبک لباس پوشیدن او قابل پیش‌بینی نیست. به همین دلیل هم نوعی ساختارشکنی در استایل‌های رسمی و سنتی او دیده می‌شود. با تمام این تفاوت‌ها، او یکی از خوشتیپ ‌ترین بازیگران مرد ایرانی محسوب می‌شود.

6- بهرام رادان

بهرام رادان

ورود بهرام رادان به میانسالی باعث نشده که از شیک‌پوشی این هنرمند محبوب چیزی کم شود. بسیاری بهرام رادان را به عنوان یک بازیگر با چهره‌ اروپایی می‌شناسند.

بهرام رادان در یک نظرسنجی ۲۵ درصد از آراء مربوط به خوشتیپ ‌ترین بازیگران مرد ایرانی را از آن خود کرد. تیپ‌های خاص و لاکچری این بازیگر محبوب همیشه زبانزد طرفدارانش بوده است. باید بگوییم که او علاقه‌ بسیاری به دو برند ریبن و بولگار دارد. به گفته‌ خودش ساعت بولگاری و عینک ریبن از جمله محصولاتی هستند که از این برندها خریداری می‌کند. او به رنگ مشکی نیز علاقه‌مند است و به همین دلیل نیز در بیشتر جشنواره‌ها با پیراهن مردانه مشکی دیده شده است.

7- امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان بازیگر محبوب کشورمان متولد آبان ماه ۱۳۶۱ در تهران است. این هنرپیشه با قد ۱۸۲ سانتی‌متر به عنوان یکی از هنرمندان محبوب و خوشتیپ کشور به حساب می‌آید. با وجودی که این بازیگر محبوب به تیپ‌های کت و شلوار علاقه‌ زیادی دارد با لباس‌های اسپرت از جمله شلوار جین و تیشرت مردانه هم در انظار عمومی دیده شده است.

8- میلاد کی مرام

میلاد کی مرام

میلاد کی مرام بازیگر 32 ساله کشورمان کسی است که این روزها با تیپ و استایل اش حسابی مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است و در فرش قرمز جشنواره های مختلف با سبک لباس پوشیدن اش جلب توجه میکند.

اولین قدم برای خوشتیپ بودن داشتن تناسب اندام است, میلاد کی مرام قد بلند و ورزشکار است یکی از دلایل خوشتیپی او قطعا همین است. دومین نکته تاثیر گذار در تیپ و جذابیت آقایان مدل موی آن ها است که این بازیگر جنتلمن بهترین مدل مو یعنی مدل موی کوتاه را برای خود انتخاب کرده است.

9- امیر آقایی

امیر آقایی

او وارد دنیای مد و طراحی شده و یک برند به نام خودش ثبت کرده است. امیر آقایی در مورد خود اعتماد دارد که فردی مدرن کلاسیک است و می‌گوید پسا پست مدرن را دوست ندارد و مرد باید یک فرم کلاسیک پنهان همیشه داشته باشد. جالب است بدانید که امیر آقایی یکی از مدل‌های برند دولچه اند گابانا در ایران شده است؛ آن هم از طریق یکی از دوستان خود به نام فربد رسام که یکی از طراحان این برند بوده است.

10- علی شادمان

علی شادمان

علی شادمان از کودکی در فیلم‌ها و سریال‌ها درخشیده و حالا که در روزگار جوانی به سر می‌برد هم همچنان چهره‌ای نام‌آشنا است. کم‌کم استایل و ظاهر او هم مانند بازی‌هایش در حال رسیدن به بلوغ است و می‌توان به‌طور قاطع درباره سبک‌وسیاقش در دنیای هنر و البته مدوفشن اظهارنظر کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان