شناسه خبر: ۲۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد

سریال ترکی | معرفی سریال ترکی

محبوب ترین سریال ترکی در حال پخش، فینال خورد! + معرفی سریال های ترکی تابستان 2023

تو این خبر چند سریال ترکی و جدید که تابستان در حال پخش هستند رو به شما معرفی می کنیم. با ما همراه باشید.

سریال ترکی

پر بازدید

ترینی‌ها :

سریال ترکی می تونه تو گروه پرطرفدارترین و جذاب ترین سریال های این روزها تو کل دنیا باشه. موضوع تو سریال ترکی اغلب عاشقانه . درامه اما این جدیدا گاهی دیده میشه که سریال هایی با موضوعات اکشن و جنایی هم بسازند. تو این خبر چند سریال ترکی جدید که تو تابستون قراره پخش بشن یا در حال پخش هستند رو بهتون معرفی کردیم.

سریال دو غریبه

سریال ترکی

سریال دو غریبه با بازی هانده ارچل و بوراک دنیز از جمله سریال های تابستانی فاکس ترکیه خواهد بود. در این سریال به نویسندگی هانده ارچل، نقش دادستان لیلا و بوراک دنیز نقش کنعان، چهره مطرح تلویزیونی که از اختلال چند شخصیتی رنج می برد، را ایفا خواهند کرد. لیلا، یک دادستان جوان و موفق، قتل های زنجیره‌ای را دنبال می‌کند و مسیر پرونده او را با کنعان رو به رو خواهد کرد.

پخش این سریال از 20 شهریور آغاز شد

 مینی سریال جنایی کره ای

سریال ترانه تابستان

سریال ترکی

داستان سریال آهنگ تابستانی داستان دوستان صمیمی به نام مورات و کمال است. کاراکتر گل در شرکت موسیقی کمال آغاز به کار می‌کند. رویا و تلاش برای ورود به دنیا، بزرگترین امتحان این دو دوست خواهد بود.

سریال نامادری

سریال ترکی

این سریال داستان احساسی یک پدر و ارادت او به فرزندانش را روایت می‌کند. کوتسی (Kutsi) به شخصیت موفق، باهوش، قوی و کاریزماتیک فاروق در سریال جان خواهد داد. فاروق شخصیتی قوی و مصمم است. او رابطه خود را با مادرش صباحات خانم قطع کرد تا با افسون ازدواج کند. با افسون در دوران تحصیل آشنا و عاشق شده است.

بعد از فوت افسون، فاروق با هیچ زن دیگری رابطه برقرار نمی‌کند. تمامی تمرکز او بر سه فرزندش است. سراپ دستار او، علاقه بسیاری به فاروق دارد و به فرزندانش توجه ویژ‌ه‌ای نشان می‌دهد. بزرگترین اشتباه فاروق این بود که خیلی دیر متوجه نیت واقعی سراپ شد. شرافت، غرور و اخلاق برای فاروق سه گانه ضروری است و احساسات او نسبت به سراپ که در تلاش برای کمک به فرزندانش است، خیانت به سه گانه‌اش محسوب می‌شود. بنابراین با این تصور که تصمیم ازدواج به خاطر فرزندانش است، خود را توجیه می‌کند.

سریال اگه دوستم داشته باشی چی؟

سریال ترکی

آتش آلاجا (ممکن است نام تغییر کند) که سال‌ها پیش به دلیل اختلاف با پدرش خانه را ترک کرده بود، با ساخت و فروش اپلیکیشنی، زندگی مجللی را در مایورکا برای خودش ساخته است. به دلیل مرگ پدرش مجبور به بازگشت به استانبول شده و باز می‌گردد.

سریال قسمت

سریال ترکی

این سریال حول محور دوعان، یک وکیل محبوب محله و همسایه زیبایش ملیکه می‌چرخد، که با وجود اینکه مدت‌ها یکدیگر را می‌شناختند و دوست داشتند، هرگز نتوانسته‌اند به عنوان یک زوج دور هم جمع شوند. داستان با ورود دراماتیک ملیکه به عروسی دوعان با موتور سیکلت و به دنبال آن ربودن داماد توسط او آغاز می‌شود.

 

سریال روحتم خبردار نمیشه

سریال ترکی

 

در این سریال ترکی با داستان زندگی یک مامور اطلاعاتی موفق به نام اونور کاراسو همراه می‌شویم که در شغل خود بسیار موفق است و توانسته خیلی زود و در جوانی به ریاست واحد پلیس ویژه دست یابد.در طول داستان سریال با سیوان کورال نیز آشنا می‌‎شویم. شخصیتی از خانواده کورال که مالک بزرگ‌ترین شرکت جواهرات در ترکیه هستند. اما در پشت پرده این شرکت جواهرات، اتفاقات جنون‌آمیز دیگری در جریان است. در واقع خانواده کورال از این شرکت جواهراتی را به عنوان پوششی برای سازمان جنایتکاری که در پشت پرده اداره می‌کنند، تاسیس کرده‌اند! حالا پرونده این سازمان جنایتکاری و جواهرات کورال زیر دست اونور کاراسو قرار داد. این سریال محبوب، پس از پخش 9 قسمت به پایان رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

  • احمد ارسالی در

    بدنبود

  • ناشناس ارسالی در

    سریال روحتم خبردار نمیشه اصلا دوست داشتنی نبود

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد