شناسه خبر: ۱۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد

یادگیری زبان انگلیسی | یادگیری زبان انگلیسی با سریال

بهترین سریال های مناسب یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی از نون شب واجب تره. اما چطوری؟ با سریال دیدن این راه رو آسون کن.

یادگیری زبان انگلیسی

پر بازدید

ترینی‌ها :

این روزها یادگیری زبان انگلیسی طوریکه اصولی و درست باشه؛ دغدغه خیلی هاست. اگر قصد ادامه تحصیل دارید، میخواید تو شبکه های اجتماعی فعالیت و کسب درآمد کنید یا حتی مهاجرت کنید؛ یادگیری زبان انگلیسی واجبه. برای اینکه هم لغت جدید یاد بگیرید و هم گرامرتون رو قوی تر کنید؛ سریال دیدن بهترین گزینه است. این مطلب چند سریال برای یادگیری زبان انگلیسی بهتون معرفی میکنه. 

سریال های مناسب برای یادگیری زبان انگلیسی 

The Office

یادگیری زبان انگلیسی

سریالی بسیار جذاب برای سطوح متوسط تا پیشرفته با جملات کاملا کاربردی رسمی،اداری و … که در همه جا نیازتان می شود. این سریال که به سبک مستند گونه ساخته شده و با سایر آثار تلویزیونی کمدی متفاوت است، در قسمت‌های تقریباً بیست دقیقه‌ای زندگی کارمندهای یک اداره فروش کاغذ به نام داندر میفلین در شهر اسکرنتون را به نمایش می‌گذارد و به زندگی، دوستی‌ها و اتفاقات اهالی آنها می‌پردازد. این اداره شاخه‌ای از یک کمپانی کاغذسازی بزرگ است که شعبه مرکزی آن در نیویورک قرار دارد. هر کدام از اعضای این اداره شخصیت‌های عجیب و مخصوص به خود را دارند. این سریال طولانی (۱۹۲ قسمت و ۹ فصل) حدود ۳ ماه برای تماشای کامل زمان نیاز دارد.  شدیدا برای کسانی که به مکالمات روزمره رسمی بخصوص موارد اداری یا بطور کلی برای همه توصیه می شود.  

How I Met Your Mother

سریال آشنایی با مادر یکی از سریال‌های پرطرفدار و محبوب است و بسیاری از طرفداران، این سریال را نمونه‌ی مدرن‌تر سریال دوستان می‌دانند (که اتفاقا آن هم برای زبان آموزان مبتدی بسیار مناسب است و فقط باید با حجم قدیمی بودن سریال کنار بیایید!)

HOW I MET

ماجرا چیست؟ چند دوست که در نیویورک زندگی می‌کنند و قرار است ما را مهمان ماجراهای عجیب دوستانه و خانوادگیشان کنند. لهجه‌ی سریال امریکن است و مفاهیم ساده‌ای مثل دوستی و خرده فرهنگ‌های جوانانه را نشان می‌دهد. و البته از آن سریال‌ها است که می‌تواند بعد از یک روز سخت حسابی سرحالتان کند.

 The Good Doctor

داستان سریال در مورد یک جراح جوان (دکتر شان مورفی) است که برای سپری کردن دوره رزیدنتی به یک بیمارستان آموزشی در سن خوزه می‌رود. نکته جالب در مورد او اوتیستیک بودن اوست. علاوه بر آن هوش بالا و حافظه تصویری باور نکردنی. دکتر مورفی نمی‌تواند دروغ بگوید و هرچیزی که فکر می‌کند درست است را به زبان می‌آورد و از طرف دیگر ارتباط برقرار کردن با دیگران هم برایش سخت است.

مهم‌ترین موضوع آهسته (از نظر سرعت) صحبت کردن شخصیت اصلی فیلم است. به دلیل بیماری، به همین دلیل ۱۰۰ درصد صحبت‌هایی که می‌کند قابل فهم است.

GOOD DOCTOR

Big bang theory

یکی از محبوب ترین سریال های تمام طول تاریخ! بیگ بنگ تئوری بر خلاف سریال دوستان، حاوی جملات و کلمات علمی بیشتری ست. شدیدا برای کسانی که به مکالمات و جملات رسمی و علمی تر (بخصوص داوطلبان آزمونهای آیلتس و تافل و کسانی که زبان را بدون دلیل خاصی یاد می گیرند) توصیه می شود. 

BIG BANG

محوریت مجموعه چند شخصیت نابغه (به اصطلاح «بچه مثبت») است که مهارت‌های اجتماعی کمی دارند. لئونارد هافستادر و شلدون کوپر، که دو دوستِ هم اتاقی هستند و همسایهٔ روبه‌رویی آن‌ها پنی که بازیگری ناموفق و پیش‌خدمت رستوران است و دو دوست غیراجتماعی آن‌ها مهندس هوافضا هاوارد والوویتز یهودی و متخصص فیزیک نجومی راجش کوترپالی که از هند به آمریکا مهاجرت کرده، ۵ کاراکتر این مجموعه هستند. 

معرفی سریال تد لاسو + خلاصه

Modern Family 

خانواده مدرن سریالی خنده‌دار است که به بررسی خانواده مدرن امریکایی در مقابل خانواده سنتی می‌پردازد. خانواده شامل بزرگ خانواده، جی، و پسر و دخترش به‌همراه همسران و فرزندانشان می‌شود. اگرچه به‌دلیل سبک کمدی سریال، بسیاری از مطالب اغراق‌آمیز هستند، ولی این سریال می‌تواند شما را با فرهنگ خانوادگی در امریکا و تغییراتش طی سال‌های اخیر اشنا کند.

MODERN FAMILY

Board Church

یادگیری زبان انگلیسی

برادچرچ یکی از تحسین شده‌ترین درام‌های پلیسی است. داستان هم مثل تمام داستان‌های پلیسی راجع به قتل یک پسربچه است. اما داستان وقتی جالبتر می‌شود که بدانیم تمام ماجرا دارد در یک شهر اتفاق می‌افتد که همه یکدیگر را می‌شناسند. معماهای خانوادگی و رازهای مگو، داستان پردازی و شخصیت پردازی عالی به اضافه‌ی کلی منظره جذاب و نورپردازی خوب از این سریال یک درام عالی ساخته است که از دیدنش سیر نمی‌شوید. لهجه‌ی این سریال بریتیش است، کلمه‌ها و دیالوگ‌ها بالاتر از سطح مبتدی هستند اما گفت‌وگوها آنقدر دشوار نیست که زبان‌آموزان متوسط نتوانند خوب متوجه ماجرا بشوند.

Sherlock

اگر دنبال سریال کوتاه ولی جذاب و با جملات رسمی می گردید کاراگاه باهوش شرلوک هولمز گزینه مناسبی برای شماست! یک مجموعهٔ تلویزیونی بریتانیایی است که اقتباسی به‌روز شدهٔ از داستان‌های کارآگاهی شرلوک هولمز اثر آرتور کانن دویل است

SHERLOCK

این سریال برای کسانی که به مکالمات روزمره رسمی در بتن جامعه نیازدارند توصیه می شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد