شناسه خبر: ۱۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد

گریم بازیگران ایرانی | متفاوت ترین گریم بازیگران | گریم های سنگین بازیگران ایرانی

سنگین ترین گریم بازیگران ایرانی که تشخیص چهرشونو سخت کرده! + تصاویر

گریم بازیگران ایرانی در بعضی از نقش هایشان اینقدر خوب و استادانه بوده که تشخیص چهره آنها را سخت کرده. در ادامه چند گریم متفاوت و خاص بازیگران ایرانی را مشاهده می کنیم.

گریم

پر بازدید

ترینی‌ها :

چهره پردازان ایرانی مشهوری هستند که با گریم های متفاوت و سنگینی که بر  روی بازیگران ایرانی انجام داده اند، بسیار قابل تحسین بوده اند. چهره این بازیگران ایرانی گاهی در پشت این گریم ها به سختی قابل تشخیص است. در ادامه عکس های برخی از گریم های متفاوت دهه اخیر بازیگران ایرانی را مشاهده می کنیم.

گریم های متفاوت و خاص بازیگران ایرانی در سال های اخیر

گریم نوید محمدزاده در آکتور

نوید محمدزاده در سریال آکتور ایفاگر نقش علی به عنوان یکی از دو شخصیت اصلی داستان است. آن‌ها با شرکتی آشنا می‌شــوند که به آن‌ها پیشــنهادهایی برای بازیگری در نقش‌های مختلف، اما در محیط‌های واقعی می‌دهد. علی با بازی نوید محمدزاده برای هر نقش باید چهره‌ای به کل متفاوت داشته باشد. طراح گریم مجموعه آکتور بابک اسکندری است.

نوید محمدزاده

 

احمد مهران‌فر در آکتور 

 

احمد مهرانفر نیز به عنوان دومین شخصیت اصلی داستان فیلم آکتور است. احمد مهرانفر در این مجموعه تاکنون با چهره‌های متعددی دیده شده که احتمالا شاخص‌ترین‌اش برای مخاطبان مربوط به گریم پیرمردی است که در یکی از قسمت‌ها قرار بود به صورت مخفیانه به یک خانه سالمندان نفوذ کنند.

احمد مهران فر

پانته‌آ پناهی‌ها در نفس

پانته‌آ پناهی‌ها در فیلم سینمایی نفس که در واقع روایتی از دنیای ذهنی یک دختر نوجوان در سال‌های انقلاب و جنگ است، نقش مادربزرگ این دختر را ایفا کرده است.  نقشی متفاوت در کارنامه پانته‌آ پناهی‌ها که سال‌ها تفاوت سنی با او داشت اما به پشتوانه یک گریم عالی و تأثیرگذار، به یکی از نقش‌های ماندگار در حافظه مخاطبان شد. مهــرداد میرکیانــی یکــی از بی‌حاشــیه‌ترین و البته معتبرترین هنرمندان حوزه چهره‌پردازی در سینما و تلویزیون محسوب می‌شود.

پانته‌آ پناهی‌ها

محسن تنابنده در ابله

محسن تنابنده که تجربه‌های موفقی تا به امروز در شبکه نمایش خانگی داشته است در سریال ابله نقش مادربزرگ کاراکتر اصلی را ایفا کرده است.  او یک پیرزن ساده است که آرامش زندگی‌اش تحت تأثیر فعالیت‌های نوه‌اش قرار گرفته است. خب اینبار هم پــای یکی از هنرمنــدان خاندان اسکندری در میان است.

محسن تنابنده

 

اکبر عبدی در خوابم می‌آد

 

اکبر عبدی در فیلم سینمایی خوابم می‌آد که اولین فیلم رضا عطاران در مقام کارگردان در سینما به حساب می‌آید، نقش مادر کاراکتر اصلی را ایفا کرده است! ایمان امیدواری طراح چهره فیلم خوابم می‌آد بود که به خوبی توانست از اکبر عبدی، یک مادر تمام عیار خلق کند!

اکبر عبدی

عزت الله انتظامی در بانو

عزت الله انتظامی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون مطرح کشورمان بود که در فیلم بانو به کارگردانی و نویسندگی داریوش مهرجویی در سال 1370 حضور داشت. عزت الله انتظامی در فیلم بانو شخصیت قربان سالار را با گریمی متفاوت بر عهده داشت. تصویر زیر تست گریم استاد انتظامی توسط عبدالله اسکندری را نشان می دهد.

عزت الله انتظامی

آزیتا حاجیان در دزد عروسک‌ها

آزیتا حاجیان در فیلم سینمایی دزد عروسک‌ها دو نقش را ایفا می‌کرد که البته بازشناسی آن‌ها از هم برای مخاطبان چندان ساده نبود؛ او هم مادر بچه‌های اصلی فیلم بود و هم بازیگر نقش عجوزه! عبدالله اسکندری آنقدر در طراحی چهره‌های خاص برای خاطرات ما نقش داشته است که ناگزیر در پرونده‌ای که موضعش مرور گریم‌های خاص در سینما و تلویزیون است، مدام اســمش تکرار می‌شود.

آزیتا حاجیان

گریم آزاده صمدی برای تئاتر آن دیگری

 آزاده صمدی بازیگر سینما و تلویزیون با گریمی دیدنی و حیرت آور که توسط سارا اسکندری اجرا شده است در تئاتر آن دیگری به کارگردانی سمانه زندی نژاد به روی صحنه رفت.

گریم آزاده صمدی

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد