شناسه خبر: ۱۵۱۹
لینک کوتاه کپی شد

معرفی سریال نمایش خانگی | پرطرفدارترین سریال های نمایش خانگی

پرطرفدار ترین سریال های نمایش خانگی در سال 1401

نمایش خانگی، سریال ها و برنامه هایش این روزها جز پربازدیدترین ها هستند. شما می توانید هر سریال با هر ژانری که دوست دارید؛ در آن پیدا کنید. برای آشنا شدن با چند سریال پرطرفدار با ما همراه باشید.

سریال

پر بازدید

ترینی‌ها :

این روزها تلویزیون سریال های نمایش خانگی پرطرفداری پخش می کند. سریال های نمایش خانگی به لحاظ کیفیت کمی با تلوزیون متفاوت اند و شاید همین دلیل طرفدران بیشتر آن باشد. در چند سال اخیر آنچه که پخش شد؛ طرفدران زیادی به خود جذب کرد و توجه منتقدین را جلب کرد. این مطلب درباره چند تا از پرطرفدارترین سریال های نمایش خانگی در سال گذشته است. 

سریال خون سرد

خون سرد

  • کارگردان: امیرحسین ترابی

  • بازیگران: امیر آقایی، شهرام حقیقت‌دوست، سارا بهرامی و…

  • سال پخش: 1401

  • ژانر: پلیسی، جنایی

  • تعداد قسمت‌ها: 18 قسمت

 این سریال داستان قاتلی سریالی که به کشتن عاملین پرونده زن آزاری می‌پردازد، بازگو می‌کند. مخاطبان از سریال رضایت داشتند و آن را مشابه سریال خارجی دکستر می‌دانستند.

 سریال پوست شیر

  • کارگردان: جمشید محمودی
  • بازیگران: هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان و غیره.
  • ژانر: درام، اجتماعی، معمایی و جنایی
  • سال پخش: ۱۴۰۱ 
  • تعداد قسمت‌ها: 24

پوست شیر

 داستان حول محور شخصیتی به نام نعیم می‌چرخد که بعد از ۱۵ سال از زندان آزاد می‌شود و به دیدن دخترش می‌رود. او خیلی زود متوجه می‌شود که دخترش در طی سفری به شمال، دزدیده شده است و هنوز پلیس نتوانسته سرنخی از او پیدا کند. او که اصلا از پیشرفت و تلاش‌های پلیس راضی نیست، تصمیم می‌گیرد که خودش دست به کار شود و به همراه دوستان خود، دخترش را پیدا کند و سارقان او را به سزای عملشان برساند.

 

سریال خسوف

  • سال پخش: 1401
  • کارگردان: مازیار میری
  • بازیگران اصلی: علی عمرانی، امین تارخ، مسعود کرامتی، پوریا رحیمی‌سام، مینو شریفی

خسوف

سریال خسوف داستان زندگی چند جوان دانشجو است که به دلیل اعتراضات در دانشگاه به مشکل بزرگی برخورده‌اند. این سریال با موضوعی اجتماعی و اتصال آن به گره‌های عاشقانه تا حد زیادی مشکلات جوانان را بازگو می‌کند.

سریال جیران

جیران

سال انتشار: ۱۴۰۱

کارگردان: حسن فتحی

تعداد قسمت‌ها: ۵۰ 

 این سریال، یک سریال تاریخی عاشقانه است که به دوره‌ی قاجار و اوضاع ناصرالدین شاه پس از مرگ امیرکبیر می‌پردازد. تاکنون ۵۰ قسمت از این سریال پرستاره، از فیلیمو پخش شده و هنوز هم در حال پخش است. داستان سریال: داستان از جایی آغاز می‌شود که امیرکبیر به قتل رسیده و میرزا آقاخان نوری جای او صدراعظیم ایران شده. در همین اوضاع و احوال، شاه ایران که برای شکار از قصر خارج شده، دختری سیه‌چشم به نام خدیجه خانم تجریشی را می‌بیند و در همان لحظه یک دل نه صددل به او دل می‌بندد. به‌سبب چشم و ابروی سیاه خدیجه خانم، شاه نام او را جیران می‌گذارد و او را به عقد خود درمی‌آورد.

سریال یاغی

کارگردان: محمد کارت

بازیگران: پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، فرهاد اصلانی، نیکی کریمی و آبان عسکری

بستر پخش: فیلیمو

ژانر: خانوادگی، اجتماعی

تعداد قسمت‌ها: 20 قسمت

یاغی

 این سریال اقتباسی از رمان سالتو اثر مهدی افروزمنش و درباره به تباهی کشیدن جوانی به نام جاوید از طریق ورزش کشتی و ناجوانمردانگی‌های دنیای پشت پرده ورزش است. سریال یاغی طرفداران زیادی داشت و تاثیر زیادی بر روی مخاطبان گذاشت و در نهایت پس از 20 قسمت به پایان رسید.

سریال بی گناه

کارگردان: مهران احمدی

نویسندگان: مهران احمدی، عماد رضایی‌نیک، رضا علیپور

بازیگران: ماهور الوند، مهران احمدی، محسن کیایی، شبنم مقدمی، مسعود رایگان

بستر پخش: فیلیمو

ژانر: درام اجتماعی

تعداد قسمت‌ها: 20 قسمت 

بی گناه

 داستان این درام اجتماعی درباره بهمن مردانی است که پس از 25 سال به ایران بازمی‌گردد تا رازی قدیمی را کشف کند. رویارویی مجدد بهمن با عشق قدیمی اش روند این سریال را پیش می برد. 

سریال نوبت لیلی

کارگردان: روح الله حجازی

بازیگران: حمید فرخ نژاد، مریلا زارعی، پردیس احمدیه، لادن مستوفی، محمد امین شعرباف و مهران غفوریان

بستر پخش: نماوا

ژانر: درام، فانتزی، رازآلود و عاشقانه

تعداد قسمت‌ها: 24 قسمت (تمام شد)

داستان این اثر از سریال های خانگی ۱۴۰۱ درباره دختری به نام لیلی است که به وسیله کتابی مرموز می‌فهمد او و خانواده‌اش تاکنون در زمان‌های زیادی زیسته‌اند. حالا نوبت لیلی است که با رمزگشایی کتاب و پیدا کردن تابلوی ارزشمند اجدادش به زندگی‌هایی که زیسته معنا بدهد.

نوبت لیلی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد