شناسه خبر: ۹۴۴۵
لینک کوتاه کپی شد

افرادی که فورا باید ازشون فاصله بگیرید! | افراد سمی زندگیتان را بشناسید

این افراد معرفی شده در این مقاله از سمی ترین و اشتباه ترین افرادی هستند که میتوان با آنها طرح دوستی ریخت.

افراد سمی

پر بازدید

ترینی‌ها :

برخی از افراد وجود دارند که حضور آنها در زندگی شما باعث اتفاقات ناگواری خواهد شد پس بهتر است این افراد را شناسایی کنید و فورا از آنها فاصله بگیرید.این افراد به آدم های سمی معروف هستند که نه تنها باعث پیشرفت،بلکه باعث پسرفت شما نیز میشوند.

افراد نامناسب برای دوستی و رفاقت:

همه افرادی که در اطراف ما زندگی می کنند، مناسب دوستی و یا داشتن رابطه صمیمی نیستند به این دلیل که وجودشان نه تنها ما را به سمت پیشرفت و شادی هدایت نخواهد کرد، بلکه اثرات منفی دریافت شده از شخصیت شان، مانعی خواهد بود برای رشدمان. اصلی ترین خصلت این افراد که بهتر است از آنها دوری کرده و فاصله بگیرید .

افراد سمی

  دروغگوها:

دروغ عادت بدی است که زمینه ساز عادات بد دیگر خواهد بود، پس اگر دوست یا همکار نزدیک به شما فردی است که به راحتی دروغ میگوید، به هیچ وجه نمیتواند انسان مناسبی برای بودن در کنارتان باشد و به مرور شما را درگیر افکار سمی و رفتارهای ناپسند خواهد کرد.

افراد سمی

افراد انرژی منفی:

امان از این انرژی منفی که گذرش به هر جا بیفتدآ ویران می سازد و از آن میگذرد؛ اگر به زندگی و شخصیت خود احترام قائل هستید و نمیخواهید این دارایی های ارزشمندتان را به هیچ فدا کنید، تمام و کمال از افرادی که انرژی منفی به شما منتقل می کنند دور بمانید.

علائم و ترفند های روانشناسی که به راحتی آدم های دروغگو را لو میدهد!

افرادی که به شما حس بدی میدهند:

دقت کرده اید که صحبت با برخی افراد، شما را سرشار از حس اعتماد بنفس و رضایت کرده و برعکس، برخی دیگر احساس نارضایتی را همراهتان می سازد؟ افرادی که بودن با آنها فقط حس منفی و مخرب برایتان به همراه دارد، نمیتوانند همراهان خوبی باشند و دوری از آنها، بهترین تصمیم برایتان خواهد بود.

افراد سمی

خودگیرها:

اگر شما برای نزدیک شدن به فردی پیش قدم شدید و او با رفتاری غرورآمیز و از بالا به شما نگاه کرد، به هیچ وجه تلاش خود را برای بودن با او ادامه ندهید؛ بودن شما در کنار این دسته افراد نه تنها فایده ای ندارد بلکه مدام تاثیر منفی روی شخصیت و حس اعتماد بنفس تان خواهد داشت.

این 8 نفر بدون اینکه بدانند، حسابی رو مُخ بقیه هستند!

پرتوقع ها:

خوبی و کمک به دیگران کار اشتباهی نیست اما اگر بحث توقعات نامعقول و بیش از اندازه وسط باشد، بکل اشتباه بوده و باید فورا ترک شود. وقتی فردی بدلیل خوش رفتاری شما درخواست غیرمعقولی را مطرح می کند، اقدام او تنها بوی سوء استفاده میدهد و بس.

افراد سمی

سوهان های روح:

همیشه بدنبال افرادی باشید که بودن در کنارشان، روح شما را آرام میکنند چراکه این آرامش نیاز ضروری همه انسان هاست و نباید به هیچ قیمتی آن را از دست داد، پس اگر فردی با رفتار و گفتارش تبدیل به سوهان روح تان شده است، هرچه زودتر از او دوری کنید.

به این 5 دلیل هر چه زودتر از یک رابطه سمی خارج شو! + راهکار

بی احترام ها:

شوخی و خنده اگر به اندازه باشد، امری طبیعی است اما اگر از حد بگذرد و وارد فاز استفاده از کلمات ناحترمانه شود، به هیچ وجه خوشایند نخواهد بود. اگر فری در دل شوخی، کلمه ای زشت و بی احترامی بدی به شما انجام داد قطعا توان این را دارد که در فضای خارج از شوخی هم چنین باشد، پس صمیمیت با او تهدیدی است به ضرر خودتان.

افراد سمی

زورگو:

اینجا منظور از زورگویی، گرفتن خوراکی از دستتان نیست و خوردن حق شما نمی باشد بلکه زورگویی اصلی در رابطه دوستانه زمانی رخ می دهد که فرد مقابل تلاش در تغییر شخصیت شما داشته و به هر قیمتی میخواهد شما را از آنچه که هستید به آنچه که می خواهد تبدیل کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد