شناسه خبر: ۹۴۱۲
لینک کوتاه کپی شد

گول تبلیغ این خمیر دندان را نخورید!

هشدار مدیر گروه پروتزهای دندانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درمورد مصرف خمیر دندان زغالی

خمیر دندان زغالی

پر بازدید

ترینی‌ها :

در بسیاری از تبلیغات خمیر دندان دیده ایم که خمیر دندان زغالی را به عنوان بهترین خمیر دندان برای سفید شدن دندان ها معرفی میکنند بعد از مدتها گفته شد که استفاده از خمیر دندان زغالی نه تنها خوب نیست بلکه در دراز مدت باعث آسیب به دندان میشود.

علیرضا هادی، درباره استفاده از خمیردندان‌های ذغالی گفت: در تبلیغات اعلام می‌کنند که این خمیردندان‌ها باعث سفیدی دندان می‌شود، اما متأسفانه مصرف درازمدت آنها سایش دندان‌ها، ایجاد حساسیت و رنگ گرفتن دندان‌ها را حتی بیش از گذشته به دنبال خواهد داشت.

۸ راهکار ساده و کاربردی برای داشتن دندان های سالم و زیبا

وی، استفاده از نخ دندان پس از صرف غذا را بسیار مهم عنوان کرد و یادآور شد نواحی بین دندانی با مسواک تمیز نمی‌شوند و اکثر افراد به دلیل عدم استفاده از نخ دندان دچار پوسیدگی بین دندانی می‌شوند.

این متخصص دندانپزشکی، فرهنگ سازی برای رعایت بهداشت دهان و دندان به ویژه در گروه سنی ۶ تا ۱۲ سال را مهم دانست و خاطرنشان کرد: نهادینه شدن رعایت بهداشت دهان و دندان به منزله سرمایه گذاری با ارزش بلندمدت برای سلامت افراد جامعه است. زیرا سلامت دندان‌ها بر تغذیه و غذا خوردن و در نهایت سلامت فرد تأثیر دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد