شناسه خبر: ۹۲۸۰
لینک کوتاه کپی شد

درد این ناحیه از بدن را حتما جدی بگیرید! + جزئیات

درد قلب ممکن است به‌خاطر بیماری‌های مختلفی ایجاد شود و گاهی اوقات این دردها خبر از گرفتگی درعروق قلب می‌دهد.

درد قفسه سینه

پر بازدید

ترینی‌ها :

بیماری‌های قلبی و عروقی شامل مجموعه‌ای از بیماری‌ها می‌شوند که سکته‌های قلبی، نارسایی‌های قلبی و…، در این دسته قرار می‌گیرند.بیماری های قلبی اولین عامل مرگ و میر در دنیا است و سالانه میلیون‌ها نفر به علت این بیماری، جان خود را از دست می‌دهند.

علیپور پارسا بابیان اینکه متأسفانه خیلی از بیماری‌های قلبی بدون علامت هستند، ادامه داد: شایع‌ترین علامت و نشانه بیماری قلبی درد قفسه سینه است، البته باید به این نکته توجه داشت که هر دردی در قفسه سینه الزاماً مشکل قلبی نیست ولی دردهایی که در فعالیت‌ها بیشتر در این ناحیه حالتی فشارنده دارند باید جدی‌تر گرفته شود.

وی افزود: به طور کلی هر نوع دردی در ناحیه ناف، معده، دست، سینه و پشت گردن ایجاد شود، به ویژه اگر با فعالیت بیشتر شود و یا عرق سرد همراه درد اتفاق بیافتد، باید فوراً بررسی و به متخصص قلب مراجعه شود.

بدن یک ماه قبل از سکته قلبی این علائم را نشان میدهد! + جزئیات

علیپور پارسا با بیان اینکه زمان یکی از مهم‌ترین راه‌های پیشگیری و ارائه خدمات درمانی مناسب به افراد دچار سکته‌های قلبی است به اجرای برنامه مدیریت سکته حاد قلبی با کد ۲۴۷ برای کوتاه کردن زمان ارائه خدمت از طریق مدیریت زمان و اصلاح فرایندهای اولیه برای افزایش دسترسی به درمان قطعی بیماران اشاره کرد و گفت: با اعلام کد ۲۴۷ از سوی مرکز اورژانس به بیمارستان و آماده بودن بیمارستان قبل از ورود بیمار و حضور متخصص و فوق تخصص قلب و عروق بر بالین بیمار می‌توان در چند سال آینده شاهد نتایج مثبتی بود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد