شناسه خبر: ۳۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد

پیوند عضو عجیب | عجیب ترین پیوند عضو جهان

پیوند قلب حیوان به انسان برای دومین بار + فیلم

پیوند اعضا عجیب و غریب زیادی انجام میشه ولی قطعا چیزی که در ادامه می بینید و می خونید میتونه عجیب ترین پیوند عضوی باشه که تا حالا انجام شده. همراه ما باشید.

پیوند عضو

پر بازدید

ترینی‌ها :

شاید تا حالا در مورد پیوندهای عضو عجیب و غریب چیزی شنیده باشید اما خوندن عجیب ترین پیوند عضو قطعا شگفت زدتون میکنه . عجیب ترین پیوند عضو در دنیا در سال 2021 بر روی دیوید بنت انجام شد که قلب یک خوک را به او پیوند زدند. این عجیب ترین پیوند عضوی بود که تا اون زمان اتفاق افتاده بود. دیوید بنت پس از چند ماه درگذشت.

این عمل پیوند اعضا برای دومین بار انجام شد!

اکنون برای دومین بار این جراحی حیرت انگیز انجام شده است. این جراحی پیشگامانه در تاریخ ۲۰ سپتامبر در مرکز پزشکی دانشگاه مریلند(UMMC) توسط همان تیم پیوند انجام شده است. گیرنده این قلب، لارنس فوست(Lawrence Faucette) ۵۸ ساله است که در حال حاضر بدون کمک هر دستگاهی به تنهایی نفس می‌کشد و قلبش بدون هیچ گونه کمکی از دستگاه‌های حمایتی به خوبی کار می‌کند.

پیوند عضو

 

فوست بیماری قلبی حاد و به پیوند قلب نیاز داشت. تیم پیوند در بیانیه‌ای اعلام کرد که او از قبل بیماری عروق محیطی و عوارض خونریزی داخلی داشت که او را واجد شرایط پیوند قلب سنتی نمی‌کرد. وی در نهایت در ۱۴ سپتامبر پس از شناسایی علائم نارسایی قلبی در بیمارستان بستری شد. فوست در یک مصاحبه چند روز قبل از عمل جراحی گفت: تنها یک امید برای من باقی مانده و آن، پیوند قلب خوک است.

فوست به طور کامل با این درمان آزمایشی موافقت کرده و از تمام خطرات بالقوه آن مطلع شده است. علاوه بر این، او تحت ارزیابی کامل روانپزشکی قرار گرفته و پرونده او با یک متخصص اخلاق پزشکی نیز در میان گذاشته شده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد