شناسه خبر: ۱۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد

انتخاب ضد آفتاب | بهترین ضد آفتاب ایرانی

ضد آفتاب مناسب پوستم چیه؟ | معرفی بهترین ضد آفتاب های ایرانی

استفاده از ضد آفتاب در اکثر زمان ها ضروری است. در این مطلب چند ضد آفتاب قیمت مناسب به شما معرفی کرده ایم.

ضد آفتاب

پر بازدید

ترینی‌ها :

ضد آفتاب از کرم های مراقبت پوستی است که همیشه استفاده از آن ضروری می باشد. از بازار ضد آفتاب های ایرانی قیمت مناسب و با کیفیت زیادی را می توانید تهیه کنید. در این مطلب چند ضد آفتاب ایرانی قیمت مناسب و با کیفیت بالا به شما معرفی کرده ایم. 

معرفی ضد آفتاب های با کیفیت و قیمت مناسب

کرم ضد آفتاب سینره

سینره

ضد آفتاب های سینره مناسب پوست آقایان و خانم ها است. این نوع کرم با رنگ هایی که پوشانندگی ماتی دارند روی پوست صورت به خوبی می نشیند تا به جای کرم پودر به راحتی بتوانید استفاده کنید.

کرم ضد آفتاب سان سیف

این نوع ضد آفتاب با عصاره سابال، چای سبز و بورداک تولید شده است. نیم ساعت قبل از خروج خانه از کرم استفاده کنید و هر 4 ساعت آن را تمدید کنید تا به خوبی از پوست شما محافظت کند.

ضد آفتاب سان سیف

کرم ضد آفتاب شون 

کافی است تقریبا 30 دقیقه قبل از خروج از خانه این ضد آفتاب را به آرامی روی پوست خود ماساژ دهید تا جذب صورت شما شود و تاثیرات خود را به شما نشان دهد. این ضد آفتاب برای همه سنین و انواع پوست تولید شده و کیفیت بالایی دارد. ضد آفتاب های شون دارای رنگ بندی نیز می باشند. 

ضد آفتاب کرم

 

راه حل برای عرق کردن صورت موقع آرایش کردن تو تابستون

کرم ضد آفتاب پرایم

این نوع ضد آفتاب مناسب خانم ها و آقایان است و محدودیت استفاده ندارد. ضد آفتاب پرایم برای انواع پوست موجود است. نوع ضد آفتاب پوست چرب این کرم؛ عصاره آن حاوی روغن انگور است تا کاهش دهنده و کنترل کننده چربی پوست باشد. انواع رنگی ضد آفتاب های پرایم قابلیت مات کنندگی 12 ساعته دارند.

ضدآفتاب پرایم

کرم ضد آفتاب درما تیپیک

درما تیپیک

اگر به دنبال ضد آفتاب ضد جوش و جوان کننده هستید، کرم ضد آفتاب درما تیپیک مدل Anti spot برای شما محصول مناسبی میباشد. این ضد آفتاب دارای خاصیت ضد لک و روشن کننده پوست می باشد و با بهره مندی از ترکیبات موثر مانند ویتامین ها و عصاره شیرین بیان از پیری پوست جلوگیری می کند.یکی از خواص قابل توجه این محصول کاهش لک های ناشی از آفتاب سوختگی، لیزر، بالا رفتن سن، تغییرات هورمونی است. با استفاده مرتب و روزانه از کرم ضد آفتاب درما تیپیک پس از مدتی شاهد نتایج موثر آن خواهید بود.

کرم ضد آفتاب دکتر ژیلا

دکتر ژیلا

این محصول از پوست شما در مقابل اشعه های UVA-UVB محافظت کرده و مانع از آفتاب سوختگی و پیری زودرس خواهد شد. اشعه مادون قرمز یا IR که با تولید گرمای بیش از حد، به پوست و سلول های آن آسیب جدی وارد می کند، بعد از استفاده از کرم ضد آفتاب رنگی دکتر ژیلا، توانایی رسیدن به لایه های میانی پوست را نخواهد داشت. اگر شما هم عادت دارید هر روز قبل از خروج از منزل، کرم پودر و یا پنکک استفاده کنید، این مدل از ضد آفتاب های دکتر ژیلا با رنگ بژ طبیعی، پوششی یک دست و زیبا را برای شما به ارمغان می آورد. فرمولاسیون ویژه ضد آفتاب رنگی دکتر ژیلا، دارای مقادیر مناسبی از چربی های دارویی است که باعث طراوت پوست های خشک و معمولی شده و از طرفی باعث ایجاد جوش برای پوست های چرب یا حساس نخواهد شد.

کرم ضد آفتاب نوتروژینا

ضد آفتاب

فلوئید ضد آفتاب نوتروژینا حاوی ویتامین C است که باعث روشن شدن پوست صورت می‌شود. دیگر ترکیب روشن کننده ای که در این ضد آفتاب به کار رفته نئو گلوکوزامین است. این ماده بدون ایجاد تحریکات پوستی باعث لایه برداری ملایم پوست می‌شود. همچنین با ترکیباتی که دارد روند بازسازی سلولی را سریعتر کرده و باعث جوانسازی پوست صورت نیز می‌شود. همچنین از پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند. این محصول از پوست در برابر تمامی اشعه‌های خورشید محافظت می‌کند. فلوئید آبرسان Bright Boost نوتروژینا حاوی ویتامین E نیز است که خاصیت آنتی اکسیدانی بالایی دارد. با استفاده از این فلوئید پوست عمیقا آبرسانی شده و از خشکی و کم آب پوست جلوگیری می‌شود.این ضد آفتاب برای انواع پوست مناسب است.

کرم ضد آفتاب لافارر

کرم ضد آفتاب لافارر حاوی عصاره گیاهان شیرین بیان، بیربری، آلوئه ورا و پاپایا بوده که برای کند شدن روند پیری پوست مناسب است. کافی است 20 تا 30 دقیقه قبل از خروج از خانه این کرم را استفاده کنید تا تاثیر فوق العاده آن بر روی پوستتان را مشاهده کنید. 

ضد آفتاب لافارر

کرم ضد آفتاب مای

مای

از پرطرفدارترین ضد آفتاب های در بازار است. حاوی ویتامین E بوده و به آبرسانی پوست کمک می کند. نوع رنگی ضد آفتاب های مای جلوه ماتی بر پوست دارند و باعث درخشندگی پوست شما می شوند. این نوع ضد آفتاب برای انواع پوست موجود است. 

کرم ضد آفتاب نئودرم

ضد آفتاب نئودرم

کرم های ضد آفتاب نئودرم مناسب برای افرادی که پوست چرب و مختلط دارند و همچنین برای پوست معمولی تا خشک؛ موجود است. کسانی که پوست چرب دارند؛ این کرم را در لیست خرید خود بگذارند. ضد آفتاب های مناسب پوست چرب نئوردم منافذ باز پوست را درمان می کند و باعث کاهش چربی پوست می شود. 

از نوع رنگی این نوع ضد آفتاب نیز موجود است.

کرم ضد آفتاب آردن

ضد آفتاب

در ترکیب این کرم از مواد مرطوب‌کننده استفاده شده است که خاصیت ضد چروک و ضد پیری نیز دارد . این محصول با ایجاد فیلتر محافظتی بر روی پوست، در اثر تعریق و در زمان انجام فعالیت های ورزشی از سطح پوست پاک نمی‌شود. وجود ژل آلوئه‌ورا در این محصول موجب کاهش التهابات و ترمیم پوست آسیب‌دیده می‎شود.

کرم ضد آفتاب سی گل

این ضد آفتاب با عصاره روغن جوانه گندم تولید شده است. می توانید نوع رنگی این کرم را در دو نوع بژ تیره و بژ روشن تهیه کنید. این نوع کرم برای انواع پوست موجود است. پس از استفاده در صورت تعرق زیاد پوست، هر چند ساعت آن را تجدید کنید تا به خوبی از پوست شما محافظت کند.

ضد آفتاب سی گل

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد