شناسه خبر: ۹۶۵۴
لینک کوتاه کپی شد

ارتباط دو انسان در خواب

برای اولین بار در دنیا 2 نفر در خواب باهم ارتباط کردند !

رای اولین بار ارتباط بین دو نفر را در خواب رویایی برقرار کند.‏این دستاورد پس از 5 سال تحقیق محقق شده است

ارتباط دو نفر در خواب

پر بازدید

ترینی‌ها :

‌شرکت REMspace موفق شده برای اولین بار ارتباط بین دو نفر را در خواب رویایی (lucid dream) برقرار کند ‌و‌‌ دو انسان توانستند در خواب با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.‌این دستاورد پس از 5 سال تحقیق و توسعه فناوری به دست آمده است.

‌در آزمایشی ک در 24 سپتامبر انجام شد، دو شرکت‌کننده توانستند پیامی را در خواب رد و بدل کنند.

‌امواج مغزی و سایر داده‌های پلی‌سومنوگرافی آنها از راه دور توسط دستگاهی ویژه ردیابی می‌شد و وقتی سرور تشخیص داد که شرکت‌کننده اول وارد خواب شده، یک کلمه تصادفی Remmyo را از طریق هدفون به او ارسال کرد.شرکت‌کننده این کلمه را در رویای خود تکرار کرد و پاسخ او ضبط و ذخیره شد.

‌شرکت‌کننده دوم لحظاتی بعد وارد خواب شد و پیام ذخیره شده از شرکت‌کننده اول را دریافت کرد، او پس از بیدار شدن این پیام را تأیید کرد.

عجیب‌ترین هک‌های تاریخ جهان

‌شرکت REMspace معتقد است خواب REM می‌تواند پیشرفت بعدی بزرگ پس از هوش مصنوعی باشد و تمدن را متحول کند.

‌این شرکت در تلاش است تا ارتباط بلادرنگ در خواب‌های رویایی را محقق کند و انتظار دارد طی چند ماه آینده به این هدف برسد. آنها همچنین قصد دارند تا سال 2025 دستگاه LucidMe PRO را عرضه کنند که اولین دستگاه در نوع خود خواهد بود و عملکردهای LucidMe را با یک پلی‌سومنوگراف ترکیب می‌کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد