شناسه خبر: ۸۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد

5 تا از بهترین بازی های شمشیری برای کامپیوتر + دانلود

اگه تو هم یکی از طرفدارای ازی شمشیری برای کامپیوتر و پی اس بیا تا 5 تا از پرطرفدارترین بازی های شمشیری رو بهت معرفی کنم.

بازی شمشیری

پر بازدید

ترینی‌ها :

ما اینجا قرار است 5 تا از بهترین بازی های شمشیری مخصوص کامپیوتر را به شما معرفی کنیم. لیست پرطرفدارترین بازی های شمشیری امروز ما فقط به آخرین نسخه های موجود اختصاص ندارد، بلکه ما نگاهی به نسل های قبلی کنسول های بازی هم نگاهی می اندازیم و بازی های شمشیری قدیمی اما جذاب و خاطره انگیز را هم در این لیست جای می دهیم. شمشیرها را دست بگیرید! شروع می کنیم!

1- روح سوشیما- Ghost of Tsushima

  •     پلتفرم: PS4, PS5
  •     تاریخ انتشار: 17 جولای 2020
  •     ژانر: اکشن- ماجراجویی، مخفی کاری
  •     دانلود برای کامپیوتر

روح سوشیما

داستان بازی روح سوشیما در سال 1274 اتفاق می‌افتد، زمانی که سامورایی ها توسط مغول هایی که به جزیره شان حمله کرده اند از سرزمینشان بیرون رانده شده اند. در این میان، یکی از آخرین سامورایی ها به نام جین وظیفه دفاع از جزیره سامورایی ها را به عهده می گیرد. جین خیلی زود متوجه می شود که روش های قدیمی و سنتی مبارزه جوابگوی نجات دوستان و عزیزانش نیست و مغول ها خانواده او را به قتل می رسانند. او که از مهلکه قتل عام سامورایی ها به شکلی کاملا اتفاقی جان سالم به در برده، تلاش می کند تا از این فرصت مجدد برای انتقام و باز پس گرفتن جزیره سامورایی ها استفاده کند.

20 بازی آسان و کاربردی برای سرگرم کردن بچه ها

بازی روح سوشیما یکی از آن بازی های بسیار سرگرم کننده و هیجان انگیز است که قطعا از آن لذت خواهید بود. جین در جزیره ای قرار دارد که می توانید در آن کاوش کنید یا فقط از تصاویر بصری آن لذت ببرید. مبارزه کردن در این بازی نیز بسیار لذت بخش است. از آنجایی که سیستم قفلی در این بازی در دسترس نیست، بنابراین کم و بیش شمشیرتان در جهت درستی می چرخد.

یکی دیگر از چیزهایی که موقع نبرد با دشمن باید یادتان باشد این است که قبل از اینکه بتوانید به صورت رگباری شمشیر بزنید باید با حمله مناسب به دشمن ضربه بزنید تا از بلوک آنها عبور کنید. در پلی استیشن 5، محتوای بصری و داستانی بازی ارتقا یافته است و بازیکنان با حمله مغول هایی از جزیره ای به نام Iki مواجه می شوند و باید با آنها مبارزه کنند.

2- Dark Souls Trilogy – سه گانه ارواح تاریکی

ارواح تاریکی

سری بازی های «Soul» محبوبیت زیادی دارند. با وجود ویژگی هایی نظیر افسانه های تاریکی، مبارزات فشرده، و دشمنان زیادی که باید با آنها مقابله کنید، این سری بازی علاوه بر جلب توجه هوادارن در سراسر دنیا، الگویی برای ساختن سایر بازی های ویدئویی هم محسوب می شود. غیر از اینکه می توانید زمان زیادی را بدون اینکه حوصله تان سر برود به این بازی و داستان جذابش اختصاص دهید، نباید از زیبایی های مبارزات آن غافل شوید. در مجموع می توان گفت روند کیفی مبارزات در تمام سری های این بازی یکدست و قابل قبول است.

متفاوت‌ ترین بازی‌ های موبایل برای دورهمی‌ که ساعت ها سرگرمتان می کند!

در حالی که مجموعه کاملی از سلاح ها در اختیار شما قرار دارد، برای موفقیت در بازی باید حملات و دفاع را به موقع و اصولی انجام دهید. بنابراین می توان گفت استراتژی این بازی بر اساس دفاع و ضد حمله برای فتح خاک دشمن طراحی شده است. مبارزه کردن در سری بازی های «Dark Souls» کار هر کسی نیست، اما اگر صبر داشته باشید، فاصله خود را با دشمنان حفظ کنید و منتظر فرصتی برای حمله کردن باشید، رسیدن به پیروزی خیلی هم دور از دسترس نخواهد بود.

3- Mount & Blade II: Bannerlord – کوه و تیغه ۲: پیش ‌قراول

کوه و تیغه

بازی «Mount & Blade II: Bannerlord» پیش درآمدی برای اولین قسمت است که چند صد سال پیش در قرون وسطی اتفاق می افتد. همانند آخرین قسمت، شما در این بازی هر چیزی را می توانید انتظار داشته باشید: از گیم پلی شلوغ و استفاده از منابع و تجهیزات گرفته تا ساخت سلاح، همه چیز در این بازی وجود دارد. در این بازی، یک سیستم مدرن وجود دارد که به گیمرها اجازه می دهد تا داستان مخصوص به خودشان را برای دیگران بسازند و لذت بیشتری ببرند. درست مثل اولین قسمت، این یک بازی در زمان قرون وسطی است که افراد با شمشیر و سپر با هم می جنگند. سوار مرکب خود شوید و چهار نعل به طرف آشوبی که به پا شده بتازید، همان طور که موانع آهنی در برابر شما قرار دارد، تیرها را به سمت موج حمله پرتاب کنید.

10 تا از پرطرفدارترین بازی های آفلاین اندروید در سال 2023

متأسفانه، در زمان نوشتن این مطلب، نسخه اولیه «Mount & Blade II: Bannerlord» در دسترس است که یعنی این گیم پلی هنوز در حال تغییراتی است. هنوز معلوم نیست که قرار است ساخت تغییرات این بازی چقدر طول بکشد تا به عنوان یک نسخه قابل اجرا در دسترس قرار بگیرد.

4- Sekiro: Shadows Die Twice -سکیرو: سایه ‌ها دو بار می ‌میرند

سکیرو

بازی «Sekiro: Shadows Die Twice» محصول دیگری از کمپانی ژاپنی «FromSoftware»، سازنده سری محبوب «Souls» است. این بازی در سبک نقش آفرینی سوم شخص و با سبک خشن شمشیرزنی سامورایی است. گیمرها نقش یک شینوبی را ایفا می کنند که در جستجوی ارباب ربوده شده خود هستند. در طول درگیری، قهرمان داستان که مورد حمله شدید واقع شده و صدمه دیده با بازوی قطع شده می گریزد.

به لطف یکی از خدایان، شینوبی ما زنده مانده و به زندگی خود ادامه می دهد. به جای بازوی از دست رفته اش یک پروتز قرار دارد که گیمرها می توانند از ابزارها و تجهیزات مختلفی برای رویارویی دوباره با دشمن استفاده کنند. بیشتر عوامل نقش آفرینی (RPG) این بازی مانند ساختن شخصیت و سبک مبارزات نسبت به سری «Souls» ضعیف تر است. همچنین مخفی شدن (Stealth) نقش مهمی در این بازی ایفا می کند، اما به طور کلی کنترل بازی «Sekiro: Shadows Die Twice» نسبت به سری بازی های «Souls» کمی راحت تر است.

5- Nidhogg – نیدهاگ

نیدهاگ

بازی «Nidhogg» عنوانی ساده و از یک کمپانی مستقل است که در سال 2014 توسط توسعه دهندگان استودیو «Messhof» راه اندازی شد. شمشیر بازی دو نفره در این بازی ویدئویی سرعت و هیجان بالایی دارد، به طوری که پلیرها به صورت دوئل با حریفشان که برای یک مبارزه مرگبار آماده است، می جنگند. در این بازی همه چیز جذاب و مهیج است، مهم نیست که چه کسی می میرد، شما همچنان به راه خود ادامه می دهید. تنها چیزی که تغییر می کند این است که بازیکن از چه راهی جلو رفته و پیشرفت می کند. این بازی در عین سادگی دارای تصاویری با سبک هنری مینیمالیستی است که هر کسی را مشتاق به بازی با شمشیر می کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد