شناسه خبر: ۷۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد

ابزار تولید محتوای اینستاگرام | نرم افزار تولید محتوای اینستاگرام | معرفی سایت تولید محتوا در اینستاگرام

معرفی بهترین ابزارهای تولید محتوا در اینستاگرام

استفاده از ابزارهای تولید محتوا مناسب اینستاگرام، بهترین روش برای بهینه سازی محتوای شما و پیشرفت پیج شما در اینستاگرام است. با ترینی ها و معرفی این ابزارها همراه باشید.

ابزارهای تولید محتوای اینستاگرام

پر بازدید

ترینی‌ها :

مهم ترین پارامتر برای پیشرفت در اینستاگرام، تولید محتوای با کیفیت به صورت مستمر است و استفاده از ابزار های مناسب تولید محتوا مناسب اینستاگرام، می‌تونه به روند تولید محتوا ما سرعت ببخشه. خلاقیت در تولید محتوا می‌تواند عنصر موفقیت شما در دنیای رقابت بین کسب‌ و کارها باشد. بنابراین، استفاده از بهترین نرم افزار تولید محتوا اندروید یا آیفون و همینطور آشنایی با سایت های تولید محتوا مناسب اینستاگرام، می‌تواند کمک زیادی به تولید محتوای پیج شما کند.

 

بهترین نرم‌افزار‌های تولید محتوا در اینستاگرام

 برای تولید محتوا در اینستاگرام اپلیکیشن‌های مختلفی وجود دارد که هر کدام از آن‌ها مزایا و معایب خاص خود را دارند. با استفاده از بهترین نرم افزار تولید محتوا اینستاگرام در موبایل به راحتی می‌توانید با کم‌ترین هزینه و زمان بهترین پست‌ها، استوری‌ها، ریلزها و هر محتوای دیگری که نیاز دارید را طراحی کنید.

 بهترین نرم‌افزارهای ویرایش عکس

اگر نیاز به ویرایش عکس دارید، اپلیکیشن‌های زیر به شما کمک می‌کند:

  1.     Snapseed
  2.     VSCO
  3.     Adobe Photoshop Express
  4.     Pixlr
  5.     A Color Story

با کمی خلاقیت می‌توانید تصاویر خود را با استفاده از نرم‌افزارهای بالا به پست و استوری تبدیل کنید.

بهترین نرم‌افزارهای ویرایش فیلم

اگر برای تولید محتوای ویدئویی نیاز به بهترین نرم‌افزارهای موبایل دارید، اپلیکیشن‌های زیر به شما کمک می‌کند:

  1.     VideoShow
  2.     Flipgram
  3.     PowerDirector
  4.     YouCut
  5.     Adobe Premiere Clip

اپلیکیشن‌های بالا هر یک بهترین نرم افزار تولید محتوا اندروید و آیفون محسوب می شوند که در زمینه تولید محتوای حرفه‌ای و جذاب کمک زیادی می‌کند.

بهترین نرم‌افزارهای ساخت اکولایزر

اگر برای تولید صدای پست‌های اینستاگرام خود به دنبال بهترین نرم‌افزارهای ساخت اکولایزر هستید، اپلیکیشن‌ها زیر به شما کمک زیادی می‌کند:

  1.     Visualization Video Maker
  2.     Avee Music Player – Pro
  3.     Powemap
  4.     10 Band Equalizer
  5.     Equalizer & Bass Booster

البته برای استفاده از اپلیکیشن‌های بالا در زمینه تولید اکولایزر باید کمی تخصص در زمینه تولید صدا داشته باشید.

بهترین نرم‌افزارهای تایپ صوتی

اگر برای تولید محتوای اینستاگرام قصد تولید زیرنویس دارید و نمی‌خواهید به صورت دستی تایپ کنید، اپلیکیشن‌های زیر صوت را به متن تبدیل می‌کند:

    Speechnotes

    ioType

    peech To Text Notepad

    SpeechTexter

البته برخی از این اپلیکیشن‌ها ممکن است زبان فارسی را کمی اشتباه تایپ کنند. بنابراین لازم است حتماً پس از ارائه متن توسط اپلیکیشن‌ها، متن را بررسی و در صورت نیاز ویرایش کنید.

بهترین نرم‌افزارهای پیدا کردن هشتگ اینستاگرام

هشتگ‌ها بخش مهمی از تولید محتوای اینستاگرام هستند و به رشد پیج شما کمک زیادی می‌کند. اگر در زمینه پیدا کردن هشتگ‌های پرطرفدار به چالش خوردید، از اپلیکیشن‌های زیر برای پیدا کردن هشتگ اینستاگرام استفاده کنید:

  1.     Hashtagify
  2.     Sked Social
  3.     Display Purposes

کافی است یک کلمه مرتبط با پست خود را وارد کنید تا این اپلیکیشن، سایر هشتگ‌ها را به شما پیشنهاد کند.

بهترین سایت‌های تولید محتوای اینستاگرام

سایت slazzer؛ سایتی برای پاک کردن پس‌زمینه محتوا

اگر قصد پاک کردن پس ‌زمینه عکسی را دارید و با فتوشاپ آشنایی ندارید، کافی است وارد این سایت شوید. پس از آپلود عکس، تنها چند ثانیه طول می‌کشد تا عکس مورد نظر را بدون پس ‌زمینه تحویل بگیرید و از آن در هر جایی که نیاز دارید استفاده کنید.

سایت mixkit؛ سایتی برای دانلود انواع ویدئو

اگر به دنبال سایتی هستید که با کمک آن بتوانید کلیپ‌های اینستاگرامی مختلفی دانلود کنید، این سایت کمک زیادی به شما می‌کند. کافی است موضوع مورد نظرتان را جستجو کنید تا هزاران ویدئوی مرتبط با آن دریافت کنید.

سایت lingojam؛ سایتی برای دسترسی به فونت‌های جذاب

اگر به دنبال سایتی هستید که فونت‌های زیبا و جذاب در اختیار شما قرار دهد تا پست و استوری خود را با آن طراحی کنید، این سایت به شما کمک زیادی می‌کند! البته لازم است بگوییم که این سایت فونت‌های انگلیسی در اختیار شما قرار می‌دهد و اگر نیاز به فونت فارسی دارید، گزینه مناسبی نیست.

سایت icons8؛ سایت برای دانلود موزیک بدون کپی‌رایت

این سایت در زمینه دانلود آیکون و وکتور است، اما اگر نیاز به موزیک‌های بدون کپی ‌رایت دارید، در بخشی از این سایت هزاران آهنگ بدون کپی ‌رایت در اختیار شما قرار می‌گیرد. با استفاده از موزیک‌های این سایت اینستاگرام به دلیل استفاده از آهنگ دارای کپی ‌رایت، استوری و پست شما را حذف نمی‌کند.

سایت compressor؛ سایتی برای کاهش حجم محتوا

اگر برای تولید محتوای اینستاگرام، پست‌هایی با حجم بالا دارید و نمی‌خواهید آپلود کردن آن طول بکشد، از سایت compressor استفاده کنید. با استفاده از این سایت بدون آن که کیفیت پست و استوری شما کم شود، حجمشان بیش از 50 درصد کاهش پیدا می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد