سریع‌ترین فناوری شارژ باتری جهان

(ویدیو) سریع ترین شارژر جهان معرفی شد | تو 5 دقیقه گوشی هاتون رو شارژ کنید!

در جدید ترین ساخته ها شارژری طراحی شده است که در کمترین زمان ممکن در 5 دقیقه گوشی های موبایل را شارژ میکند.ویدیویی از معرفی آن ببینید.

شناسه خبر: ۷۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد

پر بازدید

ترینی‌ها :

شرکت چینی ریلمی از جدیدترین طراحی خود رونمایی کرده است که یک شارژر سوپر فست است و قابلیت دارد تمام دستگاه های هوشمند را در زیر 5 دقیقه کامل شارژ کند.جزئیات و ویدیو آن را ببینید.

شرکت چینی ریلمی (Realme) سریع‌ترین فناوری شارژ باتری جهان را معرفی کرد که می‌تواند گوشی‌های هوشمند را در کمتر از ۵ دقیقه به طور کامل شارژ کند. این فناوری ۳۲۰ وات که «۳۲۰W SuperSonic Charge» نام دارد، رکورد قبلی شارژ ۳۰۰ وات شرکت ردمی (Redmi) را که در ۴ دقیقه و ۵۵ ثانیه بود، پشت سر گذاشته است.

هشدار ایلان ماسک به خانوما | دیگه خبری از فیلترهای خوشگل کننده نیست!

در فناوری جدید در اخیرا در شنژن به نمایش گذاشته شد و توانست باتری گوشی را در ۱ دقیقه به ۲۶ درصد و در کمتر از ۲ دقیقه به ۵۰ درصد شارژ برساند. شارژ کامل گوشی با این فناوری تنها ۴ دقیقه و ۳۰ ثانیه طول می‌کشد. این فناوری از آداپتوری با چگالی توان ۳٫۳ وات بر سانتیمتر مکعب استفاده می‌کند و با بسیاری از استانداردهای شارژ سریع از جمله UFCS، PD و SuperVOOC سازگار است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد