شناسه خبر: ۶۸۵۶
لینک کوتاه کپی شد

بیشترین سوالات درباره نات کوین | سوالات پرتکرار نات کوین

رایج ترین پرسش ها درباره نات کوین | کدوم پروژه ها نیاز به کیف پول دارند؟

سوالات زیادی درخصوص نات کوین ذهن همه رو درگیر کرده. در اینجا به پرتکرارترین اونها پاسخ میدیم.

نات کوین

پر بازدید

ترینی‌ها :

در خصوص نات کوین، ایردراپ های رایج توی این مدت و اینکه جریان این پروژه ها چیه؟ سوالات بسیار است.  با ما همراه باشید تا به رایج ترین سوالات درباره نات کوین پاسخ بدیم.

ایردراپ چیه و اصلا چرا باید بابت‌ تپ کردن روی صفحه بهمون پول بدن؟

    ایردراپ در بازار ارز های دیجیتال، یک سیاست بازاریابی هوشمندانه محسوب میشه که در اون، صاحب پروژه، به جای صرف هزینه بابت تبلیغات، بخشی از توکن خودش رو به کاربران مشارکت کننده تقدیم می‌کنه و در این امر، هم صاحب پروژه و هم کاربر، ذی‌نفع هستند.

جریان نات کوین چیه که دوباره پیداش‌ شده؟

    پس از پایان فاز استخراج نات کوین، حالا در ربات، شاهد ظهور روش های جدید درآمدزایی هستیم. کاربران قدیمی از مزایای بیشتر برخوردارند و کاربران جدید برای رسیدن به اون سطح باید مقداری هزینه کنن. اصل درآمدزایی هم به این شکله که شما به وظایفی که نات کوین تعیین می‌کنه عمل می‌کنید و در ازای اون بر اساس سطحی که دارید (برنز، نقره، طلایی، پلاتینیوم) به پاداش می رسید. (با انجام وظایفی مثل عضویت در کانال ها و گروه ها)

 

قوی ترین پروژه ها کدامند؟

    در حال حاضر میشه از همستر کامبت، بلوم، داگز، میجر، پیکسل ورس، تپ سواپ، کتیزن، میم‌فای، یس کوین و تایم فارم به عنوان ۱۰ پروژه‌ی برتر از نظر میزان اعتبار و انتظار جذب سرمایه نام برد. اکثریت این پروژه ها توکنی بر روی بلاکچین تون عرضه خواهند کرد.

نات کوین وارد ورژن جدید شد!

 در همستر پرافیت مهم تره یا سکه؟

    پاسخ این سوال رو در ۲ بیانیه در کانال تلگرام همستر و ویدیوی رسمی همستر در یوتیوب و کامنت Ton Blockchain در توییتر مشاهده کردیم. پرافیت معیار اصلی پاداش دهی خواهد بود، نه موجودی سکه ها! این که سکه های باقیمانده روی دست کاربران، در آینده بی ارزش باشند مقداری دور از انتظاره، اما قطعاً پرافیت ارجحیت بالاتری داره و پاداش دهی بر اساس پرافیت صورت خواهد گرفت.

 

 برای پروژه ها باید از کدوم کیف پول استفاده کنیم؟

    این موضوع که کدوم پروژه به کدوم کیف پول نیاز داره، بستگی به توکن اون پروژه داره که قراره روی کدوم بلاکچین عرضه بشه. اکثریت پروژه های بزرگ فعلی، توکنی رو در بستر TON عرضه می‌کنن که با کیف پول Tonkeeper کارتون راه می افته. با این حال، در فاز پاداش دهی بهتون میگیم چیکار کنید.

 

چرا این قدر پروژه ها زیاد شدن؟ واقعا همشون قراره پول شن؟ کدوما پول بهتری میدن؟

    پروژه ها زیاد نشدن! زیاد بودن! شما نمی دیدید! یعنی چی؟ ببینید روزانه ۱۰ ها یا شایدم ۱۰۰ ها پروژه‌ی کریپتویی شروع به کار می‌کنن. این ها قبلاً هم وجود داشته اما الان فهمیدن تلگرام بستر بسیار مناسب تری برای تبلیغات و جذب سرمایه و کاربره! بعد از نات کوین، پروژه های کریپتویی به تلگرام روی میارن و اینجا اتفاقی که افتاده اینه که بخش بزرگی از شما که تا حالا توی این بازار نبودید با این بازار آشنا میشید و فکر می‌کنید این بازار تازه شروع به فعالیت کرده. بسیاری از پروژه ها اسکم و تقلبی یا پانزی ان، اما پروژه های اندکی هم هستند که پتانسیل جذب سرمایه و پاداش دهی مناسبی دارن و میشه بهشون اعتماد کرد.

 

 آخر کار، پاداش حاصل از این ربات ها رو چطور به فروش برسونیم؟

    در یک صرافی معتبر، با آموزش هایی که قرار میدیم میتونید پاداش حاصل از مشارکت خودتون در این پروژه ها رو در یک فضای امن و بدون فشار و استرس به ریال تبدیل کنید. از خرید و فروش در فضای آلوده و نا امن تلگرام خودداری کنید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد