شناسه خبر: ۶۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد

پیش بینی آینده همستر | آینده تلگرام با همستر

آیا پروژه همستر کلاهبرداریه؟ | آینده همستر کامبت چه خواهد بود؟

شایعاتی مبنی بر کلاهبرداری همستر منتشر شده که در ادامه جزئیات آن را خواهیم خواند.

آینده همستر کامبت

پر بازدید

ترینی‌ها :

ترینی ها: آینده‌ی همستر کامبت؛ از دیروز شایعاتی مبتنی بر تقلبی بودن همستر منتشر شده. شریک بنیانگذار همستر خبری بر این مبنا منتشر کرده و همه را به هم ریخته است. خیلی ها نسبت به آینده همستر بدبین هستند. خلاصه اتفاقات دیروز را با هم بخوانیم.

ابتدا بنیان‌گذار همستر، نیکیتا رو که یکی از شرکای اولیه و ایده پرداز تیم بوده، از دایره‌ی خودش خارج کرده.

 نیکیتا مدتیه داره علیه همستر سنگین چکش میزنه.

 بنیان‌گذار پروژه‌ی سیمپل کوین یه اتک زده به همستر و خبرش وایرال شده و صد ها هزار نفر رو جذب خودش کرده. (هیچ هدفی جز این نداشته! شک نکنید!)

 نیکیتا هم بعد از طرح پرسش مودبانه‌ی کاربران عزیزمون پی وی رو به کل به روی همه بسته و پاسخگوی هیچکس نیست! (تا دیروز مکاتبه داشتم باهاش، مخاطب پست آخرم هم ایشون بوده و در جریانش قرار گرفته و الحمدلله ظاهراً دیگه ارتباطمون قطع شده.)

 تا این لحظه به هیچ عنوان نمیشه به همستر برچسب اسکم زد؛ تا زمانی که پروژه، خود دورف یا منبعی قابل اتکا رسماً اعلام کنه که همستر باخته! ما از پشت پرده‌ی ماجرا و واقعیت هاش هیچ نمی‌دونیم!

اما فرد دیگری هم این پست رو منتشر کرده:

پست درباره کلاهبرداری همستر

این آقا توی متن بالا ادعا کرده که بنیانگذار پروژه همستر منکر 18.6%  که به سرمایه‌گذارها وعده داده، شده و به همین خاطرم سرمایه‌گذاراش شکایت کردن و قرار نیست لیست بشه.

اول متنم میگه همستر مرده و یه توکن به جاش معرفی میکنه که همه اونو فارم کنن.

هنوز هیچ خبر رسمی و موثقی مبنی بر طرح شکایت یا مشکلات قانونی تیم همستر منتشر نشده.

این مرد که احتمالا از ادمینای پروژه هست از موج همستر و تأخیر لیستینگش به نحو احسن استفاده کرده که بازدید بگیره و موفق شده.

آشوب در اردوگاه همستر؛ بایننس همستر (HMSTR$) را پس خواهد زد ؟!

بنیانگذاران همستر کامبت

 ادوارد گورینویچ ( بنیانگذار احتمالی، تصویر سمت چپ) یا نیکیتا آنوفریف (یکی از شرکای اصلی و اولیه‌ی همستر کامبت، تصویر سمت راست)؛ کدام یک حقیقت را می گویند؟

 بخشی از پست منتشر شده توسط خبرگزاری Web3Vibes:

 می خواهم چیزی را با شما به اشتراک بگذارم:

 همستر کامبت زمانی که تیم پروژه برای تبلیغ آن در ازای ۲۵ درصد درآمد به هدلاینرز مراجعه کرد، به تبلیغات نیاز داشت. نیکیتا، مالک هدلاینرز شروع به تبلیغ این پروژه در یوتیوب کرد و از تیم BingX برای تقویت تلاش‌های قبل از بازاریابی استفاده کرد.

 با افزایش مخاطبان، ادوارد، صاحب همستر کامبت، تنها به صرافی های برتر علاقه مند شد. هنگامی که اخباری در مورد یک لیست بالقوه و ارزش ۱۲۰ میلیون دلاری منتشر شد، او به‌ روز رسانی‌ها را با نیکیتا به اشتراک گذاشت که منجر به درگیری شد. نیکیتا تیم را ترک کرد و ۲۵ میلیون دلار غرامت طلب کرد که هرگز پرداخت نشد.

 این پروژه که زمانی ۱۰ میلیون دلار ارزش داشت، آن زمان یک میلیارد دلار ارزش داشت و اینفلوئنسرها انتظار بازگشت صد برابری را داشتند. با این حال، توکنومیک های جدید تنها 0.4% را به آن‌ها اختصاص دادند. زمانی که قراردادهای تبلیغاتی آغاز شد، ادوارد 0.4% از یک میلیارد دلار را به اینفلوئنسرها پیشنهاد داد که باعث نارضایتی شد.

 این پروژه با وجود منفی بودن به تکامل خود ادامه می دهد، اما هیچ کس نمی داند که آینده‌ی همستر کامبت چه خواهد بود.

همستر کامبت می تواند صعود TON و تلگرام را از بین ببرد؟!

 پس از موفقیت چشمگیر نات کوین، همسترکامبت به امید اصلی بسیاری از مردم تبدیل شد.

 اگر همستر کامبت، به دلایلی به طور ناگهانی شکست بخورد، با نا امیدی بزرگی در بین مردم در تمام مینی اپ های تلگرام و در سطح جهانی در کل رمز ارز مواجه خواهیم شد. از آن جایی که بسیاری از بازیکنان همستر، قبلاً هرگز با کریپتو سروکار نداشته اند، این بازی، اولین تجربه‌ی آن‌ها با چنین چیز جدیدی است.

 با توجه به اینکه تعداد بازیکنان، بسیار زیاد است و انتظارات در پس زمینه‌ی موفقیت نات کوین نیز بسیار زیاد است، فکر می کنم که اکثریت همچنان نا امید خواهند شد.

رکورد جدید و باور نکردنی همستر کامبت!

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد