شناسه خبر: ۶۴۴۳
لینک کوتاه کپی شد

بهترین دی ان اس بازی | سریعترین dns خارجی برای گیمینگ | آموزش زدن dns اندروید | بهترین سرورهای گیمینگ

جدیدترین dns ها برای بازی های آنلاین | چطور سریع و بی دردسر به بازی آنلاین وصل بشم؟ + آموزش

اگر گیمر هستید حتما تا حالا اسم dns رو شنیدید بریم ببینیم بهترین دی ان اس ها کدومند و چطور باید ازشون استفاه کنیم تا بازی راحت تری داشته باشیم.

بهترین dns برای گیم

پر بازدید

ترینی‌ها :

بسیاری از گیمرها، روزانه مشغول انجام بازی‌های آنلاین همراه با دوستان خود هستند. یکی از نکات مهم در انجام بازی‌های آنلاین، کیفیت اینترنت و اتصال مناسب به سرورهای بازی است. اما خیلی از شرکت‌های بزرگ، بازیکنان ایرانی را تحریم کرده و اتصال به بازی‌ها را برای آن‌ها دشوار کردند. به همین دلیل استفاده از بهترین DNS سرورهای مخصوص بازی حائز اهمیت است.

اگر برای مدتی گیمر باشید، احتمالا تاکنون نام دی ان اس را شنیده‌‌ یا آن‌ را جایی دیده‌اید. دی ان اس (DNS)، کوتاه شده‌ی عبارت Domain Name System است. به زبان ساده DNS دفترچه تلفنی برای اینترنت به حساب می‌آیند.

سریع‌ترین DNS کدام است؟

۱− در حال حاضر سریع‌ترین و بهترین DNS برای گیمرهای ایرانی دی ان اس کلودفلر (Cloudflare) است. این DNS سرعت اینترنت را بهبود می‌بخشد و تا مقدار زیادی باعث افزایش سرعت ارتباط بازیکنان با سروهای بازی خواهد شد. با استفاده از این دی ان اس می‌توانید به راحتی به سرور بازی‌‌ها متصل شوید. برای استفاده از دی ان اس کلادفلر می‌توانید از آدرس‌های زیر استفاده کنید.

    1.1.11

    1.0.0.1

۲− سرویس OpenDNS یکی از بهترین DNS سرورهای عمومی و رایگان چند سال گذشته محسوب می‌شود. این دی ان اس متعلق به شرکت سیسکو است و برای کاربران ایرانی نیز، به آسانی قابل استفاده است. با استفاده از این دی ان اس می‌توانید از سرویس‌هایی که کاربران ایرانی را مورد تحریم قرار داده‌اند به راحتی استفاده کنید.

    208.67.222.222

    208.67.220.220

معرفی بهترین دی ان اس سرورهای تحریم شکن داخلی و خارجی برای گیم

برای تجربه بازی‌هایی که گیمرهای ایرانی را در لیست تحریم‌ها قرار دادند، باید از DNS سرورهای تحریم شکن استفاده کنیم. در طی سال‌های گذشته سرویس‌های رفع تحریم ایرانی عملکرد عالی داشتند. این سرویس‌ها به دلیل رایگان و موثر بودن، به محبوبیت زیادی دست پیدا کردند. از سرویس‌های رفع تحریم می‌توان به شکن، بگذر، رادار بازی و الکترو اشاره کرد. در ادامه بهترین DNS سرورهای مناسب بازی را معرفی کردیم.

 

بهترین دی ان اس ها برای گیم

بهترین DNS ها برای گیمینگ

با بهره‌گیری از DNS سرورهای مناسب، کاربران ایرانی می‌توانند تا از سرویس‌های تحریمی استفاده کنند. برای گیمرهای ایرانی استفاده از سرویس‌هایی مانند رایت گیمز (Riot Games)، ایکس باکس (Xbox) و یوبی‌سافت (Ubisoft) تنها با تغییر DNS امکان پذیر است. برای استفاده از سرویس‌هایی که کاربران ایرانی را در لیست تحریم قرار داده‌اند استفاده از سرویس‌های شکن، بگذر و الکترو پیشنهاد می‌شود.

 

آموزش زدن DNS در اندروید:

برای تغییر DNS در سیستم‌عامل اندروید ۹ به بالا، در تنظیمات شبکه تلفن همراه خود عبارت Private DNS را جستجو کنید. گزینه Private DNS provider hostname را انتخاب کنید و نام ارائه‌دهنده DNS (برای مثال dns.google) را بنویسید.

آموزش زدن dns برای گیمینگ

برای تغییر دستی این تنظیمات، وارد تنظیمات شبکه وای-فای گوشی خود شوید و محل تنظیمات DNS را بسته به مدل گوشی خود پیدا کنید. برای مثال، در گوشی‌های شیائومی این تنظیمات زیرمجموعه تنظیمات IP است. اکنون عبارت DNS مطلوب خود را بنویسید و گزینه تیک را لمس کنید.

دی ان اس در اندروید برای بازی

البته برای سیستم‌عامل ویندوز و اندروید، امکان دانلود برخی نرم‌افزارها مثل شکن، الکترو و رادار وجود دارند که امکان تغییر DNS در آنها به شکلی ساده‌تر وجود دارد. از دیگر نرم‌افزارهای تغییر DNS در اندروید می‌توان به نرم‌افزار DNS Changer اشاره کرد.

بهترین دی ان اس ها برای کاهش پینگ بازی

برای تجربه‌ بازی‌‌های آنلاین با پینگ پایین باید از سرویس‌های دی ان اس مخصوص بازی استفاده کنید. از DNSهای مخصوص بازی می‌توانیم به الکترو و رادار بازی اشاره کنیم. این دو سرویس با هدف بهبود تجربه بازیکنان ایرانی در بازی‌های آنلاین فعالیت می‌کنند. DNS رادار بازی با حمایت وزارت ارتباطات راه‌اندازی شد. همچنین سرویس الکترو توسط جمعی از جوانان با استعداد پایه گذاری و در دسترس گیمرها قرار گرفت.

الکترو 78.157.42.100

78.157.42.101

رادار بازی 10.202.10.10

10.202.10.11

 

بهترین DNS ها برای دانلود بازی

برای دانلود بازی‌ها باید از DNS سرورهایی استفاده کنید که باعث بهبود سرعت و پایداری اینترنت شوند. همچنین برای دانلود از سرورهایی که شامل تحریم می‌شوند، باید از دی ان اس‌های تحریم شکن نیز استفاده کنید. برای مثال OpenDNS و دی ان اس کلادفلر انتخاب‌های مناسبی هستند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد