شناسه خبر: ۶۴۴۰
لینک کوتاه کپی شد

بلوم تلگرام | پیشینه بازی تلگرامی بلوم | ایردراپ بلوم

بازی تلگرامی بلوم (BLUM) چیست؟ | بلوم هم ایردراپ داره!

در حال حاضر صرافی بلوم با هدف جذب کاربر بیشتر، کمپینی را برای ایردراپ احتمالی خود برگزار کرده و یک بازی کلیکی جذاب را روانه بازار کرده است.

بازی تلگرامی بلوم

پر بازدید

ترینی‌ها :

میدونستین بلوم دارای تیک آبی بوده و از حمایت مستقیم ایلان ماسک برخورداره؟ دوره بازی های تلگرامی بر مبنای ایردراپ همین حالاست. بلوم هم در این دسته از بازی های تلگرامی قرار دارد  اما بلوم چیزی بیش از یک بازی تلگرامی است و اهداف بزرگی در سر دارد. بلوم هم اکنون ۳۰ میلیون کاربر دارد.

اگر سری به وب‌سایت بلوم بزنیم، می‌بینیم این پروژه اینگونه توصیف شده است:

«بلوم یک صرافی غیرمتمرکز است که خدمات معاملاتی مختلف را برای توکن‌ها از پلتفرم‌های متمرکز و غیرمتمرکز به همراه معاملات ساده مشتقات کارآمد ارائه می‌دهد.»

طبق تعریف بالا، بلوم یک صرافی غیرمتمرکز هیبریدی در بستر تلگرام است که با ترکیب ویژگی‌های صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز، به دنبال آن است تا انقلاب جدیدی در معاملات ارزهای دیجیتال رقم بزند. به گفته توسعه‌دهندگان بلوم، معاملات بعضی توکن‌های خاص در صرافی‌های متمرکز ممکن است محدودیت‌های خاصی به همراه داشته باشد، از طرفی، رابط کاربری پیچیده صرافی‌های غیرمتمرکز نیز مانع از پذیرش گسترده آنها می‌شود، به همین خاطر بلوم در تلاش است تا به خوبی این مشکل را حل کند.

شبکه های بلاکچینی پشتیبانی شده در بلوم

بر اساس وب‌سایت رسمی بلوم، این صرافی غیرمتمرکز در حال حاضر از بیش از ۳۰ شبکه بلاکچینی، از جمله اتریوم، د اوپن نتورک، سولانا، بایننس اسمارت چین، پالیگان، آوالانچ و آربیتروم پشتیبانی می‌کند و قصد دارد بر تعداد آنها اضافه کند. همچنین، بلوم خاطرنشان کرده که وجوه کاربران را نزد خود نگه‌داری نمی‌کند. در عوض، کاربران می‌توانند با اتصال کیف پول‌های شخصی خود به این پلتفرم، معاملات خود را انجام داده و از ارزهای دیجیتال خریداری شده خود نگهداری کنند.

blum-chains

پشتوانه صرافی بلوم

گلب کوستارف (Gleb Kostarev)، ولادیمیر اسمرکیس (Vladimir Smerkis) و ولاد ماسلیاکوف (Vlad Maslyakov) بنیانگذاران پروژه بلوم هستند. این افراد پیش از این سمت‌های مدیریتی در صرافی بایننس داشته‌اند و به همین خاطر، انتظارات زیادی از پروژه بلوم و ایردراپ آن وجود دارد.

10 بازی تلگرامی جدید مثل «همستر کامبت» با درآمد دلاری!

علاوه بر این، پیج رسمی توییتر بایننس مدیر مارکتینگ بلوم را فالو کرده که از نزدیکی زیاد این پروژه با بزرگترین صرافی جهان خبر می‌دهد.

راه اندازی بازی ایردراپی بلوم در تلگرام

در حال حاضر صرافی بلوم با هدف جذب کاربر بیشتر، کمپینی را برای ایردراپ احتمالی خود برگزار کرده و یک بازی کلیکی جذاب را روانه بازار کرده است. کاربران با انجام این بازی و انجام تسک‌های آن، می‌توانند شانس خود را برای دریافت توکن‌های BLUM افزایش دهند.

لینک ورود به بازی BLUM:

@BlumCryptoBot

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان