شناسه خبر: ۴۶۳۳
لینک کوتاه کپی شد

محصولات جدید آشپزخانه | جدیدترین گجت های آشپزخانه | جت های آشپزخانه هوشمند

با این وسایل آشپزخانه نگران کمبود جا نباش | جدیدترین محصولات هوشمند آشپزخانه + ویدیو

محصولات آشپزخانه با پیشرفت تکنولوژی، هر روز جدید و بروز شده و کار انسان ها را راحت کرده اند. در ادامه سه تا از جدیدترین وسایل را ببینید.

جدیدترین محصولات آشپزخانه

پر بازدید

ترینی‌ها :

وسایل آشپزخانه همراه با پیشرفت تکنولوژی، جدید و بروز می شوند. حالا دیگه نیازی نیست ماشین ظرفشویی جداگانه بخرید یا هود را روی دیوار نصب کنید، این وسایل آشپزخانه جدید که به تازگی وارد ایران شده اند، حسابی کارتان را راحت کرده. در ادامه با سه تا از کاربردی ترین و جدیدترین وسایل آشپزخانه آشنا شوید.

  • سینک ظرفشویی مجهز به ماشین ظرفشویی

سینک مجهز به ماشین ظرفشویی با قابلیت شستشوی میوه و سبزیجات، یکی از جدیدترین محصولاتی است که وارد ایران شده و کار افرادی که با کم بودن فضای آشپزخانه مشکل دارن رو راحت کرده.

معرفی چند گجت کاربردی

  • هود آسانسوری مخفی

هود آسانسوری، یکی از بهترین و بزرگترین نوع هودهای آسانسوری میباشد که می توان روی جزیره آشپزخانه نیز نصب کرده و مناسب جهت نصب بر روی کانتر و جزیره آشپزخانه ها است. این محصول به صورت مخفی بوده و مانند سایر هود ها فضایی زیادی از کابینت های آشپزخانه را اشغال نمی کند و به صورت توکار در داخل کابینت های زمینی نصب می شود.

شیرآلات مجهز به گرمکن آب

برای استفاده از این دستگاه ها به سیستم گرمایشی خاصی مثل آبگرمکن و یا پکیج نیاز ندارید و تنها با وصل کردن پریز آن به برق می توانید از آب گرم بهره مند شوید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ترینی‌ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد